Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Να τι κάνουν οι Δυτικοί στα Βαλκάνια…


BosniaΜουσουλμάνα δήμαρχος με μαντίλα, στο Βίσοκο της Βοσνίας, που κάνει μαθήματα στους Ευρωπαίους υπέρ της πολυπολιτισμικότητας
Είναι η πρώτη μουσουλμάνα δήμαρχος στα Βαλκάνια και φορά με «καμάρι» τη μαντίλα. Ο λόγος για την 43χρονη οικονομολόγο Amra Babic, στο Βίσοκο της Βοσνίας, την οποία οι...
τουρκικές εφημερίδες παρουσιάζουν ως ευρωπαϊκό «πρότυπο». Είναι λοιπόν η νέα δήμαρχος, μία από τις μόλις επτά εκ των 185 σε όλη τη χώρα. Η ίδια, μιλώντας στον δυτικό Τύπο, λέει πως η νίκη της, αποτελεί «νίκη της ανοχής... Έχουμε στείλει ένα μήνυμα εδώ από το Βίσοκο. Ένα μήνυμα ανοχής, δημοκρατίας και ισότητας». Φυσικά, λόγια υποκριτικά... Σε ποια «ισότητα» αναφέρεται;
Η κυρία αυτή, έμεινε χήρα στη διάρκεια του πολέμου. Λέει πως το να φορά κάποια γυναίκα τη μαντίλα, αποτελεί «ένα ανθρώπινο δικαίωμα». Και λέει και άλλα: «Είμαι η Ανατολή και είμαι η Δύση... Είμαι περήφανη να είμαι μουσουλμάνα και να είμαι Ευρωπαία. Έρχομαι από μια χώρα όπου οι θρησκείες και οι πολιτισμοί ζουν δίπλα-δίπλα. Όλα αυτά είναι η ταυτότητά μου». Πολυπολιτισμική προπαγάνδα από μια μουσουλμάνα λοιπόν, πάνω στα ερείπια της πάλαι ποτέ Γιουγκοσλαβίας. Πριν γίνει δήμαρχος, διετέλεσε τοπική υπουργός Οικονομικών. Τώρα, εξελέγη δήμαρχος σε μια πόλη 45.000 κατοίκων, σχεδόν όλοι τους μουσουλμάνοι, με ανεργία στις τάξεις τους που υπερβαίνει το 25%.
Η προβολή της κυρίας αυτής από τον τουρκικό Τύπο, αλλά και τον φιλελεύθερο & αριστερό Τύπο της Ευρώπης, λέει πολλά. Περιπτώσεις σαν αυτήν, αποτελούν το δόρυ της πολυπολιτισμικότητας και αναδεικνύουν την απόπειρα αλλοίωσης της πραγματικής ταυτότητας της Europa Nostra.

www.elkosmos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου