Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ GREEK IDOL


Ήμουν και εγώ ένας από τους πολλούς που είδαν χθες το πρώτο live του Greek idol. Για να πω την αλήθεια περίμενα να δω την επανεμφάνιση της Κορομηλά μπροστά από το φακό. Κατά τη γνώμη μου το show ήταν ικανοποιητικό,μου άρεσε πάρα πολύ το stage και γενικά όλα τα εφέ που χρησιμοποιήθηκαν.Όσο για τη επανεμφάνιση της Ρούλας έχω να πω πολλά.
Δεν νομίζω πως ήταν η κατάλληλη για το συγκεκριμένο talent show.Εγώ είδα μια μεγάλη γυναίκα,που σαφώς ξέρει από τηλεόραση και από μεγάλα show αλλά σάν εικόνα δεν μου άρεσε. Πολύ μεγάλη για να κανεί το Idol,μεγάλη για να χορεύει και μετά να μιλάει με τη ψύχη στο στώμα.Δέν είμαι κακός αλλά...
άς δούμε και την Ζέτα Μακρυπούλια που κανεί ένα αντίστοιχο μεγάλο show δεν είναι καλύτερη σαν εικόνα;Με χάλασε παρά πολύ να βλέπω τη Ρούλα να φωνάζει στο κοινό που ήταν μέσα στο πλάτο,δηλαδή σαν να βλέπομαι τον Μικρούτσικο στο Fame story 2.Όσο για την επιτροπή εντάξει,στο πρώτο live ήταν μες την καλή χαρά και όλα τα σχόλια ήταν καλά ανεξαρτήτως από κάποια. Όσο γία τα παιδία τα σχόλια είναι μέτρια κάποια απο τα παιδία είναι πολύ καλά βέβαια καμία σχέση με τους υποψήφιους απο το X-Factor.Ρέ παίδια όμως πολύ ώρα κράτησε το show; Ελπίζω στα αλλά live να κρατάει λιγότερη ώρα. Όσο για την τηλεθέαση πολύ κάλη 36,7% τώρα κατά πόσο θα την κρατήσει δεν ξέρω.Και φυσικά όλοι οι παρουσιαστές του Alpha έδωσαν το παρόν για να υποστιρίξουν τη αγαπημένη τους Ρούλα.Καί φυσικά εκεί είδαμε και τη Μενεγάκη που ήταν μαζί με τον αδερφό της,ποίον άλλον ρε παιδιά δεν είδαμε φέτος απο την οικογένεια της Μενεγάκης;Την αλλή Δεύτερα θα δούμε και το άλλο live του Greek Idol μπορεί τα πράγματα να καλυτερεύσουν



Ilitrela:Εγώ την ρούλα την βρείκα εντυπωσιακή και μια ρούλα άπο τα παλιά και διαφωνώ με τον bigili.

2 σχόλια:

  1. Η ρούλα ήταν θεά έλαμπε και για αυτό σαρωσέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pragmatika eida kai egw to greek idol kai den mou arese ka8olou.to 8ewrw teleios apotuxia.h roula den einai opws htan.den eixe ti idio pa8os.8a patwsei sigoura

    ΑπάντησηΔιαγραφή