
Καλές οι λίστες αλλά...
γενικά πρέπει να διαβάζονται με προσοχή σε όλα τα επίπεδα ώστε να εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα και να γίνονται κατανοητά τα κριτήρια. Η έρευνα της Millward Brown κατατάσσει τα brands σύμφωνα με την αξία στην αγορά και άλλα χαρακτηριστικά που μόνο η εταιρεία γνωρίζει. Αντίθετα η έρευνα της Interbrand για το Best Global Brands 2008 δεν εστιάζει στα οικονομικά μεγέθη, γιαυτό ανέδειξε το 2008 την Coke πρώτη με το Google στο νούμερο 10. Το PDF BrandZ 2009 βρίσκεται εδώ.
pestaola.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου