α
Γράφει ο Πόρτα – Πόρτα
Tα ΤΟΠ 10 brand names στον κόσμο και η “αξία τους”.
- Coca-Cola, $68.73 billion
- IBM, up 2% to $60.21 billion
- Microsoft, $56.65 billion
- GE, $47.78 billion
- Nokia, $34.87 billion
- McDonald’s, $32.28 billion
- Google, $31.98 billion
- Toyota, $31.33 billion
- Intel, $30.64 billion
- Disney, $28.45 billion
και
έρχομαι στο Φλέγον ερώτημα. Εχει αποτιμήσει ΕΝΑΣ ΑΤΙΜΟΣ τα brands της
ΕΛΛΑΔΑΣ μας? ΓΙΑΤΙ δεν το κάνουμε? ΑΜΕΣΑ ! να πληρώσουμε... 5-10 εκ Ευρώ..
και να πάρουμε τη μελέτη !!! ΤΩΡΑ !!! αν δεν εχουν τα ταμεία να
τσοντάρουμε όλοι οι ΕΛΛΗΝΕΣ από 1-2/5 – ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΤΩΡΑ !!! και την BANKABLE μελέτη σε 5 μηνες.-
Αφήστε τους χαρτογιακάδες του ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΥ να αποτιμούν τα υλικά… έχει ο Θεός…
ΤΙ ???
το όνομα “ΕΛΛΛΑΔΑ” και πχ,
Παρθενώνας
Ολυμπία
Μύκονος, Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδος, κλπ
Σωκράτης, Αριστοτέλης, Πυθαγόρας κλπ
το όνομα “ΕΛΛΛΑΔΑ” και πχ,
Παρθενώνας
Ολυμπία
Μύκονος, Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδος, κλπ
Σωκράτης, Αριστοτέλης, Πυθαγόρας κλπ
Ποιά
είναι η άϋλη ΑΞΙΑ της ΕΛΛΑΔΑΣ ??? Υπολογίζεται ? ΝΑΙ…. και ΑΞΙΖΕΙ
πολλές φορές το σύνολο της αξίας των 10 εμπορικών μαρκών πιο πάνω.
( την υλική θα τη μάθουμε σε κάποιους μήνες )
( την υλική θα τη μάθουμε σε κάποιους μήνες )
Εμεις τι κάνουμε γ αυτό ? Δε θέλουμε αυτή την ΑΞΙΑ ?? Εφόσον η Ελλάδα δεν είναι commodity ΓΙΑΤΙ της φερόμαστε σαν να είναι?
Οταν
το ΤΑΜΕΙΟ TREUHAND ΕΛΛΑΔΑ S.A. μιλάει για υλικές και άυλες “αξίες” οι
οποίες θα περάσουν στο ενεργητικό του, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙ ??
ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΔΙΚΆΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΆ ΜΟΥ ΔΙΚΆ ΜΟΥ !
Εμείς πότε “θα κάνουμε ταμείο” ?
Ενα
“προϊόν” Ελλάδα, ΧΩΡΙΣ όσα τραβάμε με τους εκβιασμούς στην γονατισμένη
καμήλα…!, θα ήταν το #1 ΑΥΛΗ ΑΞΙΑ στον ΚΟΣΜΟ για ΠΑΝΤΑ.
Perpetual Value. Δε θα το μαήσω με υπολογισμούς… Απλά σκεφτείτε και ΕΞΩ ΑΠ ΤΗ ΓΥΑΛΑ !
Τι να μας πουν οι TOP 10?
Ποιό θα είναι το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα για να διατηρήσουν την αξία τους με την Ελλάδα στο παιχνίδι?
ΠΟΥ θα πάνε οι σημερινές αξίες τους?
Perpetual Value. Δε θα το μαήσω με υπολογισμούς… Απλά σκεφτείτε και ΕΞΩ ΑΠ ΤΗ ΓΥΑΛΑ !
Τι να μας πουν οι TOP 10?
Ποιό θα είναι το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα για να διατηρήσουν την αξία τους με την Ελλάδα στο παιχνίδι?
ΠΟΥ θα πάνε οι σημερινές αξίες τους?
Η
ΕΛΛΑΔΑ αξίζει. Οι Ελληνες το γνωρίζουν? στην χρηματοπιστωτική
πράξη/πρακτική και όχι στη θεωρία ( έχω Ιστορια και μοναδικά
ηλιοβασιλέματα )
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ.
ΠΠ
olympia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου