Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Οι ένοπλες δυνάμης διαλύονται,άλλα ναυλώνουμε το προεδρικό αεροσκάφος για να μεταφέρει...αλληλογραφία!


proedriko-aeroskafos


Απίθανα πράγματα συμβαίνουν στην ψωροκώσταινα... Το άλλοτε προεδρικό αεροσκάφος των 21 εκατ. ευρώ χρησιμοποιείται πλέον ως... αεροταξί για την αποστολή αλληλογραφίας και τη μεταφορά αξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων, προσφέροντας μάλιστα VIP ανέσεις με κόστος...
3.542 ευρώ την ώρα!
Είναι το ίδιο αεροσκάφος που επεστράφη στην Πολεμική Αεροπορία αφού είχε αποφασισθεί από τον πρωθυπουργό το 2012 να πουληθεί, με σκοπό τα χρήματα να χρησιμοποιηθούν για την κάλυψη άλλων αναγκών των Ενόπλων Δυνάμεων.
Πριν από λίγες ημέρες, μάλιστα, (συγκεκριμένα στις 16 Ιανουαρίου) το κυβερνητικό Embraer χωρητικότητας 13 θέσεων εθεάθη στη Μύκονο με άπαντες να κοιτούν με απορία το πλήρωμα του να παραδίδει έναν ταχυδρομικό στρατιωτικό σάκο και να απογειώνεται μετά από 15 λεπτά.
Όπως διαπιστώθηκε εκτελούσε το δρομολόγιο Ελευσίνα-Λήμνος-Χίος-Ρόδος-Μύκονος Ελευσίνα με αποκλειστικό σκοπό τη μεταφορά πληρωμάτων και αλληλογραφίας... (Πηγή: Πρώτο Θέμα)
makeleio.gr

1 σχόλιο:

  1. Εύλογο το ερώτημα για τους πολίτες αυτής της χώρας, αφού από ενημέρωση...΄σκίζουμε!!! Εδώ απλά θα καταθέσω μία άποψη με δύο σκέλη: α. Για να πωληθεί, θα πρέπει να βρεθεί αγοραστής. Μέχρι τότε το Αφος (όπως συμβαίνει με όλα τα Αφη παντός τύπου)ι επιβάλλεται από την κατασκευή του, η χρήση του, διαφορετικά ... πάπαλα σαν αφος, θα κάνει μόνο για κοτέτσι. Το ωριαίο κόστος συντήρησής του είτε πετάει είτε ''κάθεται'' ανέρχεται ομοίως σε κάποιες εκατοντάδες ευρώ. β. Αφη της ΠΑ που εξυπηρετούν τις μονάδες στα νησιά τόσο του Στρατού ξηράς όσο και της Αεροπορίας, ήταν και είναι τα C-130. Αναλογιστείται μόνο ότι και σε όγκο και σε βάρος και γιατί έχει τέσσαρους (4) κινητήρες αρκετά ενεργοβόρους, (άλλωστε τα πολεμικά αφη δεν φημίζονται για την ...οικονομία τους σε καύσιμα). Συμπέρασμα: έως ότου πουληθεί, άν σ' αυτό συνηγορεί και η ΠΑ και ο Υ.ΟΙΚ., καλά κάνει η ΠΑ και χρησιμοποιεί το οικονομικότερο μέσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή