Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Χούγια Ελλήνων Πολιτικών και ...αλλαξοκωλιές, που λένε στο χωριό μου


1klitemnistra_1
Γράφει η Κλυταιμνήστρα
Αναγνώστες μου, να είναι καλά οι "άνθρωποι" της Κυβέρνησης ...Με ενέπνευσαν!Ξαναβρήκα τον ποιητικό μου οίστρο! Δείτε τι αρχοντο- ρεμπέτικο έγραψα μέσα σε λίγα λεπτά:
Άλααα... δώστε τους κι άλλη κουτάλα...
να τα φάνε ούλα, μοναχοί τους στη στιγμή.
Δώστεεε... το υστέρημά σας κόψτε...
να τα φάνε ούλα και ας μείνουμε ταπί..
Ρίξτεεε... την κοιλούμπα τους μπουκώστε...

μπας και σκάσουν όλοι από το φαΐ!
Καλό, ε; Το εμπνεύστηκα από τον κομμωτή μου... Κάθε φορά που έλουζε τα υπέροχα μαλλιά μου, μου έδινε και καμιά δεκαριά σελίδες "ποιήματά" του, με αχ-βαχ κι αλίμονο, για να τους ρίξω μια ματιά...Ώσπου, μια μέρα, τσουπ: Νάτος ο στίχος ο πιασάρικος:
"Το Νινί, το νινί σέρνει καράβι κλπ."!
Γιώργο μου-του είπα- μην το δώσεις για μελοποίηση, στον ξεπεσμένο, μπεκρούλιακα μαέστρο σου. Κατοχύρωσε πρώτα το στίχο. Γιατί αυτό το τραγούδι, θα πιάσει και θα γίνει σουξέ, καθώς ψοφάει ο κόσμος για "ποιότητα κατινιάς".
Όπερ και έπραξε:Επί ένα χρόνο τρελάθηκαν τα κανάλια με μια άφωνη, χυμώδη τσαχπινο-γαργαλιάρα τραγουδιάρα. Και δώστου δικαιώματα από προβολές του video clip... και δώστου παρουσιάσεις και συνεντεύξεις, της μαντάμ...
Ο στιχουργός -κομμωτής μου κρυβόταν από την ντροπή, καθώς οικογενειάρχης άνθρωπος και με καλλιτέχνες στην οικογένειά του, τόσα χρόνια έγραφε, αλλά επιτυχία δεν είχε δει...
Κατάφερε λοιπόν να "αναδειχθεί" από ένα τετράστιχο, κάτω και από το μέτριο σε ποιητική αξία. Πάντως το παραδάκι έτρεξε, πήρε κι ένα δανειάκι κι όπως λέει με αυτοσαρκασμό " νάνε καλά το... Νινί, που έχτισε τα δύο δωμάτια, του σπιτιού μου"!
Προχθές λοιπόν, με είδε στα ντάουν μου...
-Τι έγινε Κλύμη μου;με ρώτησε...
-Στενότητες Γιώργο μου, στενότητες...
-Εσύ με τέτοιο μυαλό ξουράφι, πείρα κοινωνική και τέτοια πέννα; Γράψε βρε Κλυμάκι μου κανένα τραγουδάκι, θα στο προωθήσω εγώ στους "κατάλληλους" συνθέτες και να δεις πόσοι χαζοί θα αγοράσουν τα CD σου...Στην ανάγκη, θα το κυκλοφορήσουμε και στη "μαύρη" με τα αραπάκια... Κανείς δε θα ξέρει ότι εσύ, ήσουν εσύ που έγραψες, σαν να μην ήσουν εσύ!
Ομολογώ ότι οι στίχοι μου βγήκαν αβίαστα, κοιτώντας στην ΤV την Ολομέλεια της Βουλής!
Έτσι έβαλα και δεύτερη και τρίτη τηλεόραση στο καθιστικό.... Να βλέπω όλα τα ενημερωτικά κανάλια, μαζί.... Άσε που από την άσκηση "κούνα πέρα -δώθε το κεφάλι" για να μην χάσω ούτε στιγμιότυπο, έσπασαν και τα άλατα στον αυχένα και είμαι ΜΙΑ χαρά!
Να σκεφθείτε ότι τώρα ο λαιμός μου ...περιστρέφεται, όπως ακριβώς το περισκόπιο ενός υποβρυχίου! Δεν μου ξεφεύγει τίποτα από Ραφήνα μέχρι Πειραϊκή!
Όλους τους βλέπω, όλους τους παρακολουθώ!
Να.. προχθές τσάκωσα στην παραλία κοντά στην Ανάβυσσο τον " Παγκαλίνι του υπολοίπου" με παλτό-σαν αρκούδα μεγατόνων ήταν θεούλη μου- βατραχοπέδιλα και ένα ζευγάρι κιάλια !
Και τι νομίζετε ότι έκανε;
Κολύμπαγε! Επειδή λόγω λίπους δεν κρυώνει, κολυμπάει σαν τη φάλαινα χειμώνα- καλοκαίρι. Αλλά πλέον έχει πετρώσει "η σαμπρέλα του", δεν επιπλέει κι έτσι χρειάζεται βατραχοπέδιλα...Τα κιάλια  τα θέλει, γιατί όταν κολυμπάει με την πλάτη γυρισμένη στη θάλασσα, ελέγχει τον απέραντο ελαιώνα του, μπας και κανένας φουκαράς Πακιστανός εργάτης,  τσεπώνει ελίτσες...
Γιατί τις μετράει ο "Παγκαλίνι του υπολοίπου" τις ελίτσες του...τόχει για χόμπι!
Που λέτε μια φορά, ξεχάστηκε και μέτρησε τις ελιές του... Σημίτη! Αυτός , επειδή είχε κόμπλεξ με τις κρεατοελιές του, τσαντίστηκε και τον έδιωξε από το κόμμα, για να τον εκδικηθεί!
Και να ξέρετε, στον ελαιώνα του δε θέλει εργάτες-αρβανίτες ! Το θεωρεί και γρουσουζιά και αντιδεοντολογικό, να μην πληρώνει τους συντοπίτες του!
Να σκεφθείτε επίσης, ότι μέσα από τη θάλασσα τα μάτια του, ενισχυμένα με τα μεγάλης αποστάσεως κιάλια, βλέπουν μέχρι τη Σαλαμίνα! Εκεί κανονίζει και τις πήχες των οικοπέδων του. Αν δηλαδή είναι εντός ή εκτός αρχαιολογικού χώρου... Τώρα τελευταία μάλιστα τον έχει πιάσει άλλη μανία:
Θέλει να κάνει στο... Ναύσταθμο εκτροφεία μπακαλιάρου! Έτσι επεκτείνει την ιδιοκτησία του και εντός θαλάσσης! Αναρωτιέμαι, τι θέλει να πρωτοπάρει "μαζί του", και πως θα το πάρει όταν θα ταξιδέψει ο έρμος.
Προσωπικώς, δεν έχω ακόμη συναντήσει κάποιον που να γύρισε από τον Άγιο Πέτρο και να είπε, ότι εκεί επάνω τα περνάει καλλίτερα, επειδή εδώ κάτω, είχε και ένα και δύο και... εκατό ακίνητα!
Τώρα ο "Παγκαλίνι" μου, έχει ένα επιπλέον πρόβλημα: Nα αποκαταστήσει τη φήμη και του άλλου συν-υπουργού, από το "υπόλοιπο"... Του Μάκη καλέ, επώνυμο δε λέω! Που λέτε, ο Μήτσος της Μεσογείων μου "κάρφωσε" ότι ο "Παγκαλίνι" κάλεσε το Μάκη προχθές, στο προσωπικό του κατώγι, για τσίπουρο και μεζέ και του τα είπε ένα χεράκι:
-Κι εσύ βρε παιδάκι μου, τι τα ήθελες τα τσεκούρια και μάλιστα μπροστά στους παπαράτσι;
-Με παρεξηγήσαν μεγάλε-χοντρέ ήθελε να πει- εγώ το τσεκούρι το κουβάλαγα, για λόγους οικολογικής συνείδησης. Είχα φτιάξει μια ομάδα παιδιών- ξυλοκόπων και αποφασίσαμε -εθελοντικώς- να πάμε και να κόψουμε τα κλαριά από τις μουριές και τις ακακίες στα Εξάρχεια, το Μεταξουργείο και την Πατησίων... Αλλά βλέπεις υπάρχουν πολλοί, που με ζηλεύουν και μου κολλήσανε τη ρετσινιά! Εν τοιαύτη περιπτώσει, ήμουν και πιτσιρικάςσ και άμυαλος!
Τώρα όμως μέστωσα! Βρήκα το δρόμο μου προς την εξουσία των αστών και όχι των επαναστατών! Να είναι καλά, συμπατριώτη Αντιπρόεδρε, ο Πρόεδρος Καρατζαφέρης που μας έφερε πιο κοντά! Μας έδεσε με χρυσές χειροπέδες "φα κα ντόρο".
Ας ενώσουμε λοιπόν τα μαρμαρένια αρβανίτικα στήθη μας, κι ας γίνουμε αδιαπέραστο τοίχος, για τους εχθρούς του ΄Εθνους. Μαζί θα παλέψουμε για τη νέα τάξη της κοινωνίας! Μαζί θα παίζουμε κλέφτες κι αστυνόμοι, στον ελεύθερο χρόνο μας... Μαζί θα κρυβόμαστε και θα κάνουμε σκοποβολή σε "κινούμενους στόχους" μέσα στα άλση του Παπάγου...
Να δεις μεγάλε χοντρέ- συγνώμη αυτό το κόλλησα από την Κλυταιμνήστρα- τι πολέμους θα στήσωμεν! Τι ναυμαχίες θα διατάξωμεν! Τι πτώσεις ελικοπτέρων πάνω από εικονικά Ιμια θα επιχειρήσωμεν! Διότι ετούτη την ώρα-λέγω- το Έθνος απαιτεί, να θυσιαστούν αυτοί που λιώνουν από την πείνα! Έτσι κι αλλιώς θα ψόφαγαν, γιατί να χάσωμεν τους ημέτερους χορτάτους!
Ένα είναι τώρα το σύνθημα στο στράτευμα:
Εμπρός στα κιλά των Σούμο! Η επιχείρηση "ξεψείρισμα της κοινωνίας" άρχεται!
-Σιγά Μάκη, γιατί έχω μία ένσταση... Ως γνωστόν πάντα ενίσταμαι και στο ορθό και το λάθος, εκ φύσεως και εκ πεποιθήσεως!
-Και ποια είναι αυτή η ένσταση Μεγάλε; Ρώτησε ο Μάκης.
-Ο Μήτσος... Παρ ότι από κάτω από το αυλάκι, πολύ μπριλάντε και ... αδούλευτος μου φαίνεται... πολύ κομψότης και πολύ κολόνια! Λες να...
-Μπαααααα! Αυτό όχι ! Τα άλλα, είναι λόγω καλλιέργειας και διπλωματικής καριέρας... Του άφησαν το κουσούρι της αβρότητας. Μην ανησυχείς, εν καιρώ, θα τον παραλάβουν οι καραβανάδες , οι "κομμώτριες" και οι νοσοκόμες και θα τον στρώσουν!
-Και αν μας "την κάνει" με τίποτα φρεγάτες, αλά "μπόλια"; ρώτησε ο Παγκαλίνι.
-Μην ανησυχείς, σε λίγο, θα πάει αδιάβαστος σαν τον Μπεγλίτη... Είδες πως την έπαθε εκτός καρέκλας; Απέκτησε "γραφική" συνείδηση και έγινε διάττων αστήρ των καναλιών!
-Βρε παιδί μου Μάκη...βρε εσύ έχεις μυαλό! Τι το έκρυβες τόσα χρόνια στον "αχυρώνα" του Καρατζαφέρη; Μέχρι και στο ευρωκοινοβούλιο λένε, ότι είναι χαμηλής νοημοσύνης!
Έπρεπε παιδί μου, ενωρίτερα να είχες έλθει πιο κοντά μας. Άλλωστε τι μας χώριζε ιδεολογικά; Μόνον λεκτικές διαφορές είχαμε... Βεβαίως οι χαζοί πιστεύουν, ότι απέχουμε μια άβυσσο... Οι έξυπνοι όμως γνωρίζουν, ότι είμαστε ετεροθαλή αδελφάκια και ότι ο πατέρας μας είναι made in USA. Τώρα που μαζευτήκαμε, επιτέλους όλοι μαζί, καιρός να κάνουμε και μερικά πράγματα για μας... Εγώ λόγου χάρη από την Κίνα φέρνω επενδυτή, εσύ "δίνεις" το Ναύσταθμο;
Ας ιδιωτικοποιήσουμε βρε αδελφέ και κάτι στρατιωτικό! Τόσες καραβάνες φασολάδα φάγανε οι... καραβάνες , να μην πάρουμε κι εμείς ένα κομματάκι από τις εγκαταστάσεις τους; Τσαμπατζήδες είναι όλοι τους...
Υπολόγισε ο Παπακωνσταντίνου, πόσα μας στοίχιζαν τόσα χρόνια οι διακοπές τους στα θέρετρα. Έτσι, για να ξεπληρώσουν τα χρωστούμενα, περικόψαμε τους μισθούς τους για 50 χρόνια, τους πήραμε και το μετοχικό τους!
-Θα δούμε Μεγάλε Α.. Αλήθεια, τι μελετάς αυτό τον καιρό;
-Τα αμελέτητα του Γιωργάκη... Πρέπει να του βάλεις...σκελέα Μάκη μου, γιατί του παραπήρανε αέρα. Δεν βάζει κώλο κάτω. Βγήκε μάλιστα και στην περιφέρεια, για να έλθει πιο κοντά με το λαό του! Να σκεφθείς, ότι για να την σπάσει στον Μήτσο, τον κουρασμένο "γόη", θα κατέβει τρέχοντας από το Μαίναλο και μέσω Λεβιδίου, θα καταλήξει στην Τρίπολη. Εκεί θα βρει έναν άλλο ξενέρωτο φίλο του, επίσης Γιώργο... Θα του "γιατρέψει" τους κάλους, για να συνεχίσει απτόητος την πορεία του!
-Έχει κάλους ο Γιώργος στα πόδια; ρώτησε ο Μάκης. Όχι καλέ μόνον στον εγκέφαλο,αλλά τους κρύβει το κρανίο του. Δεν είδες πόσο στρογγυλό είναι;Ειδική κατασκευή για να στερεώνει κουρκούτι ειδικό εγκέφαλο. Έχει και ειδικό κουμπί! Τώρα τόχει πατημένο στο αρχηγιλίκι, αλλά θα του περάσει! Θα τον αναλάβω όπως πάντα, εγώ.
Να σκεφθείς, ότι όταν ήταν εμφανώς Πρωθυπουργός -όχι όπως σήμερα που το κρύβει- έναν παπαράτσι που πήγε να φωτογραφίσει το κεφάλι του, τον απείλησα ότι θα τον κρεμάσω στα Βλάχικα, σαν αρνί από το τσιγκέλι και εκείνος σκιάχτηκε και έσβησε το φιλμ...
-Λοιπόν, στηρίξου επάνω μου Μάκη μου. Όλοι με φοβούνται εμένα, ακόμη και ο Πρετεντέρης. Μόνον αυτός ο Τσίπρας μου βγήκε κομμάτι νταής... Αλλά που θα μου πάει;Θα τον στρώσω... Ξέρεις τι ταυρί είμαι εγώ; Ας τόλμαγε να με βγάλει ο καινούργιος από Αντιπρόεδρο και θα του ξηγιόμουνα, του ρεμπεσκέ...
-Μα τι τον βρίζεις, εσύ φάνηκες να τον εκτιμάς, απόρησε ο Μάκης...
-Άλλο εκτίμηση άλλο συμφέροντα! απάντησε ο "Παγκαλίνι του υπολοίπου".
-Και την Ελλάδα την εκτιμώ, αλλά με την Κίνα θα συνεργαστώ...
-Τι είδους " μπίζνα" ετοίμασες πάλι;
-Ευρωπαϊκή Τσάϊνα Τάουν! Θα φέρνω εργάτες από την Κίνα, για να δουλεύουν στα Γερμανικά εργοστάσια της Ελλάδας και τους αγρούς. Τα κανόνισα όλα! Αντί για λεφτά θα δίνω στο Κινέζικο πολίτμπιρό 20% προμήθεια, σε λάδι. Ξέρεις πόσο περνάει το λάδι στην Κίνα; Πιο πάνω και από χρυσός... Μετά θα βγάζω το φθηνό Λάδι στην Ιταλία... Οι Ιταλιάνοι θα το "καπελώνουν" και θα δίνω στους Κινέζους μικρότερη "μίζα". Την υπόλοιπη ποσότητα, θα την πουλάω με τη μαφία στην Γαλλική αρωματοποιία! Άλλα κέρδη από εκεί... μοσχομυρισμένα! Κατάλαβες φίλε Μάκη, πως γίνονται οι δουλειές ; Κι άσε μετά τον Παπαδήμο, να σχεδιάζει την επανεκκίνηση της οικονομίας, με ανάπτυξη και πράσινα άλογα...
Ο άνθρωπος δεν το έχει...Είναι ξενοσπουδαγμένος και δε γνωρίζει την ιδιοσυγκρασία μας!
Με ποιους θα δουλέψει ; Με εμάς, που θα αλλάξουμε σε τρεις μήνες; Εμάς πρώτα θα μας βγει η ψυχή και μετά το χούι!

www.newstrap.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου