Αυτοκίνητο υδρογόνου, έτοιμο να βγει στην αγορά, κατασκεύασε ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης, ωστόσο η ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική αξιοποίηση του εντός συνόρων!
O λόγος για το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του…
Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών. Κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται όχι να εισάγεται!
Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.
Το Eco Racer δεν εχει τίποτα να ζηλέψει από ανάλογα μοντέλα που αναπτύσσονται σε εργαστήρια και αυτοκινητοβιομηχανίες του εξωτερικού, και επιβραβεύθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς με το 1ο βραβείο ασφάλειας και το 4ο εξοικονόμησης καύσιμου.
Αν το ζητούμενο στη χώρα μας είναι η ανάπτυξη, αυτή τη στιγμή λείπει το θεσμικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπεται η μαζική παραγωγή αυτού του οχήματος. Ακόμη και αν εμφανιστεί ενδιαφερόμενος επενδύτης δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του Εco Racer στην Ελλάδα γιατί ο νόμος δεν το επιτρέπει! «Ελπίζω η Ελλάδα να αλλάξει, να αλλάξουν οι νομοθεσίες να γίνει πιο ευέλικτη. Ιδέες όπως βλέπετε υπάρχουν και ελπίζουμε να υπάρξουν πρωτοβουλίες για να συνδεθεί η επιχειρηματικότητα με το Πολυτεχνείο» σχολίασε στο Eco News ο φοιτητής Παναγιώτης Μπάζιος.
Σημειώνεται ότι η ομάδα Eco Racer του Πολυτεχνείου της Κρήτης μετέχει φέτος στο TedxΑcademy συνεισφέροντας μαζί με αλλά δημιουργικά ανήσυχα και καινοτόμα και μυαλά από τους χώρους της επιστήμης του πνεύματος και των τεχνών στο όραμα για μια Ελλάδα με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον που θα βρίσκεται στην πρωτοπορία και όχι στα μετόπισθεν…
Κατερίνα Χριστοφιλίδου – επιμέλεια: Στέλιος Κάνδιας
anti-ntp.net
Ποιος η ποιοι ειναι αυτοι που εχουν ψηφισει τετοιο νομο εις βαρος του Ελληνικου κρατους και λαου ? Ποιοι ειναι αυτοι οι προδοτες που δεν επιτρεπουν καμια αναπτυξη σε αυτην την χωρα που λεγεται ΕΛΛΑΣ ? Μηπως ειναι καποιοι που απλως εχουν Ελληνικη υπηκοοτητα ενω ειναι αλλης εθνικοτητας και εκπροσωπουν και προστατευουν αλλων χωρων τα συμφεροντα εις βαρος της χωρας μας ? Αν δεν βρουμε ΕΛΛΗΝΕΣ να κυβερνησουν αλλα αληθινους οχι ιμιτασιον δεν θα δουμε ποτε ασπρη μερα ξανα γιατι εχουν αποφασισει να μας αφανισουν σαν εθνος .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος η ποιοι ειναι αυτοι που εχουν ψηφισει τετοιο νομο εις βαρος του Ελληνικου κρατους και λαου ? Ποιοι ειναι αυτοι οι προδοτες που δεν επιτρεπουν καμια αναπτυξη σε αυτην την χωρα που λεγεται ΕΛΛΑΣ ? Μηπως ειναι καποιοι που απλως εχουν Ελληνικη υπηκοοτητα ενω ειναι αλλης εθνικοτητας και εκπροσωπουν και προστατευουν αλλων χωρων τα συμφεροντα εις βαρος της χωρας μας ? Αν δεν βρουμε ΕΛΛΗΝΕΣ να κυβερνησουν αλλα αληθινους οχι ιμιτασιον δεν θα δουμε ποτε ασπρη μερα ξανα γιατι εχουν αποφασισει να μας αφανισουν σαν εθνος .
ΑπάντησηΔιαγραφήmpavo se ayta ta paidia evalan ta gialia se poloys ,as kanoun kati epitelous aytoi h axristi polhthki me aytous toys nomous pou katastrefoyn thn eladitsa mas
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι αυτοί που έκλεισαν 35 εταιρείες κατασκευης αυτοκινήτων τα τελευταία 40 χρόνια.
ΔιαγραφήΕιναι οι ίδιοι που κατηργησαν τη ΜΟΜΑ για να δωσουν αναθέσεις στις κατασκευαστικές εταιρείες και να παιρνουν τις μίζες τους.
Ειναι οι ίδιοι που προσκυνούν το μνημείο του Κεμάλ ενώ η Τουρκία ξεκληρησε μεσα σε 1 χρόνο 400,000 Έλληνες και άφησε για δείγμα 4000 (αν είναι τόσοι σήμερα).
Ειναι οι ίδιοι που έριξαν τη χούντα για να μπορούν να ξεζουμίσουν αυτοί στο όνομα της δημοκρατίας τον Ελληνικό λαό.
Ειναι οι ίδιοι που μας έριξαν στον ΔΝΤ για να ξαναπλουτίσουν λίγο πριν τη διάλυση της χώρας.
Και τόσα άλλα παραδείγματα. Αν συνεχίσουμε δεν θα έχει τελειωμό η λίστα στην χώρα των σκανδάλων, των δοσίλογων, των άχρηστων πολιτικών.
ΑΙΣΧΟΣ και ΝΤΡΟΠΗ
Το θέμα του υδρογόνου είναι παλιά ιστορία.Κάποιος από Βέροια είχε κατασκευάσει πριν δεκαετίες κάτι ανάλογο.Τότε δεν είχε γίνει τίποτα.Ούτε τώρα θα γίνει γιατί απλώς από τότε δεν έχει άλλαξε τίποτα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα απαιτησουμε να χρηματοδοτιθεί η ιδέα του αυτοκινητου . Εάν δεν γινε αυτό τοτε να το χρηματοδοτησουμε εμεις με 1 e o καθενας εθελοντικά από τους Ελληνες πολίτες
ΑπάντησηΔιαγραφή