Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Καλά ρε ηλίθιε! Χτύπησες ΑμεΑ; – Αμεεεεέ!




Κάπου σε κάποια χώρα πολύ μακριά με πολλά οικονομικά προβλήματα συνέβη το παρακάτω. Ένας νεαρός γύρω στα 34 όμορφος και σπορ ντυμένος πλησιάζει σε μια καφετέρια.
- Έλα ρε μεγάλε! Έλα! Πού είσαι;
- Εδώ, που να μαι! Κομμάτια σήμερα!
του Στρατή Μαζίδη
- Γιατί ρε;
Πλησιάζει η κοπέλα στο μεταξύ για να πάρει την παραγγελία.
- Λοιπόν. Για πες. Γιατί κομμάτια;
- Ήμουν στην πορεία σήμερα ρε συ.
- Α κατάλαβα...

- Τι κατάλαβες. Δε γίνεται ρε μεγάλε, έχω βαρεθεί. Ο κάθε παπάρας, άπλυτος κατεβαίνει και κάνεις πορείες. Και μεις να βγαίνουμε σε παράταξη κάθε φορά.
- Μμμμμμναι. Ε δουλειά σου είναι όμως.
- Δουλειά μου, δουλειά μου αλλά σήμερα….
- Σήμερα τι;
- Σήμερα έριξα ξύλο! Το ευχαριστήθηκα!
- Πού ρε; Σήμερα που κατέβηκαν άνθρωποι με αναπηρία;
- Τι αναπηρία ρε και αμέα και πράσινα άλογα. Κουτσοί, στραβοί κι ανάποδοι να λες.
- Έστω.
- Να πάνε στον άγιο Παντελεήμονα τότε.
- Καλά τι λες τώρα;
- Αυτό που άκουσες.
- Καλά χτύπησες ΑμεΑ;
- Ναι χτύπησα. Ήρθε εκεί πέρα μέσα στο στριμωξίδι και έπεσε πάνω που ο κωλόγερας με το ένα πόδι!
- Δεν το πιστεύω Θεέ μου. Καλά ρε ηλίθιε! Χτύπησες ΑμεΑ;
- Αμεεεεεεεεεεεεεεεεεεέ! Και πολύ το ευχαριστήθηκα. Και του ριξα κι άλλη μετά γιατί άρχισε να μου κάνει και μαθήματα.
- Όπως;
- Ότι πεινάει, πως η Ελλάδα ξεπουλιέται, η κοινωνία καταρέει, να συνταχθούμε όλοι μαζί να αποτινάξουμε το ζυγό και κάτι άλλα. Άσε σου λέω ήταν πειραγμένος ο κωλόγερας.
- Μη μιλάς έτσι. Μη μιλάς έτσι.
- Ώ πα ρε μεγάλε που θίχτηκες!
- Ναι ρε θίχτηκα!
- Λέγε ότι θες. Όλοι διαμαρτύρεστε! Εγώ μια χαρά περνάω. Παίρνω τα € 1300,00 και είμαι άρχοντας…
- Δεν είσαι άρχοντας! Μαλ…κας είσαι!
- Τι είπες ρε;
- Άσε ρε, άσε! Κάτσε κάτω που πας να μου σηκώσεις και χέρι. Πάρε το χεράκι σου, βάλτο στο κεφαλάκι σου και ξύστο μπας και σκεφτείς καμιά φορά και καταλάβεις πόσο χαμηλά έχεις…

freepen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου