Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Διχάζει ακόμα και τους πρασινοφρουρούς ο πόλντο!!!


b-venizelos


Άνθρωπος του makeleio που πήγε σήμερα στο Περιστέρι να ασκήσει το εκλογικό του δικαίωμα έτυχε σε ένα πηγαδάκι με καμιά δεκαριά γερόντια πρασινοφρουρούς...

Ο γηραιότερος όλων έλεγε στους άλλους... "θέλω να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ ρε παιδιά, δεν μου πάει το χέρι να ψηφίσω κάτι άλλο... Αλλά με πρόεδρο αυτόν τον φασίστα τον Βενιζέλο έχω αρχίσει και το σκέφτομαι... ποιός εγώ που απο τη μεταπολίτευση και μετά το ριχνα μονοκούκι στο ΠΑΣΟΚ"... Σκεφτικός και ένας άλλος στην παρέα λέει..." και μένα μου κάνει πολύ κακή εντύπωση η εικόνα του Βενιζέλου να κουνάει το δάκτυλο στους πολίτες και να μας απειλεί "... "Εμένα μου την δίνει που ο Βενιζέλος νομίζει ότι είναι αυτοκράτορας" λέει ένας άλλος... "Εγώ τον θεωρώ παχύδερμο και στην πολιτική τον θεωρώ παχύδερμο και στη ζωή" πέταξε άλλος ένας... Φανταστείτε λοιπόν ο Πόλντο δεν πείθει ούτε τα κομματόσκυλα και του πρασινοφρουρούς και μάλιστα γερόντια... βαμμένα πράσινα εδώ και χρόνια.... Πιό ατυχέστατη επιλογή για πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ δεν υπήρχε είναι μετα να μην κάνουν πάρτι στα άλλα κόμματα;

makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου