Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Καταγγελία:Ακούς ρε κομματόσκυλο;


skandalidis


Κύριε Σκανδαλίδη,
σας αποστέλλω ό,τι μου στείλατε. Δεν με γνωρίζετε όμως με βρήκατε.
Σας απαγορεύω να ανακατεύεστε στις προσωπικές μου αποφάσεις την στιγμή που αποφασίζετε χωρίς εμένα για μένα και ψηφίζεται μέτρα που όχι μόνο με θίγουν αλλά μου κόβουν τον αέρα που αναπνέω.
Εσείς με κάνατε...
και πείνασα. Μου μειώσατε την σύνταξη. Μου κόψατε το ΕΚΑΣ. Μου υποβαθμίσατε το βιοτικό μου επίπεδο. Χάριν σ' εσάς ξαναζώ την κατοχή χωρίς πόλεμο. Η πατρίδα μου παραδίδεται στον ίδιο εχθρό δίχως πόλεμο από εσάς και δεν μπορώ να την υπερασπιστώ. Παιδιά υποσιτισμένα, ορφανά, χωρίς μέλλον. Οι Έλληνες πρόσφυγες βαφτίζονται μετανάστες και φεύγουν γιατί η πατρίδα τους καίγεται. Όλα είναι κατασκευασμένα και ο λαός το γνωρίζει. Με το «λεφτά υπάρχουν» ήσασταν εκεί εσείς στον Δούρειο Ίππο και μπήκατε ως εισβολείς στην εξουσία το 2009 για να μας παραδώσετε στην νέα τάξη πραγμάτων.
Πριν λίγο καιρό κάψατε την Αθήνα γιατί φοβηθήκατε έναν λαό που σας φώναζε «ΟΧΙ». Εσείς όμως στο έργο σας. Αφήστε λοιπόν τώρα και εμένα στο δικό μου έργο. Με πιο θράσος ζητάτε την ψήφο μου; Δεν μπορώ να σας την χαρίσω γιατί είμαι κι εγώ ένα χρόνο στο Σύνταγμα και σας φωνάζω, μα εσείς δεν με ακούτε: ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ. Απευθυνθείτε στους πακιστανούς φίλους σας. Εγώ πιστεύω ότι μόνο αυτοί μπορούν να σας καταλάβουν. Με τόσους που έχετε φέρει δίπλα μου νομίζω πλέον ότι δεν ζω στην Ελλάδα. Γι' αυτό ψηφίζω ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. Είναι το μόνο μου όπλο να σας κτυπήσω. Ένα χρόνο στο Σύνταγμα μας ταΐζατε χημικά και μας δείχνατε την αγάπη σας με ανελέητο ξύλο. Ήρθε η ώρα να σας «μαυρίσω» τόσο εσάς όσο και τους φίλους σας. Ο τόπος δεν σας ανήκει για να καταπατάται και να εξαθλιώνεται τη ζωή μας. Αν δεν μπορείτε να κάνετε κάτι καλό, φύγετε. Τίποτε δεν φάγαμε μαζί. Τόσα χρόνια ρημάζετε τα πάντα. ΦΤΑΝΕΙ...
Δεν φταίω εγώ για όσα διαβάζετε. Με προκαλέσατε μα την πράξη σας.
Με τιμή
Υπερήφανη Ελληνίδα
Για την εκπομπή «Μακελειό»
Υπόψη κ. Στέφανου Χίου
Παρακαλώ όπως το διαβάσετε στην εκπομπή σας

1 σχόλιο:

  1. μπασταρδε κοπριτη... ερχεται η σφαγη..τοσο η δικη σου οσο και τησ οικογενειασ σου...στην κυριολεξια...ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή