Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Ξεσκέπασμα της Ελληνικής μασονικής Showbiz!~Απίστευτές-Φώτο-Αποδείξεις!

ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ POST ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΕΤΕ ΚΑΘΕ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ...
ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ..
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ,ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΣΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΙΑΣΗΜΟΣ,ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ...
ΜΟΝΟ ΑΠΟ..ΚΡΕΒΑΤΙΑ!!!
ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΘΑ ΒΑΡΟΥΣΑΝ ΜΥΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ Π..ΤΑΝΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ!
ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΤΕ ΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ..ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΑΛΑΝΤΟΙ!

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΟΝΤΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΣΗΜΟΙ ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΟ,ΟΣΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΧΑΖΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ..ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΕ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!

ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΗΜΟΤΗΤΕΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΗΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΗΤΕ ΜΕ ΣΤΝ ΦΑΚΟ ΠΟΖΑΡΟΝΤΑΣ ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ...
ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΟ KYRIO ΣΗΜΑ-ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ:

ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΖΑΡΟΥΝ ΕΙΤΕ ΚΡΥΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΤΙ...ΕΙΤΕ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ..!!










































































ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ,ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΤΕΠΟΠΤΗ ΟΦΘΑΛΜΟ ΚΑΙ ΤΟ 666 ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ...
ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ..





ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ





ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕ ΤΗ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ..











ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΣΚΗΝΙΚΟ ΣΚΑΚΙΕΡΑ...ΘΥΜΙΖΩ ΣΚΑΚΙΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ!






ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΝΤΕΠΟΠΤΗ ΟΦΘΑΛΜΟ...ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ!











O ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ Ο ΜΠΑΦΟΜΕΤ.. Ο ΤΡΑΓΟΜΟΡΦΟΣ..ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ..







Ο ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΡΠΟΣ...ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΠΛΟΧΕΡΑ







Για το τέλος σας αφήσαμε το καλύτερο! Την αναφορά για το πούλημα της ψυχής και την Νέα τάξη πραγμάτων... Όλα αυτά είναι τυχαία; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!



ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝΕΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΗΓΗΘΟΥΝ Τ ΑΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ!



KAI EΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΚΤΑΛΑΒΕΙ...ΝΟΤΗ..ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑΡΑ!!!



ΚΑΙ ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΠΕΙΣΤΗΚΑΤΕ...ΑΠΛΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ :
TO ΞΕΣΚΕΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΜE ΥΠΟΤIΛΟYΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΔΩ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΙΔΙΑΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 3 ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ RAIN MAN :

http://anti-neotaxites.blogspot.com/2012/03/blog-post_380.html

anti-neotaxites.blogspot.com

77 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Mmmmmmm!!!
      Den mporw na pw, pragmatika einai fovero to sxolio sou.

      Διαγραφή
    2. Μην του δίνεις σημασία, αυτό θέλει η Νέα Τάξη.

      Διαγραφή
  2. Γελοιοτητες.Δεν ζουμε στον Μεσαιωνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΓΕ!!! Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑΣ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε πολλά ζητάς... δεν θα αναφερθούμε τώρα στο διανοητικό και πνευματικό τους επίπεδο...

    εδώ κατηγορούν συστηματικά το Τρίγωνο με το Μάτι, που είναι ο Οφθαλμός του Ηλίου (αναφέρεται τρεις φορές στον Ορφικό Ύμνο του Ηλίου) και το Τρίγωνο είναι το Αέτωμα που σε κάθε αρχαίο ελληνικό ναό έχει μέσα τους Θεούς.

    ούτε τα στοιχειώδη δεν γνωρίζουν, τα πρωτομαθαίνουν απο την θρησκευτική προπαγάνδα ως "σύμβολα του κακού".

    Παλιγγίνης Ελευθέριος - HecarΧος HellΕυθερεύς
    ✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩
    ✩∞Ι∞Α∞Ο∞✩
    ✩∞Κ∞Ρ∞Σ∞✩
    ✩☿ Z ≡)))≡IΦI≡(((≡ ϟ ☿✩

    https://www.facebook.com/lpaliginis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mias kai esy xereis ta stoixeiwdh, gia pes mas ti sxesh exoun oloi aytoi oi kauleroi tupoi, Me ton of8almo tou hliou , tous orfikous umnous kai ta aetwmata re koukle.
      Ase mhn skizesai, xeoume. Oti sxesh exei h p..tsa me thn vourtsa.

      Διαγραφή
    2. tote simenan alla pragmata ta simbola...omos tora ola afta simbolizoun alla pramata..gia paradigma peripou ston meseona i pentalfa itan xristianiko simbolo k tous 1-2 telefteous aiones egine k afto masoniko(opos k i piramida me to mati k alla polla)

      Διαγραφή
  5. το αετωμα δεν ειναι τριγωνο αλλα λαμβδα.....ελληνικο εμβλημα που συμβολιζει την καθοδο της ακτινας ι-ωτα και το δια-χωρισμος αυτης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και όπως πάντα..Οι μασόνοι πρώτοι θα τρέξουν να σχολιάσουν...ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΒΡΩΜΟΤΕΚΤΟΝΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ , ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ , ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ , ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ , ΜΗΝ ΠΑΡΑΝΟΕΙΤΕ , ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΟΠΟΥ ΚΟΙΤΑΤΕ , ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΑΣ , ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πλανεμένος από αυτά που λένε οι μασόνοι της Νέας Τάξης.

      Διαγραφή
  8. ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΕΛΕΝΧΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΤΕ , ΤΙ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ? ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΝΑ ΒΙΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ? ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ , ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΤΥΧΙΣΕΤΕ , ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΣΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΔΑΧΤΥΛΟ ΚΑΙ ΔΙΧΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ , ΟΛΟ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ? ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ , ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΕΤΕ ? ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ , ΓΝΩΘΙ ΣΕ ΕΑΥΤΟΝ , ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΑΣ , ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΟ "ΚΑΚΟ" ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pater mou, antilamvanomai polu kala auyo pou lete kai metanow pikrws, tynxanei omws na zoume se koinwnies kai o,ti apofasizei kapoios gia ton eauto tou, sto telos ephreazei kai tous allous gi'auto den mporei o ka8enas mas apla na skeftetai mono thn partu tou. Exallou me vash mono ton eauto tous nomizw oti oi parapanw skeftomenoi epraxan, kai na ta apotelesmata.
      "Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία
      "
      to teleftaio einai tou Isokrati (436BC-338BC)

      Διαγραφή
  10. παιδια αυτα ειναι αρχαιοελληνικα συμβολα.αν ηταν μασονος ο νοτις δεν θα ηταν στην νυχτα.θα ηταν σε καρεκλιτσα καθισμενος.οι χριστιανοι εχουν διδαξει στα προβατα οτι ειναι κακα συμβολα κ απλα με τον τροπο του μας το υπενθημιζει.τι περιμενετε δηλ να τα πει κ δημοσια?απλα οποιος καταλαβε ,καταλαβε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ti malakes eistai OLOI . .... an den tous goustarete grapste tous sta arxidia sas . otan adiaforeite gia aftous kai peftete stin pagida tous toso poio efkola thimata eistai . eykolopistoi . . . opos kai enas masonos paei s aftous giati einai EYKOLOPISTOS kai akouei tis bourdes tous xekolate.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνουμε ότι μπορούμε για να ξεσκεπάσουμε τους δωδεκαθεϊστές μασόνους που εποφθαλμιούν το κακό της ορθοδοξίας.

      Διαγραφή
  12. Σωστα αν και τα πρωτα τα βρισκω λιγο χαζα με το ματι γιατι και γω οταν κλεινω το ενα ματι για να σημαδεψω τι παει να πει?ειμαι μασωνος??βεβαια τα υπολοιπα με τις πυραμιδες κλπ κλπ ναι ισχυουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν ο Βασιλης ειναι μασονος εγω ειμαι η Πιπη η
    Φακιδομυτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΟΝΟΙ .ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΩΝΟΙ. ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ! ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΡΡΟΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ-ΠΡΟΒΑΤΑ. ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΟΠΟΙΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1, Φυσικά και κυβερνούν μασόνοι, το εχουν παραδεχτεί οι ιδιοι, μας εχουν πει και ποια είναι τα σχέδια τους , όπως πρόσφατα ο Ροκφελερ.

    2, Το ότι διαφοροι παίρνουν μασονικες ποζες και φορουν διαφορα συμβολα δεν σημαίνει ότι είναι και μασόνοι. Αμφιβαλω αν η Παπαριζου, η Βιση και τα παιδια από το ΑΝΤ1 ξερουν τι σημαίνει μασονία. Πισω από τους καλλιτέχνες είναι οι μεγαλες δισκογραφικές εταιρίες, και η ενδυμασία και η φωτογράφιση των καλλιτεχνών δεν εξαρτάτε από τους ιδιους για το πώς θα γινει αλλα από άλλους.

    3, Υπαρχουν πολλα βιντεο και φωτογραφίες που αποδεικνύουν την ύπαρξη της μασονίας στην πολιτικη αλλα και στον καλλιτεχνικό κοσμο, αλλα υπάρχουν κι αλλα τοσα που είναι απλα μπούρδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Se ligo den tha mporeis na klasis (me klisi deksia) masono tha se vgalon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kala , esy den exeis akousei pote to laiko rhto pou leei oti "kalytera na sou vgei to mati, para to onoma"? Pou zeis?
      Gi'ayto prosexe kala pws klaneis. Pali kala de ean se poun masono. Skepsou oti mporoun na poun oti eisai kai adelfh.

      Διαγραφή
  18. Edw pou ta leme, oi aderfes mporei kai n' agapoun thn patrida tous, oi masonoi omws??? Opote, as eisai aderfh xilies fores.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. An autoi oloi einai MASONOI ego tha pao na fountaro sto Faliro....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. SYONHSTES MASONOI KOYTABAKIA ANONYMOI TELOS TO PAICHNIDH !!! OI ELLHNES ECHOYN ONOMA SE AYTO POY PISTEYOUN - DEN KRYBONTAI KOYTABAKIA SE STOES KAI PYRAMIDES !!!

      Διαγραφή
    2. τοε πες μας ρε μλκα γιατι οι Ελληνες ειχαν πυραμιδες στην αρχαιοτητα. αι σιχτιρ βλαμενο. πισω στην κωλτρυπα σου φασιστα...

      Διαγραφή
  20. Για όνομα του Θεού, τι βλακείες είναι αυτές? Δεν έχετε με κάτι άλλο να ασχοληθείτε? Πρώτα απ' όλα τι βλακείες είναι αυτές για τη Μασονία?? Έχεις ιδέα τι είναι η Μασονία?? Διάβασες ποτέ κανένα επιστημονικό βιβλίο? Γιατί υπάρχουν πολλές σοβαρές επιστημονικές μελέτες για αυτό και από καθηγητές τέκτονες αλλά και από μη τέκτονες, όπου περιγράφεται η ιστορία του τάγματος. Μην μπαίνετε στο τριπάκι του κάθε συνωμοσιολόγυ κυρίως ιερέα, ο οποίος βλέπει παντού οπαδούς του σατανά. Δεν είμαστε στο Μεσαίωνα. Συμφωνώ με τον πάτερ πιο πάνω, ότι πρώτα να δούμε τους εαυτούς μας και πραγματικά δεν περίμενα να ακούσω κάτι τέτοιο από ιερέα. Πραγματικά συγχαρητήρια. Δεύτερον τα βίντεο δεν συγχρωνίζονται με τα λόγια που σημαίνει, ότι είναι πειραγμένα. Τρίτον πού ακούστηκε μασόνος κομμουνιστής?? Ο Παπακωνσταντίνου μασόνος? Αυτοί πρώτοι βρίζουν τη μασονία.Για όνομα του Θεού, μην ασχολείστε με παραμύθια. Κανένας απ' αυτούς δεν είναι ή τουλάχιστον σίγουρα όχι όλοι αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kala 8a me trelanete teleiws eseis oi ypoti8emenoi anoixtomualoi. Dhladh esy twra ti mas les? Exeis dedomeno kai aksiwmatika les oti h ekklhsia einai defacto mia epivlavhs organwsh kai oi massonia apartizetai mono apo filan8rwpous. Exeis diavasei esy kanena episthmoniko vivlio pou na parousiazei thn ekklhsia san sfhkofwlia? Gia systhse to mas, mpas kai mas anoikseis ta matia. Episthmoniko omws etsi? Apo poio panepisthmio? Kai apo thn stigmh pou kai h massonia apo an8rwpous epandrwnetai, poios sou egguate esena oti ektos aytwn pou afhnoun na diareuseusoun pros ta eksw, den exoun kai allous skopous pou pou o 8eos kai h psyxh tous ta kseroun? Mhpws exeis akousei ti einai h P2 sthn Italia kai ti egine? Gia phgaine na deis kai ayta ta episthmonika vivlia. Mou aresei pou les oti den to perimenes na to akouseis ayto apo ierea. Kai ti einai oi iereis re morfwmene? Olous palan8rwpous 8a tous vgaloume twra kai malista episthmonika? Auto pou eisai, einai oti exeis dyo metra kai dyo sta8ma. Ara episthmonas den eisai me tipota. Opote pare ta koubadakia sou kai paikse se allh paralia.

      Διαγραφή
    2. Kai kati allo. Ton ann8rwpo ton apokalesa ierea me kapoio sarkasmo omologw, giati to ufos tou htan tetoio. Den exw idea poios einai. Mhn kollate kai eseis paliovlhmata me to pater kai pater. Lool xaxaxaxaxaxa

      Διαγραφή
  21. PROSOXH !!! STA KOYTABAKIA POY KRYBONTAI STHS STOES KAI PYRAMIDES TOYS ANONYMOYS !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επιτέλους, διαβάστε κανά βιβλίο αντί να λέτε χαζομάρες. Πρώτα απ' όλα δεν κρύβεται κανένας. Το πού βρίσκονται οι στοές είναι γνωστό. Η μασονία θεωρείται νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου και όπως κάθε νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου έχει δική της νομοθεσία όσον αφορά τα μέλη της και δικά της συμβούλια. Με άλλα λόγια όπως δεν γνωρίζεις τι λένε τα μέλη του συμβουλίου μιας οποιασδήποτε επιχείρησης, μεγάλης ή μικρής π.χ. Καρφούρ, Λιντλ, Μαρινόπουλος,Ικέα, Εκδοτικοί οίκοι, Χόντος σέντερ και τα λοιπά, έτσι δεν γνωρίζεις και το τί λένε μεταξύ τους τα μέλη της μασονίας. Δεν υπάρχει κάτι συνωμοτικά κρυφό. Απλά τα σχέδια της κάθε επιχείρησης ή του κάθε θεσμού, αφορούν τα μέλη του θεσμού και όχι όλον τον κόσμο. Ξέρεις εσύ τί συζητάνε τα στελέχη του Ικέα?? Γιατί να μη κατηγορήσουμε το Ικέα για συνωμοσία και να κατηγορούμε μόνο ότι μας συμφέρει? Επιτέλους βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει. Αν η μασόνοι ήταν σατανιστές, αντίχριστοι ή φονιάδες, θα διώκονταν ποινικά. Εδώ ο καθένας ξέρει που είναι οι στοές, βλέπει ποιός μπαινοβγαίνει, όπως και σε κάθε εταιρία. Λέτε να ήταν φονιάδες και να κυκλοφορούσαν έτσι ελεύθερα έξω? Και ποιός είπε, ότι οι μασόνοι είναι κατά του έθνους? Στις εθνικές μας γιορτές γίνονται ιδιαίτερες γιορτές από τη μασονία προς τιμήν του έθνους μας. Σε μερικές χώρες μάλιστα συμμετέχουν στις παρελάσεις των εθνικών εορτών. Μην αναπαραγάγετε ότι ακούτε από τον κάθε χαζό φαντασιόπληκτο συνωμοσιολόγο. Ή τουλάχιστον αν θέλετε να χτυπήσετε τη μασονία, διαβάστε πρώτα κανένα βιβλίο, να έχετε επιχειρήματα, όχι λόγια του αέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Re mhtro, to ikea o marinopoulos ktl ktl pou les kseroume ti poulane, kai sthn telikh emporoi einai oi an8rwpoi, to kerdos tous koitane, kai malista se varos mas. Ektos kai ean to diko tous kerdos einai agio kai to diko mas gia t'ana8ema. Oi masonoi ti kanoun kai ti poulane? Ksereis? h' kseradia? Gia skepsou twra pro8upourgous kai genikws i8unontes na einai kai melh organwsewn san to ikea,h' kai egw den kserw ti, pws to krineis auto? Den nomizeis oti yparxei kati to asymvivasto ligaki? Poion orko 8a timisoun? Ta vivlia se maranane. Mualo agori mou, MUALO. Alla etsi einai, swsta lene oi palioi: "ta metakswta vrakia 8eloun kai epideksious kwlous". Akou leei summetexoun kai se e8nikes eortes!!!! Kai ti me auto? Kai oi kuvernwntes summetexoun. Les kai prokeitai gia thn kolumvh8ra tou Siloam!!!Kalhnuxta.

      Διαγραφή
  23. Ποιοι κυβερνώντες ρε??? Στη Μασονία απαγορεύονται πολιτικές συζητήσεις. Ότι κάποιος είναι πρωθυπουργός δεν σημαίνει ότι είναι και μασόνος. Και τι σημαίνει το ότι οι κυβερνώντες συμμετέχουν σε εθνικές εορτές?? Δηλαδή τί είναι οι κυβερνώντες?? Μόνοι τους εκλέχθηκαν?? Ο Λαός τους εξέλεξε, συνεπώς μην κατηγορείς ιδεολογικά συνέχεια την οποιαδήποτε κυβέρνηση. Και μη συγκρίνεις τους κυβερνώντες με τη μασονία. Δεν ξέρω ποιός λέει τέτοιες μαλακίες για τους πολιτικούς ότι είναι όλοι μασόνοι αλλά γι' αυτό λέω διαβάστε κανά βιβλίο πρώτα. Όσο για το Μαρινόπουλο και το Ικέα, χρησιμοποίησα τυχαία παραδείγματα που έτυχε να ασχολούνται με εμπορεύματα, θα μπορούσε να είναι κάποια ασφαλιστική εταιρεία ή κάποιος όμιλος επιχειρήσεων. Επίσης δεν γνωρίζεις τι λένε στις συναντήσεις τους. Αυτό δε σημαίνει, ότι στις ασφαλιστικές εταιρείες είναι από πίσω μασόνοι. Αλλά ακόμα και τα παραδείγματα του ΙΚΕΑ και του Μαρινόπουλου να πάρεις, εγώ μιλάω για τις συναντήσεις και τα συμβούλια των στελεχών τους και όχι για τους εμπόρους, οι οποίοι ασχολούνται με τα εμπορεύματα. Αναφέρομαι δηλαδή στους υψηλόβαθμους των εταιρειών που ασχολούνται με τα διοικητικά του καταστήματος και όχι με τα τρόφιμα. Σε ποιά εποχή είμαστε να δίνουμε όρκους?? Γιατί πρέπει να τιμήσουν κάποιο όρκο για να είναι σωστοί??Για όνομα του Θεού δηλαδή. Ας αφήσουμε πίσω αυτές τις ανοησίες του παρελθόντος. Κάθε εταιρεία έχει τα συμβούλια της και κανένας δεν γνωρίζει τι λέγεται μέσα σε αυτά έτσι και στη μασονία. Το ότι αυτό το εκμεταλλεύονται κάποιοι για να παραμυθιάζουν τον κόσμο, δεν σημαίνει ότι ισχύει κιόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kala milame oti esy den mporeis na katalaveis ti leei kapoios pou sou apanta se apla ellhnika, 8es na to paikseis kai epaiwn se 8emata massonias?
      Loipon, to oti kai oi kyvernwntes symmetexoun se e8nikes eortes kai par'ola ayta vlepoume thn katantia sthn opoia mas eftasan, den ypodhlwnei oti endiaferontai kai skizontai gia to symferon ths xwras. Aytoi pou opws les eklexthkan kai apo ton lao, kai pou ektos tou gerou Karamanlh pou eixe piasei pososto panw apo 50% oloi oi ypoloipoi kyveroun me eklogikous nomous kai oxi me dhmokratikes ekloges. Telos pantwn as poume oti einai texniko provlhma kai to ksepername. Ara to oti kai oi massonoi kanoun ekdhlwseis gia tis e8nikes giortes, gia mena einai ena apotyxhmeno epixeirhma, kapoiou pou xtypietai gia thn massonia, h' pou 8elei na mas anoiksei ta matia dh8en.Ean 8eleis na mas anoikseis ta matia giati den mas les ean ksereis ti htan h P2 sthn Italia kai ta andraga8hmata ths.
      Apotyxhmeno 8ewrw epeishs kai to paradeigma sou me tis diafores etairies ka8ara kerdoskopikou xarakthra se sungkrish me thn massonia, gia na mas peis ti dhladh? Oti kai oi massonoi exoun dikaiwma na exoun mustika. Ayto einai to 8ema?
      Oso gia ton orko, elpizw na ksereis oti dinetai apo ka8e vouleuth. Ean sou fainetai mia aparxaiwmenh praktikh na eishgh8eis mpas kai ton stamathsoun, Ka8ws kai to oti yparxei ayto pou leme asumvivasto sthn politikh.
      Giati den mas les me liga logia h' kai me polla ean ksereis, ti einai h massonia kai poioi oi skopoi ths kai to ergo ths, mexri shmera? Etsi gia na gelasoume ligo.
      Kata ta alla, mhn mas paramu8iazeis kai esy me tis eksypnades sou, kai mhn to paizeis toso gnwsths kai sigouros gia tipota.

      Διαγραφή
  24. απο τα κορυφαια παραπαλανητικα αθρα που εχω διαβασει.
    ρε συ ελεος!!!!!!!!!!!!!!!!!δηλαδη μπορει να μας κρυβουν πολλα αλλα δεν ειμαστε τοσο...........ελεος!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. To oti den eimaste toso...., opws les, den einai aksiwmatiko, kai 8elei poly syzhthsh. Ean krinw de,to pou exoume katrakylhsei san kratos kai san laos, mallon to m....s mou hxei san komplimento. Kai me perikefalaia , pros8etw egw.
    Ean de eixame kai synais8hsh tou olou pragmatos, isws na hlpiza kai se kati kalo. To gegonos oti nomizoume oti eimaste toso ka8ws prepei kai eksypnoulhdes, einai pou me anyshxei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι σχέση έχει η P2 με τη Μασονία???? Αφού θες λοιπόν φίλε να μάθεις κάποια πράγματα για τη Μασονία ο.κ. και γέλα όσο θες έτσι κι αλλιώς ασκείς κριτική σε κάτι που δεν ξέρεις. Και δεν με νοιάζει να ''σώσω'' τη μασονία. Απλά όταν κάποιος λέει κάτι να έχει επιχειρήματα και να μην επαναλαμβάνει απλά τις βλακείες που άκουσε από τον κάθε συνωμοσιολόγο. Πρώτον άλλο η μασονία, άλλο η P2, άλλο οι οργανώσεις G, άλλο η λέσχη Bilderberg, άλλο ο Ροταριανός όμιλος και άλλο η κάθε λέσχη που εμφανίζεται. Έχω βαρεθεί να ακούω να λένε ότι η Bilderberg και η P2 είναι μασόνοι. Λάθος!!! Όλες οι υπόλοιπες οργανώσεις ασχολούνται με δικά τους θέματα κυρίως πολιτικού και οικονομικού χαρακτήρα. Το ότι μοιάζει το καταστατικό τους ή τα τυπικά τους με τη μασονία δεν σημαίνει ότι είναι μασόνοι αλλά ότι αποτελούν εξέλιξη του ίδιου κύκλου που ξεκίνησε το μεσαίωνα και έχει το όνομα ''Ιπποτικά Τάγματα'', δηλαδή τάγματα ιπποτών του Μεσαίωνα τα οποία απλά άφησαν μια παράδοση αριστοκρατικής φύσεως (αν έχεις δει ταινίες με ιππότες, θα θυμάσαι τη μύηση ενός ιππότη με το σπαθί μια στον αριστερό και μια στο δεξί ώμο, κάτι τέτοιο είναι και η περίφημη ''απόκρυφη και σατανιστική'' μύηση αυτών των ταγμάτων). Έχουμε καμιά 70αριά ενεργά ιπποτικά τάγματα στην Ελλάδα. Το κάθε ένα είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα και μερικά από αυτά είναι ωφέλιμα ακόμα και σήμερα. Η μασονία λοιπόν έχει ''ξεφύγει'' κατά κάποιον τρόπο από αυτά τα τάγματα και αυτό σημαίνει, ότι ένα μέλος του Ροταριανού Ομίλου ή της Bilderberg αν θέλει μπορεί να γίνει και τέκτονας. Ένας ήδη τέκτονας όμως απαγορεύεται να προσχωρήσει σε άλλο τάγμα π.χ να γίνει Ροταριανός. Δεν είναι λοιπόν ούτε οι Ροταριανοί ούε καμιά από τις υπόλοιπες οικονομικής φύσεως εταιρίες γεμάτες τέκτονες. Έχουν κάποια μέλη τους που είναι τέκτονες και κάποια (τα περισσότερα) που δεν είναι. Επομένως άλλο αυτές οι εταιρείες και άλλο η Μασονία. Δεν ταυτίζεται η Μασονία λοιπόν με την P2. Κατά τον ίδιο τρόπο δεν είναι όλοι οι πολιτικοί μασόνοι. Κάποιοι είναι κάποιοι δεν είναι. Συνήθως αυτοί που είναι ξεχωρίζουν εύκολα. Οι πολιτικοί συνήθως ανήκουν σε εταιρείες οικονομικής φύσεως όπως η Bilderberg άρα είναι μέλη της οικονομικής λέσχης Bilderberg και όχι απαραίτητα μασόνοι. Αν κάποιος απ' αυτούς θέλει στη συνέχεια να γίνει μασόνος ο.κ. Αν όμως είναι ήδη μασόνος δεν μπορεί να μπει στην Bilderberg ή στην κάθε P οργάνωση. Δεύτερον στη Μασονία μπορεί ένας μασόνος να πει τα πάντα, π.χ ότι είναι μασόνος, ότι έχουν συνεδρίαση σήμερα, μπορεί να μιλήσει για το καταστατικό και για βασικές φιλοσοφικές θέσεις κτλ, δεν μπορεί όμως να κοινοποιήσει ένα πράγμα μόνο, τους μυστικούς χαιρετισμούς και τα σημάδια αναγνώρισης. Όταν δημιουργήθηκε η Μασονία γύρω στον 17ο -18ο αιώνα, δεν υπήρχαν κάρτες μέλους. Επομένως για να μπορέσει να ξέρει ένας μασόνος ποιός άλλος από τους παρευρισκόμενους είναι και εκείνος μασόνος και εφ' όσον η στοά είναι ανοικτή, έπρεπε να βρουν έναν τρόπο αναγνώρισης των μελών τους. Κάρτες μέλους δεν είχαν και έτσι δημιούργησαν χειραψίες και διάφορα σημάδια αναγνώρισης ώστε να αναγνωρίζονται μεταξύ τους π.χ αν έρθει ένας τέκτονας απ' την Αγγλιά πώς θα ξέρουν οι υπόλοιποι ότι είναι όντως τέκτονας? Αυτούς που βλέπουν κάθε μέρα τους ξέρουν αλλά τους υπόλοιπους? Αν δεν γινόταν αυτό θα μπορούσε να μπαίνει ο καθένας και σ' αυτό το σημείο υπάρχει ο συσχετισμός μου με τις υπόλοιπες εταιρείες π.χ Σούπερ Μάρκετ ή πολυεθνικές. Απλά εκείνες έχουν κάρτες μέλους γιατί είναι πιο πρόσφατες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τρίτον απαγορεύονται 4 βασικά πράγματα στη Μασονία. 1) Απαγορεύονται οι γυναίκες. Δεν υπάρχουν μασόνοι γυναίκες. Ο λόγος γι αυτό είναι χαζός. Επειδή η Μασονία ιδρύθηκε ύστερο Μεσαίωνα και νεότερη εποχή και τότε οι γυναίκες δεν είχαν δικαιώματα και είχαν μόνο οι άντρες, κρατήθηκε σαν παράδοση να μη δέχονται και σήμερα γυναίκες. Αν ρωτήσεις κάποιον τέκτονα γιατί δεν δέχονται δεν θα μπορεί να σου δώσει άλλη απάντηση εκτός από το ότι απλά κρατάνε την παράδοση. Χαζός λόγος κατ'εμέ. Παρ' όλ' αυτά εμφανίστηκαν γυναίκες ή άντρες που θεωρούσαν χαζό κάτι τέτοιο και οι οποίοι αποσπάστηκαν από τη Μασονία και ίδρυσαν μαζί με γυναίκες ένα άλλο είδος τάγματος, το οποίο ονομάζεται μεικτή μασονία, δέχονται δηλαδή και γυναίκες (παράδειγμα η Στοά της Γαλλίας). Οι ίδιοι ονομάζουν τους εαυτούς τους μασόνους αλλά δεν ανήκουν στην καθ' αυτού μασονία αλλά σε κάτι δικό τους. Και γω αν θέλω μπορώ να ονομάζω τον εαυτό μου αρχαιολόγο αλλά δεν είμαι αρχαιολόγος. Δεύτερη απαγόρευση είναι η συζήτηση περί πραγμάτων που διχάζουν τους ανθρώπους π.χ κόμματα, πολιτική, ομάδες ποδοσφαίρου κτλ. Απαγορεύεται ένας τέκτονας εντός της στοάς να μιλάει για τέτοια πράγματα. Αυτό που επιδιώκεται είναι η ενότητα και κάθε τι απ' αυτά διαχωρίζει τα μέλη σε ομάδες. Η μασονία κράτησε από τη Γαλλική Επανάσταση το μοτίβο ''Ελευθερία, Ισότητα και Αδελφότητα''. Η Γαλλική Επανάσταση ξεκίνησε ως αντίδραση στις μοναρχίες και στους δυνάστες. Μαζεύτηκαν ένα σωρό διαφωτιστές της εποχής δηλαδή ελεύθερα πνεύματα τα οποία προσπάθησαν μέσω της μασονίας, οι επιχειρήσεις της οποίας είναι μυστικές, να ρίξουν αυτά τα καθεστώτα ερχόμενοι σε συνεργασία με στοές από άλλες χώρες του εξωτερικού. Αν αυτά γινόντουσαν φανερά τότε το σχέδιο θα αποτύχαινε γιατί θα ήξερε ο εχθρός τα σχέδια των αντιπάλων του. Γι' αυτό κρατήθηκε μυστικότητα, η οποία μόνο κατά παράδοση κρατιέται μέχρι και σήμερα. Δεν υπάρχει άλλος λόγος. Δεν έχουν τίποτα να κρύψουν. Κατά τον ίδιο τρόπο με τη Γαλλική Επανάσταση, στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, ιδρύθηκε στην Οδησσό, η Φιλική Εταιρεία, η οποία δεν ήταν ακριβώς μασονία αλλά κράτησε τα τυπικά της. Υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες με τον περίφημη μύηση στη Φιλική Εταιρεία, την υπόσχεση (τότε όρκος) που διάβαζαν τα μέλη της κτλ. Αν οι επιχειρήσεις της Φιλικής Εταιρείας ήταν φανερές τότε οι Τούρκοι θα ήξεραν τα σχέδια της Ελλάδας και ακόμα θα ήμασταν υπόδουλοι. Γι' αυτό απαιτήθηκε μυστικότητα και αυτός είναι ο λόγος επίσης από παράδοση που κάθε χρόνο μια φόρά στην 25η Μαρτίου και μια στην 28η Οκτωβρίου γίνονται από τη Μασονία ειδικοί εορτασμοί ανοικτοί στο κοινό για τη συνεισφορά της στο Ελληνικό γένος και για τον εορτασμό της απελευθέρωσης από Τούρκους και Γερμανούς. Εδώ έρχεται και η Τρίτη απαγόρευση δηλαδή απαγορεύεται ένας τέκτονας να προσβάλλει την πατρίδα του. Γι' αυτό το λόγο μερικές στοές κάνουν παρελάσεις στις εθνικές εορτές. Περίεργο μου φαίνεται πάντως πως ακούγεται συχνά για τη Μασονία πως αντιστρατεύεται το ελληνικό έθνος ή θέλουν το κακό της πατρίδας και τέτοια. Ίσα ίσα κάνουν ολόκληρες γιορτές γι' αυτό και τιμούν τη πατρίδα υπερβολικά θα έλεγα. Εγώ προσωπικά διαφωνώ με μια τέτοια ακραία ιεροποίηση της παράδοσης. Ο κόσμος πηγαίνει μπροστά και οι απαιτήσεις του αλλάζουν. Γι' αυτό και θεωρώ τη Μασονία αρκετά οπισθοδρομική και παραδοσιαρχική. Αλλά άποψή μου. Πάντως αυτό εννοώ όταν λέω ότι αν θέλεις να κρίνεις κάτι διάβασε γι' αυτό και κάνε κριτική με επιχειρήματα. Αν κατηγορούσες τη μασονία για οπισθοδρομισμό ουδέποτε θα διαφωνούσα μαζί σου. Αλλά το να την κατηγορείς για σατανισμούς, εχθρότητα κατά της πατρίδας και ένα σωρό τέτοια, όχι δεν ισχύουν οι συγκεκριμένες κατηγορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλος, η τελευταία απαγόρευση είναι η αθεία. Απαγορεύεται ένας μασόνος να είναι άθεος. Πρέπει να ανήκει σε κάποια θρησκεία, οποιαδήποτε, Χριστιανισμός, Ισλάμ, Βουδδισμός. Το 98% της Μασονίας στην Ελλάδα είναι ορθόδοξοι. Η Μασονία, όπως σου είπα θέλει ενωμένους τους ανθρώπους και αυτό έμεινε από τότε που ενώθηκαν για την αντίσταση κατά των αποικιοκρατών, των μοναρχών, των Τούρκων και γενικά κάθε εχθρού. Ένας κόμπος λύνεται πιο εύκολα παρά τρεις. όσο πιο ενωμένοι είμαστε τόσο πιο δυνατοί είμαστε και αν ο ελληνικός λαός ήταν ενωμένος κανένας από όλους αυτούς τους απατεώνες τους πολιτικούς δεν θα μπορούσε να μας βλάψει αλλά δυστυχώς είμαστε χωρισμένοι σε κόμματα και ρατσισμούς. Ακριβώς επειδή λοιπόν τους θέλει ενωμένους, δεν αποκλείει κανέναν θρησκευόμενο από μέλος της. Η μασονία δεν είναι θρησκεία, ούτε πανθρησκεία. Είναι ένα ηθικοφιλοσοφικό σύστημα, το οποιο ακριβώς επειδή δίνει βάση στην ηθική, δηλαδή στο πώς πρέπει να πράττει ο άνθρωπος στη ζωή του και επειδή πιστεύει ότι ηθική χωρίς Θεό δεν μπορεί να υπάρξει γι' αυτό απορρίπτει τους αθέους ως ανήθικους και δεν τους δέχεται. Επειδή όμως έτσι έχει μόνο θρησκευόμενους και άτομα από διαφορετικές θρησκείες και επειδή τους θέλει όλους ενωμένους παρά τις διακρίσεις, για να μην αναφέρεται σε Χριστό και δυσανασχετούν οι Μουσουλμάνοι ή σε Αλλάχ και δυσανασχετούν οι Χριστιανοί, ονόμασε το Θεό σύμφωνα με τη βασική του ιδιότητα, δηλαδή ως Δημιουργό του Κόσμου και γι' αυτό τον αποκάλεσε Μεγάλο Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος. Είναι ο ίδιος ένας Θεός όμως χωρίς ονομασίες που δόθηκαν από κάποια θρησκεία, ώστε να μη διχάζονται θρησκευτικά τα μέλη της. Είναι δηλαδή ένας γενικός ορισμός της θεότητας και δεν έχει καμία σχέση με το Σατανά και άλλα τέτοια. Υπενθυμίζω πως το 98% είναι ορθόδοξοι και η ορθοδοξία, όπως και το ισλάμ είναι ξεκάθαρο στη σχέση τους με το Σατανά, ο οποίος είναι το ύψιστο κακό και για τις δύο θρησκείες. Τέλος όσον αφορά τα σύμβολα που έχει η Μασονία, όπως και κάποιες τελετές που γίνονται, όλα αυτά είναι κατάλοιπα επίσης της παράδοσης από τη νεωτερική εποχή. Δεν υπάρχουν ιερά σύμβολα, ούτε καθιερωμένες σημασίες για το κάθε σύμβολο π.χ ότι το μάτι συμβολίζει κάτι συγκεκριμένο. Αντίθετα κάθε τέκτονας, όπως έκαναν όλοι οι αρχαίοι πολιτισμοί χρησιμοποιεί τα σύμβολα και τα ερμηνεύει ο καθένας ξεχωριστά για τον εαυτό του με σκοπό την καλλιέργεια της νόησής του. Έτσι για ένα σύμβολο μπορεί να υπάρχουν τόσες ερμηνείες σχετικά με το τι σημαίνει, όσα είναι και τα μέλη της Μασονίας. Ο καθένας τη δικιά του ερμηνεία. Όσον αφορά τις τελετές τώρα, μη φαντάζεσαι τελετές με κεράκια, πεντάλφες, κουκούλες και τέτοια. Οι τελετές αυτές υπάρχουν από τότε που ήταν ένα ιπποτικό τάγμα και είναι τελετές αντίστοιχες με τις τελετές που βλέπεις στις ταινίες να κάνουν οι ιππότες, δηλαδή να σε χρίουν με σπαθί και να σε ονομάζουν ιππότη και άλλα τέτοια. Έχουν συμβολικό περιεχόμενο και δεν έχουν καμιά σχέση με θρησκευτικές τελετές. Και αυτές είναι κατάλοιπο από την παράδοση της μεσαιωνικής μασονίας. Δεν είναι σκοπός μου να σε πείσω απλά σου φέρνω μερικά επιχειρήματα σχετικά με το τί είναι η μασονία και αν προσέξεις καλά και εγώ δεν είμαι εντελώς θετικός απέναντί της αλλά για άλλους λόγους και όχι για παραμύθια με μάγους και μάγισσες που ακούω. Καλό καλοκαίρι να 'χεις και μη δέχεσαι ότι ακούς απ' τον καθένα, ακόμα και από μένα. Ψάξε μόνος σου και με την έρευνα θα μάθεις πολλά. Καλές διακοπές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Wraia!

    Les oti ksereis kai ti htan h P2 kai les oti den htan Masonikh stoa. Etsi?
    Loipon 8a me kouraseis , alla den peirazei. 8a sou metafrasw apo ta Italika ena ar8ro gia thn istoria ths P2 opote 8a doume ean htan h' oxi mia masonikh stoa. Toulaxiston oi anagnwstes 8a doun ti lene oi Italoi gia thn P2.
    Exe ypomonh, giati einai ligo megalo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Twra ektos apo auta ta gnwsta pou les, kai ta ferneis dh8en ws epixeirhmata, sou antapantw oti tzapa ta epixeirhmata. Den sou eipa pote oti pisteyw se magises kai oute anefera pote oti eimai ex8rika keimenos apenanti sthn masonia, giati den aporiptw pote kati a priori.
    Ean se endiaferei na deis poia einai h 8esh mou, sou lew oti einai alh8es ayto pou eipe kapote enas apo tous pio isxyrous andres ths Italikhs politikhs, o Giuglio Andreotti.
    "H eksousia diaf8eirei ton an8rwpo", kati kserei gia na to leei.
    Kai opws oles oi organwseis, etsi kai h masonia epandrwnetai apo an8rwpous kai oxi apo agious, emperiexontas thn ennoia ths eksousias.
    Ayto to fainomeno ths diaf8oras de,exei parousiastei se ka8e organwsh, politikh 8rhskeutikh ktl. ktl.
    Esy twra pas na mas peiseis oti apo ayton ton kanona eksaireitai h masonia, aradiazontas mas , poios kserei kai sy ti nomizeis , oti 8a mas elege o opoiosdhpote gia thn opoiadhpote organwsh. Dhladh katesthmena pragmata. Ola kala kai wraia, kai oloi exoun aga8ous skopous, gia thn an8rwpothta. To pws twra pame toso xalia kai zoume olh ayth thn sourealistikh katastash, para thn yparksh toso pollwn aga8oergwn organwsewn pou 8eloun na ka8odhghsoun to pneuma mas se anwteres sfaires, dikaiwma sou na mhn sou keinei thn periergia. Mporei na eisai ths apopshs oti ean kati den paei kala sto peirama , mallon 8a ftaine ta peiramatozwa kai oxi o peiramatisths.
    Epi tou prokeimenou twra, ean den kanw la8os, to ar8ro anaferei onomata apo thn showbiz, legontas oti einai masonoi. To oti exoun pareisfusei sthn masonia kai atoma gia proswpikous kai malista ka8ara kerdoskopikous logous, mias kai les oti ksereis , se plhroforw oti einai kai ayto ena 8ema pou arketoi masonoi to eksetazoun toulaxiston me skeptikismo 8a elega. twra ean einai oloi tous masonoi h' apla glyftes , ligo me apasxolei.Me enoxloun omws ta sxolia merikwn eksypnwn pou nomizoun oti exoun dei to 8ema dieksodika kai ta vazoun me ton aplo kosmaki pou exei kai autos mia apopsh, kanontas passarella me tis dh8en gnwseis tous.
    Gi'auto 8a deis oti ta sxolia mou einai perissotero gia tous "gnwstes". Den einai ka8olou endeiksh h8ous kai morfwshs, na eisai sigouros 100%gia kati, kai na pyroboleis ton ery8ro stayro.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το ότι κάποιος απλά έχει διαβάσει αρκετά πράγματα και μέσα από διάφορες περιπέτειες επίσης γνώρισε αρκετά και τα μεταφέρει αφού του το ζήτησαν, γιατί εσύ μου είπες να σου πω τι ξέρω για τη Μασονία, δεν σημαίνει ότι κάνει επίδειξη γνώσης. Απλά λέει αυτά που ξέρει και θέτει επιχειρήματα για τροφή στη σκέψη. Και δεν καταλαβαίνω την εμμονή σου με το ότι προσπαθώ να δείξω ότι έχω δει το θέμα διεξοδικά. Δηλαδή γιατί αποκλείεις κάποιον που ούτε τον ξέρεις, ούτε γνωρίζεις με τί ασχολήθηκε, απλά με το επιχείρημα ότι νομίζει ότι ξέρει. Κι εσύ πώς το ξέρεις αυτό? Ότι δηλαδή δεν ξέρω ή αν έχω ερευνήσει το θέμα διεξοδικά ή όχι??? Σε πληροφορώ ότι η μασονία ήταν το θέμα της διδακτορικής μου διατριβής. Και ναι το έψαξα πολύ. Δηλαδή για σένα είναι αδύνατο ένας άνθρωπος να διερευνήσει διεξοδικά ένα θέμα??? Και με κατηγορείς για την ''απατεωνιά'' και την ''παραπλάνηση'' που υποτίθεται ότι κάνω, χωρίς όμως να θέτεις αντεπιχειρήματα΄η να προσπαθείς να το αποδείξεις. Απλά λες ότι ''νομίζω ότι ξέρω'' και πάει τελείωσε. Μπορείς να πεις κάτι για αυτά που είπα για τη μασονία?? Μπορείς να ανατρέψεις κάτι από αυτά που είπα??? Μην λες λοιπόν απλά μεγαλεπήβολες φράσεις αποκομμένες του στυλ ''δεν ξέρει αυτός'' ή ''σας παραπλανά'' ή ''νομίζει ότι ξέρει''. Είναι πολύ εύκολο να λέμε συνθήματα, το ζήτημα είναι να μιλάμε ουσιωδώς. Σαφέστατα υπάρχουν κερδοσκόποι που εκμεταλεύονται περιστάσεις, αφού όλοι είναι άνθρωποι και συνεπώς ατελείς. Δεν νομίζω να είπα κάτι διαφορετικό. Απλά το άρθρο είναι υπερβολικά συνωμοσιολογικό. Πρώτα απ' όλα βγαίνουν εκτός οι γυναίκες από το άρθρο, οι οποίες δεν μπορεί να είναι μασόνοι. Δεύτερον έχεις άτομα αθέους όπως ο Παπακωνσταντίνου κ.α. οι οποίοι επίσης δεν θα μπορούσε να είναι μασόνοι. Οι μισοί από το άρθρο δεν είναι σίγουρα μασόνοι λοιπόν. Και ούτε είπα ότι ο κόσμος είναι αγγελικά πλασμένος και ότι η μασονία ή η κάθε οργάνωση θα τον καλυτερέψει. Ποτέ δεν είπα κάτι από αυτά που με κατηγορείς. Παρερμηνεύεις τα λόγια μου. Κανένας και τίποτα δεν μπορεί να καλυτερέψει αγγελικά τον κόσμο δια μαγείας και η μασονία όπως ανέφερα στο προηγούμενο κείμενο έχει αρκετά αρνητικά. Πώς λοιπόν λες ότι προσπαθώ να σας πείσω ότι η μασονία εξαιρείται από κάθε αρνητικό??? Και υπάρχει μια μεγάλη διαφορά μεταξύ σιγουρίας και γνώσης. Εγώ δεν είμαι σίγουρος επειδή έτσι γουστάρω αλλά επειδή το συγκεκριμένο θέμα το ''έχω ψάξει διεξοδικά'' λόγω της διατριβής μου. Κια πάλι απόλυτα σίγουρος δεν είναι κανείς απλά κάποια πράγματα είναι standard. Δεν μπορείς για παράδειγμα να λες ότι υπάρχουν γυναίκες μασόνοι. Ε δεν υπάρχουν, πώς να το κάνουμε?? Για αυτό και σου θέτω επιχειρήματα από την ιστορία της μασονίας. Μπορείς να αποδείξεις, ότι η Φιλική Εταιρεία δεν είχε μασονικά τυπικά? Μπορείς να αποδείξεις ότι η μασονία δέχεται γυναίκες? Οτι δέχεται αθέους?? Αν δεν μπορείς τότε σταμάτα να μιλάς, ψάξε και ύστερα μιλάμε. Είναι προτιμότερο από το να πετάς απλά συνθήματα και από το να κάνεις απλή κριτική σ' αυτά που λέω, χωρίς να μπορείς να αποδείξεις το αντίθετο. Απλά λες μεγαλόστομες κουβέντες και συνθήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και όσο για την P2 σου είπα δεν είναι μασονία αλλά όπως και η φιλική εταιρεία έχειμασονικά τυπικά. Δεν είναι όμως μασόνοι. Και στα άρθρα ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει. Αν ένα άρθρο δεν είναι εγκεκριμένο ή καρπός επιστημονικής έρευνας τότε δεν έχει καμία σημασία το τι λέει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Se parakalesa na kaneis ypomonh giati to ar8ro einai arketa megalo.
    Esy omws praspa8eis na prokatalabeis ta pragmata, milwntas gia episthmonikothta.
    Mhn anyshxeis 8a sou proskomisw kai thn sxetikh bibliografia.
    Kai edw den milame gia thn ma8hmatikh apodeiksh enos agnwstou fusikou fainomenou, milame gia gegonota pou epaiksan shmantiko rolo sthn politikh zwh ths Italias to '80, '81, kai to '82.
    Endeiktika sou proanaferw oti o Licio Gelli muh8hke sth masonia tis 6 Noembriou to 1963, sthn stoa "Gian Domenico Romagnosi" sthn Rwmh.)
    Stis 15 Iouniou to 1970, o Lino Salvini (pou eixe diadex8ei ton Giordano Gamberini, ws Megas Didaskalos ths Megalhs Anatolhs ths Italias) ane8ese ston Gelli thn diaxeirish ths stoas P2, dinintas tou de thn eksousia ths muhsews kainourgiwn melwn.
    Ean twra kata thn gnwmh sou,h' kata thn apopsh twn episthmonwn pou diabases, h P2 den einai masonikh stoa tote ti einai? Kakoi kai ksestratismenoi?
    Ayto kata thn gnwmh mou einai ousia, kai oxi syn8hmatologia kai oute apospasmata apo to enxeiridio ths istorias ths masonias.
    Alla eipame mhn viazese giati den exw arketo xrono, gia amesh metafrash.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Mou proksenei periergeia de, o tropos pou skeftese. Les kapou oti oi masonoi den miloun gia politikh.Ara... mpla mpla.
    Kai merikoi goneis den miloun gia sex mprosta sta paidia tous, auto den ypodhlwnei ypoxrewtika oti den to kanoun kiolas.Den 8a eixe enoia h yparxh twn paidiwn tote.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Loipon, arxetai h synedriasis. :)
    Opws sou proanefera, o xronos mou einai metrhmenos, kai gi'ayto elpizw na me synxwriseis gia thn anamonh.
    Se ka8e periptwsh, vrhka ena allo ar8ro pou einai pio lito, opote as doume ti leei ayto.
    prwta 0mws 8a sou dwsw thn vivliografeia kai ta sxetika.

    Bibliografia
    AA.VV. Dossier P2. Kaos edizioni, 2008. ISBN 978-88-7953-184-9.
    Antonella Beccaria. Il programma di Licio Gelli. Una profezia avverata?. Socialmente, 2009. ISBN 978-88-95265-21-6.
    Rita Di Giovacchino. Il libro nero della Prima Repubblica. Fazi editore, 2005. ISBN 978-88-8112-633-0.
    Sergio Flamigni. Trame atlantiche. Storia della loggia massonica segreta P2. Kaos Edizioni, 2005. ISBN 978-88-7953-148-1.
    Giorgio Galli. La venerabile trama. La vera storia di Licio Gelli e della P2. Lindau, 2007. ISBN 978-88-7180-658-7.
    Mario Guarino e Fedora Raugei. Gli anni del disonore. Dal 1965 il potere occulto di Licio Gelli e della loggia P2 tra affari, scandali e stragi. Edizioni Dedalo, 2006. ISBN 978-88-220-5360-2.
    Mario Guarino. Fratello P2 1816. L'epopea piduista di Silvio Berlusconi. Kaos Edizioni, 2001. ISBN 978-88-7953-099-6.


    Ayta de pou akolou8oun einai apo kratikes kai mh Italikes phges. Nomizw oti edw den xwraei amfisbhthsh, giati prokeitai peri kratous kai eisaggelias.

    Relazione di Maggioranza della Commissione Parlamentare d'inchiesta sulla loggia massonica P2
    Relazione di Minoranza della Commissione Parlamentare d'inchiesta sulla loggia massonica P2
    Il "piano di rinascita democratica" (testo Integrale)
    Legge n.17 del 25 gennaio 1982, Norme di attuazione dell'art. 18 della Costituzione in materia di associazioni segrete e scioglimento della associazione denominata Loggia P2
    Lista degli aderenti alla Loggia P2
    Estratto riguardante la P2 della Relazione Pellegrino della Commissione Stragi
    Scheda sulla Loggia P2 sul sito CEDOST: Centro di documentazione storico politica su stragismo, terrorismo e violenza politica
    Intervista a Licio Gelli del 2003 Fonte:la Repubblica
    Sito della Loggia P2 - Informazioni e Storia
    Intervista a Licio Gelli del 2006 Fonte: Gabor Harrach "Conspirator"
    Marco Travaglio sulla P2
    Elenco dei volumi pubblicati dalla Commissione parlamentare d'inchiesta sulla loggia massonica P2 consultabili presso il Centro di documentazione Cultura della Legalità Democratica
    Indici degli atti della Commissione parlamentare d'inchiesta sulla loggia massonica P2. Indice dei volumi di documentazione allegata Versione pdf a cura dell'Archivio Flamigni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. As arxisw me thn proeleush - kata to ar8ro - ths P2. Ean den sou ftanei, ti na kanw 8a me anagkaseis na synexisw thn metafrash.

    P2 h proeleush
    ... Me thn anakyrhksh ths enwshs tou Italikou kratous, proekypse h anagkh, apo thn meria ths " Megalhs Anatolhs" dhl, ths pio shmantikhs kai polyply8esterhs masonikhs Italikhs stoas, na prostateusei thn tautothta twn pio diashmwn kai shmantikwn melwn, akomh kai sto eswteriko ths organwshs. Gi'auto to logo, h symmetoxh tous den emfanizotan se kamia epishmh lista, alla apokalyptotan mono ston Mega didaskalo kai h opoia tou proekypte me thn gnwstopoihsh "sto ous (afti)".
    Mono kata to 1877, o megas didaskalos Giuseppe Mazzoni, arxise na katartizei enan katalogo, pou ton onomse PROPAGANDA MASSONICA, dhmiourgontas etsi epishmws kai thn antistoixh stoa.
    O Adriano Lemmi( Megas Didaskalos apo to 1885-1895)eixe hdh myh8ei sthn stoa PROPAGANDA MASSONICA apo to 1877 kai synevale sthn aykshsh tou kurous ths, enwnontas sto eswteriko auths, vouleutes, gerousiastes, trapezites kai pou ex' aitias ths muhshs tous, anagkasthkan na egkataleipsoun tis kata topous stoes pou hsan eggegrammenoi kai na egkatasta8oun sthn Rwmh.
    Akomh kai meta thn megaleiwdh diaxeirish tou Lemmi, h stoa PROPAGANDA MASSONIKA synexise na antiproswpeuei ena shmantiko shmeio anaforas gia thn " Megalh Anatolh".
    To 1925, meta apo pieseis ths fasistikhs kuvernhshs, pshfistike o nomos, " Diakanonismos ths drashs twn etairiwn kai ths symmetoxhs se aytes, proswpwn pou einai kai kratikoi ypallhloi" (ton eponomazomeno kai antimasoniko nomo), ypoxrewnontas ton mega didaskalo Domizio Torrigiani, na upograpsei to ndiatagma gia to kleisimo olwn twn masonikwn stown(26-11-1925).
    H Italikh masonia, aytoeksorizetai sto Parisi stis 17 Ianouariou 1930.
    Sto telos tou B'Pagkosmiou Polemou, kai me ton epanapatrismo ths "Megalhs Anatolhs" sthn Italia, o Megas Didaskalos Ugo Lenzi(1949-1953), epanidryse thn stoa PROPAGANDA kai h opoia phre to onoma PROPAGANDA 2 dhladh thn P2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Opws loipon einai fanero apo thn lith ayth parousiash, oi episthmones sou mallon den sou ta eipan kala, h esy den mas tas les kala.
    H synexish de tou ar8rou einai akomh pio endiaferousa, giati parousiazei ola ta "andraga8hmata" tou Licio Gelli, kai pws h Italikh dikaiosynh epenvainei, me thn boh8eia kai ths Italikhs KYP, kai ta sxetika gnwsta.
    Twra to erwthma pou genatai, einai pws einai dunaton na nomizeis oti epeidh ekanes mia ptuxiakh, kai se plhroforw kserw kala apo ptyxiakes, exeis psaksei kai dieksodika to olo 8ema ths masonias to ergo ths kai tous skopous ths, ta paraskhnia, wste na se kanoun na 8es na baleis sthn 8esh tous kai tous allous pou den kseroun kata thn gnwmh sou.
    H P2 loipon HTAN mia masonikh stoa, kai oxi mia ekei kai ws etyxe organwsh pou eixe masonima typika, opws les.
    Ean den symfwneis, valta me to Italiko kratos, kai pes tous oti den exoun episthmones.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ean de, deis kai ligo pio dieksodika, to poia onomata parelaunoun apo thn P2, 8a deis arketa apo ta "kala paidia" ths Italikhs politikhs kai oxi mono. Otam loipon epenebaine h Italikh dikaiosynh, eprepe na hsoun ekei gia na tous empodiseis legontas tous oti den einai episthmones eidikoi gia auto, h ean 9a mporoousan na sou proskomisoun thn analogh vivliografia, h to oti stis masonikes stoes den miloun gia politikh kai oloi tous einai an8rwpoi pou pisteuoun se 8eo, kai etsi den speiroun thn dixonia metaksy twn melwn tous, kai ola auta ta sxetika. Ean den kanw la9os kai oi ekklhsies, opoia kai na einai, ta idia lene, kai oi politikoi ta idia lene. H mhpws kai gia auto prepei na sou proskomisw bibliografia?
    To h8os an9rwpe mou einai kati to proswpiko- atomiko kai oi organwseis einai kati to afhrhmeno, kai pou mporei na presveuoun to oti dhpote 8earesto, apo kei kai pera, sto kolpo den mpainoun mono oi episthmones opws les alla einai pollwn papadwn euaggelia. Ti eipa pio panw? MUALO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Dior8wnw:
    ...kai oi organwseis einai kati to afhrhmeno ==>
    ...kai oi organwseis einai kati to geniko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ante, etsi gia na sou dwsw kai kapoio dikaio, oute kai egw pisteuw oti oloi aytoi pou aradiazei to ar8ro einai sto kolpo.
    Omws, poios sou leei esena me sigouria, oti oi manager tous, h' oi diskografikes tous etairies, den tous vazoun na pairnoun aytes tis sygkekrimenes pozes, etsi gia na poun oti, kai emeis me sas eimaste, h' na einai aytoi oi masonoi.Etsi oi proanaferomenoi "kalitexnes" na ginontai aploi glyftes tou systhmatos pou psaxnoun gia thn, pash 8usia kai me ka8e tropo, proo8hsh twn " dhmiourgiwn" tous.
    Den kserw, erwthsh kanw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Gia des twra kai auto to movie apo to 4'.57'' ews 8'.32''!!!Kai pes mou oti kai autos o kurios pou milaei den einai episthmonika katertismenos.
    Poios leei vlakeies loipon, nomizw oti einai profanes.
    Perimenw na akousw, h' exeis paei diakopes monima?

    http://www.youtube.com/watch?v=9SPS3dg5A0A&feature=relmfu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Kapoio shmeio zwhs? Tipota etsi?
    Mias kai ksereis, opws les, kai meis den nogame, diafwtise mas kai sta parakatw, anti na mas les tis gnwstes kai katestimenes eksypnades peri masonias.

    Ti symvolizei h poditsa twn masonwn?
    Poios htan o Hiram Abiff?
    Poia h sxesh me thn Aigyptiakh my8ologia?
    Poios einai o Manly P. Hall?
    Pws katanthse apo tagma eleu8erotektonwn, ktistwn ka8edrikwn nawn, na synantame ola ta pi8ana kai api8ana epaggelmata , entos ths masonias, ektos twn tektonwn?
    Ti symvolizoun oi kolwnes h' oi oveliskoi?
    Apanthse mas, alliws, ean o polys o kosmos leei xazomares opws les, esy eisai gia polles klwtsies.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. αυτα τα συμβολα εχουν εξαπλωθει τοσο που μπορει καποιον να χρεισιμοποιει κ τυχαια καποιο. Οπως μπορει καποιοι απο αυτους τους "καλυτεχνες" να ξερουν τι τους γινεται και καποιοι απλα να φωρανε η να κανουν οτι κινηση τους ζητηθει χωρις να σκεφτουν τον λογο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Tyxaio?? Den nomizw.
    O nomos, sou dikaiologei to akatalogisto ews thn hlikia twn 18. Meta ta 18, ypoti8etai oti mporei kapoios kai na skeftete. Ligo oxi kai poly. Opote as rwtagan na ma8oun.
    Gia skepsou oti pshfizoun kai apofasizoun kai autoi, gia olous emas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Alla etsi einai, kai exei poly dikio opoios eipe to ekshs fovero:

    "Pou na vreis twra ton dromo gia thn I8akh, meta apo tosa xronia sthn Mykono"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Στην Κέρκυρα το 8% των κατοίκων είναι δηλωμένοι τέκτονες, δηλ. περίπου 9.500 άτομα δηλώνουν ελευθεροτέκτονες. Υπάρχουν περίπου και 1.500 Ροταριανοί καθώς και 600-700 Ροδόσταμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Meta apo ayto, oi Kerkyraioi, eidan toulaxiston na anebainei to IQ tous, h' tzampa h fasaria?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ειμεθα Μασωνοι και πολυ το γουσταρουμε!
    Ο καιρος γαρ εγγυς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αντίχριστος Εξαποδώ7 Οκτωβρίου 2012 στις 3:49 μ.μ.

    Καλησπέρας σας. Είμαι ο Αντίχριστος Μπάφομετ. Μετά το λεπτομερές αυτό ρεπορτάζ και όλες αυτές τις αποκαλύψεις δυστυχώς ξεσκεπάστηκα. Αποσύρομαι ταπεινομένος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Kapoioi edw, me ton logo tous, prospa9oun na poun kati. Eseis oi dyo oi teleytaioi h o teleyteos, opws kai aytos pou ekane to prwto sxolio, afhste , mhn xalate tzampa to plhktrologio, gia na kanete ayto to vlakwdes humor. Katalavame poly kala oti eiste panexypna paidia kai den sas prepei aytos o xwros.
    Valte kai kamia poditsa kai pate hsyxa hsyxa se kamia stoa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ιδού ο αόρατος εχθρός παίζουνε με την νοημοσύνη μας για να πιστέψουμε ότι υπάρχουν και να ασχολούμαστε μ'αυτά όλα είναι μέσα στο μυαλό α και κάτι άλλο αν είναι όντως secret society δεν θα ξέραμε τόσα γι'αυτούς ο πόλεμος είναι εσωτερικός όποιος το έχει καταλάβει γελάει με αυτά μία ακόμα καλοστημένη φάρσα είναι φόβου και τρόμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Nai nau etsi einai, swsta omileis. To kako einai mesa mas!!!! Alla gia stasou omws, mono mesa se mas, h' kai mesa se autous??? LOOOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Παιδιά υπάρχει αυτή η φωτογραφία με τον βουλευτή της Χρυσής Αυγής Ηλία Παναγιώταρο που σχηματίζει με τα χέρια του ένα μασονικό σύμβολο.

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=425375780862600&set=a.324087797658066.79311.240916162641897&type=1&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πρώτα ξεπεράστε την πλύση εγκεφάλου που φάγατε από παιδιά για να γίνετε χριστιανοί , και μετά ασχοληθείτε με τους άλλους. Δεν έχετε ιδέα πως το τι πιστεύεις εξαρτάται από το που γεννιέσαι. Αν γεννηθείς στην Ινδία θα είσαι Ινδουιστής. Αν γεννηθείς στην Ελλάδα θα είσαι χριστιανός. Οπως σε δίδαξαν οι γονείς σου και το περιβάλλον σου για τον χριστιανισμό εδώ, θα σε δίδασκαν για τον ινδουισμό στην Ινδία.Η θρησκεία , ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ θρησκεία, έχει φέρει μόνο δεινά στο ανθρώπινο είδος.Σκοτώνουμε και μισούμε ο ένας τον άλλο χωρίς λόγο. Εμείς έχουμε την ευθύνη για τις πράξεις μας, εμείς την ευθύνη για την ηθική μας. Καιρός να ξεπεράσουμε το ψέμα με το υπερφυσικό ον στον ουρανό ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Mono enas aytistikos den allhloepidra me to exwteriko perivalon. Dhladh twra esy ti prospa8eis na peis? Oti apo ola ta ere8ismata pou dexomaste, to provlhma entopizetai mono stis 8rhskeies? Mhpws,kata thn gnwmh sou den exoun pe8anei arketoi gia politikous , oikonomikous kai ideologikous logous genikotera? O emfylios sthn Ellada egine gia 8rhskeytikous logous? Ara ti kanoume? katargoume ta panta giati oi an8rwpoi einai anegkefaloi kai oti akoumpoun ginetai skata?
    Den mpas kai sy dia ypno kalytera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Kai edw pou ta leme, eite Xristos hmouna eite Alax eite Voudas, eite Marx eite Mpakounin, toso malakes pistous san merikous an8rwpous, 8a ntrepomouna na exw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Απαντήσεις
    1. ' kai na ksipnisete ti tha kanete?'
      Το θεμα ειναι, ποτε θα ξυπνησετε εσεις. Οσο για μας, μην ανησυχεις, οπως λεει και το ρητο,'στο τελος ξυριζουν τον γαμπρο'.

      Διαγραφή
    2. Φροντιστε λοιπον να εχετε λιγα γενια, για ενα γρηγορο και ανοδυνο ξυριζμα.χαχαχα

      Διαγραφή
  58. το οτι πιστευουν στον θεο στον σατανα κλπ κλπ κλπ δειχνει το μειωμενο επιπεδο εγκεφαλου τους. Ειναι δυνατον να πιστευεις στον θεο ή/και στον σατανα και να θεωρεις οτι εισαι νοημων ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή