Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Πρόταση για το καλό της οικονομίας μας


Θεωρώ ευκαιρία μια και που μαζευόμαστε στο σύνταγμα, να γνωριστούμε και να δημιουργήσουμε την υποστήριξη του συνανθρώπου μας .
Οι έξυπνοι φτιάχνουν πολυεθνικές και ομίλους.
Εμείς μπορούμε να φτιάξουμε πχ μια πολυεθνική όπου θα παράγει ελληνικά προϊόντα.
Ο τρόπος λειτουργίας θα σχηματιστεί από όλους μας. Με προτάσεις.
Παράδειγμα
Θα επιλέξουμε μια επιτροπή όπου...
θα συντονίζει τις αποφάσεις που παίρνουμε.
Φυσικά αν η επιτροπή δεν ακολουθεί θα μπορούμε να την αλλάξουμε.
Οι γνώμες θα είναι σεβαστές από όλους.
Οι αποφάσεις θα είναι κοινές.
Οι υποχρεώσεις αλλά και τα δικαιώματα κοινά.
Διαφορές και αντιπαραθέσεις πάντα θα υπάρχουν αλλά από αυτά μπορούμε να διδαχτούμε και να γίνουμε καλύτεροι.

Αν δεν είμαστε σκορποχώρι τότε κανένας δεν θα μπορεί να μας αγγίξει.

Είμαστε ικανοί για πολλά, αρκεί να το αποφασίσουμε.
Με άμεση επικοινωνία με τον συνάνθρωπο μας μπορούμε να σωθούμε.

Δεν είμαι νομικός, ούτε έχω τελειώσει πανεπιστήμιο.
Αυτή είναι μια προσωπική μου σκέψη ως Έλληνας πολίτης.
Υ.Γ.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ
ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΞ' ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΟΡΘΗ!
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΨΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου