Ο τουρκοκύπριος ηγέτης Ντερβίς Έρογλου ανακοίνωσε ότι το κοινωνικού χαρακτήρα δείπνο με τον κύπριο πρόεδρο Νίκο Αναστασιάδη θα γίνει στις 29 Μαΐου.Όπως ανέφερε, σε αυτή τη συνάντηση οι δυο ηγέτες θα συμφωνήσουν πότε θα αρχίσουν οι διαπραγματεύσεις και ο ίδιος θα θέσει τις απόψεις του για χρονοδιαγράμματα. Πρόσθεσε ότι η τουρκοκυπριακή πλευρά θα επαναλάβει το αίτημά της για σύγκληση τετραμερούς ή πενταμερούς διάσκεψης. Ο κ. 'Ερογλου σημείωσε επίσης ότι ο ειδικός σύμβουλος του γενικού γραμματέα του ΟΗΕ Αλεξάντερ Ντάουνερ του έδωσε σημαντικές πληροφορίες μετά τις επισκέψεις του σε Αθήνα και 'Αγκυρα. Η προτεραιότητα της τουρκικής πλευράς, είπε, είναι να υπάρξει αποτέλεσμα στις διαπραγματεύσεις, απειλώντας ουσιαστικά πως αν δεν υπάρξει αποτέλεσμα, τότε υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις, όπως επισήμανε, οι οποίες θα έρθουν στην ημερήσια διάταξη."
Τι να πούμε τώρα εμείς; Τι μπορούμε να προσθέσουμε. Λέτε να είναι τόσο ηλίθιοι αυτοί που τα κανονίζουν, που δεν το πήραν χαμπάρι; Ή να έγινε επίτηδες; Και πραγματικά δεν γνωρίζει κανείς ποιό από τα δύο είναι το χειρότερο...
elkosmos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου