Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Γιαταγάνα σε Μπουτάρη:«Είστε Τουρκόφιλος»


giatagana


ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Άναψαν τα αίματα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Θεσσαλονίκης, ανάμεσα στον δήμαρχο, Γιάννη Μπουτάρη και τη δημοτική σύμβουλο της παράταξης Γκιουλέκα, Χρυσούλας Γιαταγάνα. Με αφορμή δήλωση της κ. Γιαταγάνα ότι...
ο δήμαρχος πρότεινε να μετονομαστεί η οδός Αγίου Δημητρίου σε Κεμάλ Αττατουρκ, ο κ. Μπουτάρης είπε: «Αν επαναλάβετε αυτά τα λόγια, θα σας κάνω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση. Εγώ δεν πρότεινα ποτέ κάτι τέτοιο. Μη μου ανεβάζετε την πίεση. Αυτό που είχα προτείνει είναι να μετονομαστεί η οδός Αποστόλου Παύλου, η οποίο λεγόταν Κεμάλ Αττατούρκ από το '36 έως το '55. Αφήστε λοιπόν τα πολιτικάντικα σε μένα και τη διάχυση υποψιών» .
«Είστε τουρκόφλος. Είναι ψέματα ότι καλέσατε εδώ τον Νταβούτογλου;» ανέφερε η κα Γιαταγάνα.
«Λέτε ότι είμαι τουρκόφιλος και δεν ντρέπεστε κιόλας! Είναι ψέματα. Εκ της θέσεώς μου δεν μπορώ να καλέσω τον Νταβούτογλου. Αυτά που λέτε είναι κουρουφέξαλα» απάντησε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης και πρόσθεσε: «Έχω ανοχή. Άλλο η ανοχή και άλλο η αγάπη. Τον φανατισμό σας για τους γείτονες τον ξέρουμε. Μη μη μου κάνετε τέτοια μαθήματα. Ο φανατισμός σας, σας τυφλώνει».
Η κα Γιαταγάνα επέμενε ότι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κρατά μια φιλική στάση απέναντι στην Τουρκία, για να λάβει την απάντηση: «Δεν ντρέπεστε στην ηλικία σας να λέτε τέτοια πράγματα κα Γιαταγάνα;».
«Εσύ δεν ντρέπεσαι στην ηλικία σου να είσαι τουρκόφιλος;» απάντησε η δημοτική σύμβουλος.
«Είμαι περήφανος για τη στάση που κρατώ απέναντι στους γείτονες. Αν ξαναβάλεις στο στόμα σου τέτοια λόγια, δεν θα γλιτώσεις τη μήνυση» απάντησε ο Γιάννης Μπουτάρης.

www.makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου