Πόσα είναι τα κρατικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα; Παραμένει άγνωστο, καθώς το σχετικό Μητρώο δεν έχει ακόμα συμπληρωθεί. Κατά πόσον έχει μειωθεί ο αριθμός τους τα τελευταία χρόνια; Ούτε και σε αυτό υπάρχει απάντηση. Πόσο έχουν μειωθεί οι...
σχετικές δαπάνες κίνησης και συντήρησης, που έως το 2010 υπολογίζονταν σε άνω των 300 εκατ. ευρώ ετησίως; Αναπάντητο παραμένει κι αυτό σύμφωνα με την "Καθημερινή".
Το 2006 τα κρατικά αυτοκίνητα υπολογίστηκαν σε 57.654. Το ετήσιο κόστος κίνησης και συντήρησης - επισκευών έφτανε τα 350 εκατ. ευρώ. Το 2010 είχαν μειωθεί στις 44.000 και το ετήσιο κόστος τους στα 320 εκατ. ευρώ.
Τότε, στο πλαίσιο της μείωσης του λειτουργικού κόστους του δημοσίου, υπογράφτηκε Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία προέβλεπε και την απόσυρση όλων των κρατικών οχημάτων με κυβισμό μεγαλύτερο των 1.400 κ.εκ. και την αντικατάστασή τους με άλλα μικρότερης ιπποδύναμης.
Βεβαίως, υπήρχαν και οι περιπτώσεις που εξαιρούνταν, για τις οποίες, όμως, έπρεπε να εκδίδονται αντίστοιχες αποφάσεις από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Η προθεσμία για την απόσυρση και τη διαδικασία των εξαιρέσεων έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2010, αλλά αρκετές κρατικές υπηρεσίες συνέχιζαν να κινούν τα αυτοκίνητα που διέθεταν χωρίς να αποσύρουν τα άνω των 1.400 κ.εκ. ούτε να έχουν εκδώσει σχετικές αποφάσεις εξαίρεσης.
Μάλιστα, παρατηρήθηκε πως οι αποκεντρωμένες διοικήσεις (κρατικές υπηρεσίες ανά Περιφέρεια) συνέχιζαν να εκδίδουν κανονικά αποφάσεις κίνησης, ανεξάρτητα από το εάν ένα συγκεκριμένο όχημα θα έπρεπε να έχει αποσυρθεί.
Βεβαίως, τα πράγματα δεν ήταν απλά. Οι αρμόδιες υπηρεσίες σημείωναν ότι δεν μπορούν να προχωρήσουν στην άμεση εφαρμογή του μέτρου, καθώς η απόσυρση και η αντικατάσταση των οχημάτων προϋπέθεταν κονδύλια, τα οποία στο πλαίσιο των περικοπών δεν υπήρχαν.
Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
fonaklas.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου