Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Τώρα κατάλαβαν τον Ρογκάκο και το είδος των ειδήσεων που μεταδίδει ο ΑΝΤ1;

Απάντηση στην κριτική που δέχθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και από την εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα», για τα προκλητικά ρεπορτάζ του υπέρ της ανάγκη καταψήφισης ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για να υπάρξει σταθερότητα, έδωσε
ο δημοσιογράφος του ΑΝΤ1 Νίκος Ρογκάκος.
Μιλώντας στην εκπομπή «Ολα Τρέλα» είπε... χαρακτηριστικά για το... επίμαχο ρεπορτάζ που έδωσε μια ημέρα πριν από τις εκλογές: ««Να μην πω την άποψή μου ως οικονομικός συντάκτης; Εγώ δε ζητάω να συμφωνήσουν μαζί μου όλοι οι άνθρωποι. Λέω την άποψή μου όπως νομίζω ότι πρέπει να την πω. Πρέπει δηλαδή να σε κάνουν "γαλάζιο Πρετεντέρη"; Το άκουσα κι αυτό. Ο καθένας έχει τη διαδρομή του, έχει τις αξίες του και δεν μπορείς με τόση ευκολία να κάνεις τέτοια κριτική σε έναν άνθρωπο ο οποίος θα λέει την άποψή του όπως την πιστεύει, χωρίς να του την υπαγορεύει κανείς. Όταν λέω την άποψή μου εκπροσωπώ τον εαυτό μου, όταν λέω το ρεπορτάζ εκπροσωπώ τον ΑΝΤ1. Διαχώρησα την άποψη από το ρεπορτάζ. Αποδέχομαι κάθε καλοπροαίρετη κριτική, όμως, οι συνάδελφοι οι οποίοι έγραψαν ή είπαν... χτύπησε το τηλέφωνό μου να ρωτήσουν κι εμένα; Τόση φασαρία γιατί πράγμα ακριβώς; Για μια άποψη»;
Το εντυπωσιακό είναι ότι τώρα αντιλήφθηκαν το περιεχόμενο των ρεπορτάζ του Ρογκάκου.
Ο άνθρωπος εδώ και τέσσερα χρόνια είναι η ... "φωνή της τρόικα" στα παράθυρα του ΑΝΤ1! Τώρα τους πείραξε;
Και σε τελική ανάλυση ευθύνεται ο Ρογκάκος ή αυτοί που επιτρέπουν στον Ρογκάκο να λέει αυτά που λέει, δηλαδή η διεύθυνση των ειδήσεων του καναλιού;
Εχουν ακούσει τι λένε η Ρίτσα Μπιζόγλη, ο Γ.Κούρος, η Μαρία Χούκλη και οι άλλοι; Και όχι μόνο για το εσωτερικό πολιτικο μέτωπο: Εδώ παρουσίαζαν ένα ρεπορτάζ για τις συγκρούσεις στην Ανατολική Ουκρανία και νόμιζες ότι το είχε συντάξει η ... Γιούλια Τιμοσένκο!
Το βίντεο που ακολουθεί είναι από πρόσφατη εκπομπή του Ράδιο Αρβύλα, στην οποία οι συντελεστές αναφέρθηκαν με σατυρικό ύφος τρόπο στο ρεπορτάζ του Νίκου Ρογκάκου.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου