για να εγγραφούν τα παιδιά στη Α’ Δημοτικού, θα έπρεπε να έχουν περάσει από δημόσιο νηπιαγωγείο κι όχι από τα παράνομα δίγλωσσα.
Οι κύκλοι που ελέγχονται από το προξενείο δεν έχουν πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν ακόμη και τα μικρά παιδιά. Και φέτος τελείως αυθαίρετα, παράνομα και φυσικά εις βάρος της εκπαίδευσης των παιδιών, βρέθηκε εκπαιδευτικός ο οποίος αγνόησε το νόμο και δέχτηκε παιδιά που δεν έχουν περάσει από δημόσιο νηπιαγωγείο στην Α΄Δημοτικού.
Σ΄ ένα άρθρο του ο Ιωάννης Σ. Φριτζαλάς, γεωπολιτικός-ιστορικός ερευνητής, εξηγεί πού στοχεύουν όλες αυτές οι παράνομες ενέργειες.
Γράφει ο κ. Φριτζαλάς:
“Τα γεγονότα που αφορούν την εγερθείσα, υπό των τουρκοφρόνων της Θράκης, θρασύτατη απαίτηση να νομιμοποιηθεί η λειτουργία των παρανόμων δίγλωσσων νηπιαγωγείων, εξελίσσονται αστραπιαία. Τα νεώτερα δεδομένα αφορούν την παραπομπή του διευθυντή του μειονοτικού δημοτικού σχολείου Εχίνου, Χασάν Κουράκ, στο Πειθαρχικό Συμβούλιο, στο οποίο κατέθεσε στις 20 Σεπτεμβρίου. Σε δημοσίευμα της μειονοτικής εφημερίδος της Ξάνθης Γκιουντέμ (21-9), το οποίο δημοσίευσε η έγκυρη ιστοσελίδα μεταφράσεως τουρκικού και μειονοτικού τύπου tourkikanea.gr, πληροφορηθήκαμε πως ο λόγος της ορθότατης παραπομπής του συγκεκριμένου δημοσίου υπαλλήλου ήταν το γεγονός πως επέτρεψε στους 22 μαθητές, οι γονείς των οποίων δεν τα είχαν στείλει στα δημόσια νηπιαγωγεία αλλά στα παράνομα δίγλωσσα, να εισέλθουν στις αίθουσες της Α΄ Δημοτικού.
Οφείλουμε να υπενθυμίσουμε πως βάσει του Ν. 3687/2008, απαραίτητο δικαιολογητικό για την εγγραφή στην Α΄ Δημοτικού είναι η έγγραφη βεβαίωση φοιτήσεως σε δημόσιο νηπιαγωγείο, νόμος στον οποίο υποχρεούται να συμμορφώνεται και η μουσουλμανική μειονότητα. Ο ίδιος ο Κουράκ ισχυρίστηκε πως «έπραξε το σωστό για τα παιδιά», καθώς η απόφασή του ήταν σύμφωνη με «την επιθυμία των κατοίκων του χωριού να στείλουν τα παιδιά τους σε ένα νηπιαγωγείο που θα τα εκπαιδεύει σε Τουρκικά και Ελληνικά». Επειδή όμως, βάσει νόμου, στα μειονοτικά δημοτικά σχολεία η διοίκηση μοιράζεται μεταξύ του μουσουλμάνου διευθυντή και του Χριστιανού υποδιευθυντή, θα πρέπει άμεσα να γνωστοποιηθεί η στάση του δεύτερου απέναντι στο ζήτημα, καθώς η οιαδήποτε παράκαμψή του συνεπικουρεί στις πάγιες επιδιώξεις των προξενικών μηχανισμών να διαχωριστούν οι αρμοδιότητες τους, ώστε να μεθοδευτεί αβίαστα το τελικό στάδιο πλήρους εκτουρκισμού κάθε ενός μειονοτικού σχολείου στην Θράκη. Άλλωστε μόλις προ εβδομάδος, οι μουσουλμάνοι δάσκαλοι, απόφοιτοι της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης, ζήτησαν μέσω επιστολής τους προς τον Υπουργό Παιδείας «την έκδοση Υπουργικής Αποφάσεως, η οποία θα διαχωρίζει και θα διασαφηνίζει τα αντίστοιχα καθήκοντα».
Το συμβάν στον Εχίνο έρχεται απλώς να προστεθεί σε μία σειρά δραστηριοτήτων, οι οποίες είναι ενδεικτικές του συντονισμένου σχεδιασμού των τουρκοφρόνων, αλλά και ελληνοφώνων εγκαθέτων της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής, οι οποίοι διόλου υπολογίζουν τις αθώες παιδικές ψυχές που επιβαρύνονται από τις δόλιες μεθοδεύσεις τους. Συγκεκριμένα:
▪ · Στις 13-9-2012, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Ροδόπη, Αϊχάν Καραγιουσούφ, επισκέφτηκε τον Συντονιστή Μειονοτικής Εκπαίδευσης, Νίκο Παπαγεωργίου, με σκοπό να θίξει το ζήτημα των νηπιαγωγείων, εκφράζοντας το παράπονο πως «το Υπουργείο Παιδείας αφαιρεί από τους μαθητές της μειονότητος το δικαίωμα της βασικής εκπαίδευσης». Ο κύριος Παπαγεωργίου δήλωσε πως: «οι νόμοι είναι ξεκάθαροι, δεν μπορεί να γίνει εγγραφή σε δημοτικό χωρίς έγγραφο φοίτησης σε νηπιαγωγείο, προσθέτοντας πως, παρόλα αυτά, αναμένεται η οδηγία από το Υπουργείο Παιδείας για προσωρινή κατάργηση αυτού του μέτρου. Σε περίπτωση που το Υπουργείο υπαναχωρήσει και νομιμοποιήσει εμμέσως τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία, η ζημιά θα είναι ανεπανόρθωτη, καθώς:
1. Τα δημόσια νηπιαγωγεία θα κλείσουν ή στην καλλίτερη θα διατηρούνται με ελαχίστους μαθητές, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων θα διοχετευθούν πλέον στα κατ’ ευφημισμόν δίγλωσσα. Οι διαδικασίες εκτουρκισμού και δογματικής ισλαμικής κατηχήσεως θα ξεκινήσουν πλέον, με την συγκατάθεση της ελληνικής πολιτείας, από τις πιο μικρές ηλικίες.
2. Θα ολοκληρωθεί το επαίσχυντο έγκλημα της αναγνωρίσεως της τουρκικής ως αποκλειστικής γλώσσας της μειονότητος, εξοβελίζοντας πλήρως την πομακική και την ρομανί από την συνείδηση των αντιστοίχων μειονοτικών ομάδων.
▪ · Στις 15-9-2012, συνεχίζοντας, ο γνωστός για το ανθελληνικό του μένος διευθυντής της μειονοτικής εφημερίδος της Κομοτηνής «Μπιρλίκ», Ιλχάν Ταχσίν, υποστηρίζει σε άρθρο του πως «αν δεν ανοίξουν δίγλωσσα νηπιαγωγεία παραβιάζονται τόσο οι διμερείς συνθήκες, όσο και η συνθήκη της Λοζάνης», ισχυρισμός παντελώς ψευδής και ανυπόστατος.
▪ · Στις 18-9-2012, δημοσίευμα της μειονοτικής εφημερίδος της Ξάνθης, Γκιουντέμ, φιλοξενεί ανακοίνωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην Ξάνθη, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, στο οποίο αναφέρεται πως: «ο ίδιος, όντας συνεχώς σε επαφή με τους κυβερνητικούς αρμοδίους στο κέντρο, αλλά και με τις αρμόδιες τοπικές αρχές, αναζητά λύση, ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα και οι μαθητές να εγγραφούν κανονικά στα σχολεία».
▪ · Επίσης, η «Τουρκική» Μειονοτική Κίνηση για τα Ανθρώπινα και Μειονοτικά Δικαιώματα κατήγγειλε την απόφαση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης, Ηλία Χαντζή, να αρνηθεί την εγγραφή μαθητών της μειονότητος στην Α΄ Δημοτικού, ισχυριζόμενη πως «η συγκεκριμένη απόφαση παραβιάζει κατάφωρα τόσο το Ελληνικό Σύνταγμα όσο και την Συνθήκη της Λοζάνης,με αποτέλεσμα ο εν λόγω Διευθυντής να διαπράττει το ποινικό αδίκημα της παράβασης καθήκοντος».
▪ · Το ψηφιδωτό του εκπαιδευτικού εγκλήματος ολοκληρώνεται από τις επισκέψεις των υπευθύνων του προγράμματος «Εκπαιδεύσεως Μουσουλμανοπαίδων», Άννας Φραγκουδάκη και Θάλειας Δραγώνα, στον Σύλλογο Επιστημόνων Μειονότητας Δ. Θράκης (17-9-2012) και στον Σύλλογο Δασκάλων της Ε.Π.Α.Θ. (18-9-2012),τη συνοδεία της επιστημονικής συμβούλου Νέλης Ασκούνη και του υπευθύνου για τα Εκπαιδευτικά Κέντρα (ΚΕΣΠΕΜ) Ανδρέα Νοταρά. Τα μέλη των Δ.Σ. και των δύο συλλόγων εξέφρασαν την ανάγκη «να ανοίξουν, ως τμήμα υποχρεωτικής εκπαιδεύσεως,μειονοτικά νηπιαγωγεία που θα παρέχουν εκπαίδευση σε ελληνικά και τουρκικά». Τόσο η κυρία Φραγκουδάκη, όσο και η κυρία Δραγώνα ανέφεραν πως «δεν είναι ενάντιες στην παροχή εκπαιδεύσεως στην μητρική γλώσσα, πως βλέπουν θετικά την δίγλωσση εκπαίδευση, και ότι σε πρώτο στάδιο δάσκαλοι της μειονότητας θα μπορούσαν να παραδίδουν μάθημα στους μαθητές ταυτόχρονα και στα ελληνικά και στα τουρκικά», απόψεις που φυσικά συνηγορούν στην πολιτιστική, ιστορική και γλωσσική γενοκτονία των Πομάκων και των Ρομά, ως αναγκαία και επαρκής συνθήκη για την ομογενοποίηση της μουσουλμανικής μειονότητος και της διαμορφώσεως συγχρόνων γενιτσάρων που θα διεκδικήσουν την ανεξαρτητοποίηση της Ελληνικής Θράκης.
Εμείς, κλείνοντας, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε πως στα άρθρα 37-45 της Συνθήκης της Λωζάνης προβλέπεται η απόλυτη προστασία α) πίστης και θρησκείας, όταν αυτή δεν αντιβαίνει προς την δημόσια τάξη και τα χρηστά ήθη και β) γλώσσας και παιδείας για ολόκληρη την«εθνολογικά και γλωσσολογικά ανομοιογενή» μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης. Τα συμπεράσματα δικά σας”.
On Alert.granti-ntp.net
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου