Η ξέφρενη πορεία του Τζένσον Μπάτον προς την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος συνεχίστηκε στο Μόντε Κάρλο, όπου ο βρετανός πανηγύρισε την πέμπτη του νίκη στους έξι πρώτους αγώνες της χρονιάς. Το 1-2 της εκπληκτικής Brawn GP συμπλήρωσε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο στην δεύτερη θέση, ενώ ο Κίμι Ράικονεν χάρισε στην Ferrari το πρώτο της βάθρο μέσα στο 2009 τερματίζοντας τρίτος, ακριβώς μπροστά από τον team mate του, Φελίπε Μάσα.
Σε αντίθεση με την δραματική εξέλιξη του περσινού αγώνα, φέτος τα πράγματα ήταν πολύ πιο ξεκάθαρα στην κούρσα γύρω από τους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου.
Εχοντας το σημαντικότατο πλεονέκτημα της pole position και από τη στιγμή που δεν υπήρξε κάποιο συμβάν στην πίστα, το οποίο να προκαλέσει την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Μπάτον έφτασε με αρκετά μεγάλη άνεση στην κατάκτηση της νίκης, χωρίς να πιεστεί σε κανένα σημείο του αγώνα.
Ο βρετανός είδε στην εκκίνηση τον Μπαρικέλο να αρπάζει την δεύτερη θέση από τον Ράικονεν, άρα είχε και ένα δίχτυ ασφαλείας με τον βραζιλιάνο πίσω του, σε περίπτωση που κάτι στράβωνε.
Αλλά όλα κύλησαν ομαλά για τις δύο Brawn, οι οποίες έφτασαν σε ένα δεύτερο σερί 1-2 μετά την Ισπανία και ξέφυγαν με διπλάσια διαφορά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών από την Red Bull (86 έναντι 42,5 βαθμών).
Από την πλευρά του, ο Μπάτον έχει πλέον 51 βαθμούς στην πρωτοπορία της κατάταξης κατασκευαστών, 16 περισσότερους από τον δεύτερο Μπαρικέλο.
Κι αν ο εξαιρετικός ρυθμός των Brawn ήταν αναμενόμενος, δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για την Ferrari, η οποία εξέπληξε με την πολύ καλή απόδοσή της σε όλο το αγωνιστικό διήμερο, δείχνοντας ότι έχει βγει από το αγωνιστικό αδιέξοδο των πρώτων αγώνων.
Η Scuderia έμεινε μακριά από λάθη και προβλήματα αξιοπιστίας στο Μονακό και η προσπάθειά της επιβραβεύτηκε με τους 11 βαθμούς που μάζεψαν μαζί οι Ράικονεν και Μάσα, χάρη στους οποίους η ιταλική ομάδα εκτοξεύτηκε από την έβδομη στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας.
Πέμπτος τερμάτισε ο Μαρκ Ουέμπερ, σώζοντας την μέρα για την Red Bull, η οποία είδε τον Σεμπάστιαν Φέτελ να έχει πολλά προβλήματα με τα πίσω ελαστικά του στην αρχή του αγώνα, πριν εγκαταλείψει ύστερα από έξοδο στην Saint Devote στον 17ο γύρο κι ενώ πάλευε να κρατηθεί εντός βαθμών.
Η άλλη σημαντική εγκατάλειψη του αγώνα ήταν αυτή του Χάικι Κοβαλάινεν στον 53ο γύρο, γεγονός που άφησε την McLaren έφυγε με άδεια χέρια στο Μονακό, καθώς ο Λιούις Χάμιλτον έμεινε κολλημένος στις πίσω θέσεις σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, πληρώνοντας το λάθος του στις κατατακτήριες.
Οι ατυχίες των Φέτελ και Κοβαλάινεν ευνόησαν τους Νίκο Ρόσμπεργκ (Williams), Φερνάντο Αλόνσο (Renault) και Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Toro Rosso), οι οποίοι συμπλήρωσαν κατά σειρά την βαθμολογούμενη 8άδα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου