Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Τράπεζα του λαού,αγορές δημόσιας περιουσίας από το λαό


ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΖΟΥΣΕ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΡΜΟΖΕ,ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΣ ΑΛΑΞΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ...
ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΡΙΣΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΑ,ΕΧΩ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ.

ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΕΛΠΙΔΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΠΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΟΥ..
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΚΟΜΑΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΝΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΟΤΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ,ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΕΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΔΕΙ.
ΤΟΝ ΛΕΩ ΕΞΥΠΝΟ ΠΟΛΕΜΟ.
ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ..ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
ΕΧΩ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΛΟΓΟ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΟΥ.
ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ,,ΑΝ ΒΑΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ 20 ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ,ΚΑΙ ΓΙΑ 4-5 ΜΗΝΕΣ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΠΕΝΔΥΘΕΙ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ,,ΟΠΩΣ Η Δ.Ε.Η,,Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ.ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ.ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΔΗΛΑΔΗ..
ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΟΛΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΝΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ.
.ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΙΟΙ,ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΙΜΙΟΙ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥΝ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΚΑΠΟΙΑΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ,ΕΝΑ ΑΥΤΟ,ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΝ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΚΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΤΑΤΑΞΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΙΣΧΥΟΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΞΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ.
ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ,ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΗ ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ.ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ,ΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ..
ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ.
ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ,,ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ,,Ο ΛΑΟΣ ΔΗΛΑΔΗ.ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΝΟΜΙΚΟ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ,ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΕ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ,ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ..
ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΩ.
ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ 1Η ΦΟΡΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΣΤΕΙΑ..ΟΜΩΣ ΑΝ ΚΑΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΕΙ ΛΙΓΟ,ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ...
ΕΧΩ 3 ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΝΗΛΙΚΟ,ΘΕΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ.
ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΕΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΝΟΜΙΚΑ,ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ..
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΟΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΠΑΡΑ ΣΤΑ 2036 ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΣΕ 26 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ.
ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΝ ΤΗΝ ΠΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΔΕΧΤΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.
ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.
ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ,ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΞΥΠΝΟ ΠΟΛΕΜΟ.
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΑΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ..
ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ,ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ.
ΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ,ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΒΡΩ ΑΤΟΜΑ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΟΦΕΛΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΙΔΕΑ.
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΟΥ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΩΡΓΟΣ.

http://www.facebook.com/groups/denplironoeforiadaneiadiodia/
.

38 σχόλια:

  1. προταση δεν ειναι καθολου αστεια ειναι μεγαλεπιβολη και μπραβο .ειμαι μαζι σου συνεχισε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. nomizw san idea einai perhfhmh aristh...alla sthn praxh edeixe o ellhnas oti einai atomo xeromenos ta tou e4aytou tou apo8hkes ,,,,padws opws kai nanai eimai mazi sou an kai ek tou exwterikou diamenousa d9iwgmenh apo thn ellada kai den anhkw se kanena koma oute edw ppou zw ma oute kai sthn ellada h opoia epi pasok me ediwxe me ton tropo ths fysika ..dhladh kanena tous oute tou 300ebisteyome ma oute tous allous 300sygenwnn tous filous tous k.l.p.sygeneis koubarous ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΑ.ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ ΠΡΑΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
    ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ.

    Η ΧΙΛΙΧΡΟΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ,ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΕΝΩΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ.ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε Γιώργο. Η ιδέα σου είναι πολύ σοβαρή και δίνει το μήνυμα ότι αυτό που λέμε "λαός" υπάρχει και δεν αστειεύεται! Κράτα με ενήμερη για τις εξελίξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας βγαλουμε ΟΛΟΙ τα λεφτα μας απτις τραπεζες.
    μετα δεν θα ειναι αφτες απο πανω αλλα.....
    ο ΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειμαι στη διάθεση σας, την ιδέα έχω σκεφτει αλλα θέλει ατομα σοβαρά και να ειναι εγγυηση καθαρά απο κάθε υπονοια.
    Μπράβο εχω και εγώ 3 παιδιά και αγωνιώ για το μελλον
    Δημητρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ιδεα ειναι πραγματικα εξαιρετικη ΑΛΛΑ...
    ολο αυτο δεν μπορει να αποδοσει αν δεν εχουμε και Ελληνικη κυβερνηση...
    Και αν καποτε σ'αυτη την χωρα υπηρχαν 300 ηρωες και 1 Εφιαλτης, 2500 χρονια μετα εχουμε 300+1 Εφιαλτες (Εσενα λεω Καρολε, μην κανεις πως δεν καταλαβαινεις..)
    Οτι καταφερνει ο κοσμος απο τη μια μερια, θα το καταστρεφουν οι κυβερνοντες απ'την αλλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΞΕΡΗΣ ΤΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμε, ξέρεις ότι εκτός από Μαλάκας, ΕΣΥ είσαι και ανορθόγραφος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το εχω σκεφτει κι εγω αυτο αλλα στα πλαισια νησιου,απο Μυτιληνη ειμαι αλλα .....υπαρχει ενα μεγαλο αλλα!!!!!μετα απο τοσα χρονια απατης και ψεματα που εχει υποστει ο λαος απο τους πολιτικους, ειναι δυσκολο να μας πυστεψει και να μας εμπιστευτει τα χρηματα του...ΕΓΩ παντως ειμαι Μ Ε Σ Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΥΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ΣΑΝ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΤΟΛΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙΕΩΣ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΗ ΕΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ.ΚΟΙΝΟΣ ΟΡΑΜΑΤΗΖΕΣΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΣΥΝΕΤΕΡΗΣΜΟ ΜΑΖΑΣ,ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΛΑΛΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΟΚΟΡΟΙ ΑΡΓΗ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ.ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ ΑΥΣΤΗΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΥΣ ΛΥΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΥΡΙΞΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΠΑΡΤΗΖΟΥΝ.ΟΠΟΤΕ Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι καλή ιδέα,αλλά ο κύριος Γιώργος ζητάει νομικές ιδέες.
    Γράψτε τις λοιπόν,διότι κι εγώ ενδιαφέρομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΙΔΕΑ ΠΡΑΞΗ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΠΟΙΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ ΑΣ ΜΠΕΙ ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΑΚΝΟΥΜΕ ΣΟΜΑΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗ ΕΤΟΙΜΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΙΚΑΜΕ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΤΟ http://www.facebook.com/groups/denplironoeforiadaneiadiodia/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ,ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ denplironoefodandio@gmail.com
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚΣ ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΟΥ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
    ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ,ΚΙΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΧΗΓΟΣ,ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΚΟΠΟ.
    ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΟΥ,ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ,ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ.
    ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ,ΚΙΑ ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ας τα πάρουμε από την αρχή. Οι τράπεζες διέπονται από κάποιους κανονισμούς λειτουργίας. Ένας από αυτούς είναι το αρχικό κεφάλαιο σύστασης. Αν δεν κάνω λάθος αυτό είναι μίνιμουμ 12.000.000 ευρώ. Αν η συμμετοχή του κάθε μετόχου είναι 20 ευρώ τότε απαιτούνται κατ' ελάχιστο 600.000 μέτοχοι, οι οποίοι και πρέπει να εκλέξουν Δ.Σ. Μέχρι τώρα μου φαίνεται από δύσκολο έως ακατόρθωτο.
    Πάμε παρακάτω. Ας πούμε ότι τα δύο αυτά εμπόδια ξεπερνιούνται και βρίσκονται 600.000 μέτοχοι και συμφωνούν μεταξύ τους ώστε να εκλέξουν Δ.Σ. Η τράπεζα δημιουργήθηκε και έχει 12.000.000 ευρώ κεφάλαιο. Τι θα πρωτοαγοράσει με αυτά; Πόσες μηνιαίες αυξήσεις κεφαλαίου πρέπει να κάνει μέχρι να αγόράσει την δημόσια περιουσία που υποθετικά ανήκει στο λαό; Σόρυ αλλά δεν βλέπω πως μπορεί να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ 12.000.000ΕΥΡΩ ΚΕΦΑΛΑΙΟ,ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ......

    ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΑ..

    ΑΡΚΕΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥΣ.

    ΟΜΩΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ.

    Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ,ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ,ΚΑΙ ΦΤΗΝΑ ΑΓΑΘΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ..

    ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. συμφωνω απολυτα μαζι σου φιλε μου.ειμαι και εγω μεσα.μια ερωτηση.πωσ μπορω να γινω μελος τις σελιδας????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ολα ξεκινανε απο μια ιδεα, μεσα στο λαο υπαρχουν ανθρωποι με γνωσεις ακομα και για τη διακυβερνηση της χωρας,οχι μονο για να διευθηνουν μια λαικη τραπεζα, φυσικα με ανθρωπους μεσα απο το λαο και οχι με καραγκιοζηδες που εχουμε σημερα και σαρκοφαγα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΑΚΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παιδιά η ιδέα είναι φανταστική αρκή να πεισθεί και ο κάθε έλληνας.Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να ρωτηθεί κάποιος δικηγόρος πως θα αντιμετωπισθεί η ΕΕ γιατί κάτι τέτοιο είναι μια οικονομική επανάσταση και δεθα τους αρέσει. Δηλ.νομικά πως θα καλυφθούμε.Το άλλο εύκολο είναι να ετοιμαστούν χαρτιά που θα γράφουν την ιδέα και να μοιραστούν σε όλους.Σίγουρα έχετε γνωστούς σε πόλεις και χωριά.Ο δικηγόρος αναλαμβάνει τη νομική κάλυψη όλων και γίνεται έτσι ένας συνεταιρισμός πανελλήνιος. Χρειάζονται αμερόληπτα άτομα αληθινά και τίμια.
    Είμαι μια ελληνίδα του εξωτερικού.Πονάω για την πατρίδα και ντρέπομαι για τους σημερινούς και τους παλιούς πολιτικούς.Από το 1821 μας ξεπουλάνε μην πω και πιο μπροστά μέρα τη μέρα. Υπάρχουν καινούργια, φρέσκα μυαλά που μπορούν να πολιτευτούν, αρκεί να το θέλουμε. Μέχρι σήμερα δεν έχω ψηφίσει και σήμερα μπορώ να πω είμαι ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ.Γιατί δε συνέβαλα στο κομμάτιασμα της Ελλάδος.Δεν πιστεύω σε κανένα ηλήθιο.Πιστεύω στη δύναμη που έχει ο καθένας μας.Για το καλό μας και το καλό των παιδιών μας. Στρωθήτε στη δουλειά και προσοχή. Με εκτίμηση η ξενητιά.Θα σε βρω από τη σελίδα σου,αυτή που έγραψες παραπάνω.Σε ευχαριστώ που είχες την ιδέα και όλους τους υπόλοιπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΙΔΕΑ.ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΗΣΕΙ ΕΝΑ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΟΥ.ΕΝΤΕΛΕΙ ΕΙΧΕ ΜΕΓΆΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ.ΜΙΛΑΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΑΟ ΟΠΟΥ ΣΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝ Η ΛΕΞΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ -ΛΑΜΟΓΙΑ.ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΟΤΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΕΔΩ.ΖΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καταπληκτικη ιδέα που αξίζει να την αγκαλιάσουμε και να την στηρίξουμε όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΔΩΣΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΩ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ. ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΚΑΝΤΟ ΤΩΡΑ.
    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΠΤΕΣΤΕ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.
    ΑΝ ΘΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΥΝΑΨΕ ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΛΑΟΥ, (ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΘΕΤΗ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ), ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ.
    ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οι τράπεζες από μία πατριωτική Ελληνική κυβέρνηση, θα κρατικοποιηθούν, γιατί μετέτρεψαν το χρήμα σε εμπόρευμα.[Αριστοτέλης].
    Αντί αυτής της πρότασης, προτείνω δημιουργία Α.Ε. με ονομαστικές μη μεταβιβάσιμες μετοχές, με σίγουρα κέρδη και υπεραξίες στην κατοχή του Ελληνικού λαού, αυτή την στιγμή πωλείται το λιμάνι Θεσσαλονίκης με 50,000.000 Ευρώ και η έκθεση Θεσσαλονίκης με 70.000.000 ευρώ, θα μπορούσε να προτιμηθεί, μία τέτοιου είδους εταιρεία ελεγχόμενη πλήρως, σε οποιοδήποτε σημείο της, από την εταιρεία εκποίησης Ελληνικών φιλέτων.
    Μπορώ να αναλάβω κατόπιν προσωπικής γνωριμίας, την ευθύνη σύνταξης καταστατικού με πλήρεις και διαφανείς όρους, ανθρώπινης και Ελληνικής λειτουργίας.
    Θέλουμε 100.000 'Ελληνες να διαθέσουν από 500 ευρώ ο καθένας, για το λιμάνι, περίπου.
    Φιλικά
    Κοσμίδης Χρήςστος κιν 6996 034750

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. δεν θα δωσουν ποτε αδεια τα κομματα για μια τετοια επιχειρηση.και ολοι ξερουμε τουσ λογους.εγω ειμαι μαζι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΛΟΚΕΡΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. παιδια ειχα προτηνει σε καποιο αλλο σαιτ κατι αναλογο για μια κινηση να βαλουμε οσοι θελουν ενα ποσο προερετικο και δικαιωμα να εχουν οσοι ειναι ελληνες το γενος [ελλαδητες και ομογενεις]και φιλλεληνες.οι λογοι που το προτεινα ειναι αν θελει καποιος για να μεταστευση καποιος σε οποιαδηποτε μερος του παλνητη με υποχρεωσει να τα επηστρεψη με δοσεις.και δευτερο για μια παγκομσμοια τραπεζα ελληνισμου που ο σκοπος της θα ειναινα βοηθαει την ελλαδα και τον ελληνισμο οπου μπωρει και οπως μπωρει..........π.χ.[να αγοραζουμε μονο ελληνικα προιντα στο εξωτερικο ,να βοηθαμε τουσ ομογενεις να ανοιγουν καταστηματα και να πουλανε ελληνικα προιντα και να εχουν ελληνεσ εργαζωμενους αλλα και να σαμποταρουμε αυτουσ που απασχολουν στις εδω επιχειρησεις του αλλοδαπους εργαζωμενους] πανω απο ολα η ελλαδα καιο ελληνισμος. εγω βαζω συμβολικα ενα ευρω σαν αρχη .το λογο εχουν νομικο-οικομικοι.μακεδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. παιδια γιατη διαγραψατε το σχολιο [πρωταση]μου?μακεδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ενταξη και ζητω συγνωμη.μακεδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ καλή η πρότασή σας.Συμφωνώ να την στηρίξουμε.Τα πράγματα θα πάρουν τον δρόμο τους.Πρώτα θα διώξουμε τα κοράκια και έπειτα θα φτιάξουμε δημόσιο εθνικό ταμείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. http://www.facebook.com/groups/denplironoeforiadaneiadiodia/
    ΓΙΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΕΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ,ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΙΔΕΕΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΛΑΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ.
    ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΜΠΑΙΝΟΤΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ den plironoeforiadaneiadiodia.
    ΕΥΧΡΙΣΤΩ ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ήμουν νια και γέρασα.Αν είναι να κάνετε κάτι όσοι έχετε τις νομικές γνώσεις,κάντε το ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,αλλιώς γράψτε ότι δε γίνεται κάτι.Κύριε Γιώργο,θεωρώ ότι είναι πολύ καλή ιδέα.Οι αρχαίοι πρόγονοί μας φημίζονταν για την απλοϊκότητα της σκέψης.Το αυτονόητο και το λογικό ήταν σημαία τους.Αυτό διακρίνω και στην ιδέα σας και να είστε καλά.Μην πτοείστε από ανόητους που τους εντυπωσιάζει το ανόητο και το απόλυτο κενό.Το νομικό θέμα είναι που χαλάει την ιδέα,διότι πολύ απλά οι πολιτικοί και οι τραπεζίτες δε θα θέλουν τη λύση στο πρόβλημά μας.Τόσο απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΠΟΥ ΗΓΗΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ.
    ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΟΥ.
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΟΤΕ,ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
    Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ.
    Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΤΟ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ,ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΩΡΓΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΑΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ.
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ,ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΙΔΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. giati aytin tin DEH den tin exoyme plirosi isa me 10 fores. h skeci einai sosti alla aytoi ua tin jana poylisoyn.uymaste poy mazecame leyta 30 000000 gia basilaki kai to afisan na peuani kai fagane ta franka .ua mas kyrijoyn paranomoy kai ua ta fane

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ .ΠΑΝΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ .ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΧΑΣΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ . ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ . ΠΡΩΤΙΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή