Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Το καταφέραν και αυτό οι αλήτες!Η ύφεση και ο ΦΠΑ «έριξαν» τo delivery


Σε ελεύθερη πτώση βρίσκεται η αγορά του έτοιμου φαγητού που διανέμεται στο σπίτι (delivery) στη διάρκεια του 2011 - πρόκειται για μία κατηγηρία που εκτός της μείωσης της κατανάλωσης έχει πληγεί σημαντικά κι από την αύξηση του συντελεστή του ΦΠΑ. Εκτιμάται ότι εφέτος η μείωση του τζίρου της συγκεκριμένης αγοράς έχει μειωθεί...
από 30% ως και 40%, όπως ανέφερε ο κ. Αρης Κάρεϊ, εκ των ιδιοκτητών της αλυσίδας καταστημάτων delivery Simply Burgers.

Η αλυσίδα που αριθμεί 17 καταστήματα, τα 16 από αυτά στην Αττική και ένα στη Θεσσαλονίκη, βλέποντας ότι η συρρίκνωση της αγοράς έχει «ακουμπήσει» και τη ίδια σε πολύ χαμηλότερα ποσοστά - όπως είπε ο κ. Κάρεϊ οι πωλήσεις του Σεπτεμβρίου μειώθηκαν κατά 13% ως αποτέλεσμα της αύξησης του ΦΠΑ - επιχειρεί στροφή και στο dine-in δηλαδή εξυπηρέτηση πελατών μέσα στο κατάστημα. Αυτό συμβαίνει στα περισσότερα καταστήματα της αλυσίδας. Και τα πρώτα αποτελέσματα όπως είπαν οι κ.κ Αρης και Μπράιαν Κάρεϊ είναι πολύ ικανοποιητικά, αν και ακόμη το 90% των πωλήσεων της πορέρχεται από το delivery.


Την εταιρεία Simply Burgers τα δύο αδέλφια συνέστησαν το 2003 και τον Φεβρουάριο του 2011 - η πρώτη επένδυση ήταν μόλις 35.000 ευρώ - μόλις 9 χρόνια από την ίδρυση του πρώτου εστιατορίου στην περιοχή της Νέας Ερυθραίας, οι πωλήσεις της εταιρείας ξεπέρασαν τα 50 εκατ. ευρώ, ενώ καταγεγραμμένοι πελάτες των 17 καταστημάτων ανέρχονται στους 300.000.

Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 400 εργαζόμενους στα καταστήματα αλλά και στην 800 τ.μ. κεντρική μονάδα παραγωγής της Αθήνας. Μάλιστα όπως ανέφεραν σε συνέντευξη τύπου μόνο το 2010 η Simply Burgers έψησε 1,2 εκατ. burgers και παρασκεύασε 5.000 γεύματα ημερησίως. Από τα 17 καταστήματα τα εννέα είναι ιδιόκτητα και οκτώ λειτουργούν με την μέθοδο του φραντσάιζινγκ. Ως τώρα οι αδελφοί Κάρεϊ έχουν επενδύσει περισσότερα από 4 εκατ. ευρώ.

Σχετικά με την νέα υπηρεσία dine-in ο κ. Μπράιαν Κάρεϊ, πρόεδρος των Simply Burgers δήλωσε πως «είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την ταχεία ανάπτυξη και την αποδοχή των Simply Burgers όλα τα χρόνια της λειτουργίας μας. Η πιστή σχέση με τους πελάτες μας έχει αναπτυχθεί μέσα σε ένα πλαίσιο που χαρακτηρίζεται από την επιμονή μας στην ποιότητα και στη φρεσκάδα των πρώτων υλών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου