skip to main |
skip to sidebar
LIDL – απίστευτη πρόκληση:Παραιτηθείτε ραγιάδεςΞεφτιλισμένοι,Γερμανόδουλοι.Σφάζετε τον Ελληνα και σκύβετε στα "αφεντικά"
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ.
Όλοι γνωρίζουμε ότι ο ΦΠΑ στην παραμεθόριο είναι μειωμένος για
ευνόητους λόγους. Κυρίως όμως είναι μία “παροχή” του άθλιου κρατιδίου
στους ακρίτες ώστε να υπάρχει μία ανταγωνιστικότητα στις τιμές...
Όλοι επίσης γνωρίζουμε τι ακριβώς σημαίνει ΦΠΑ. Αυτό βεβαίως ισχύει
για τους τυροπιτάδες, τους μεροκαματιάρηδες, το πόπολο. Όχι για τα
γερμανά με την αστείρευτη χρηματοδότηση που μεταχειρίζονται κάθε πιθανή
μορφή φοροαποφυγής, όπως τα “μαγαζάκια Lidl” που ιδρύονται ως ΟΕ. Έτσι,
για να κοροϊδέψουμε στα μούτρα τους ιθαγενείς. Δείτε λοιπόν τι κάνει η
Lidl με τον ΦΠΑ:
Απόδειξη πώλησης από την Καλλιθέα (κέντρο, με κανονικό ΦΠΑ)
Δείτε τώρα απόδειξη πώλησης από την ΣΑΜΟ, όπου έχει μειωμένο ΦΠΑ.
Όπως
παρατηρείτε, ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ!
Δηλαδή ο μειωμένος ΦΠΑ για τους ακρίτες, γίνεται κέρδος στις τσέπες των
Γερμανών που γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια το κρατίδιο, τους
ακρίτες, τους ιθαγενείς καταναλωτές.
Και επειδή το κράτος έχει αποδείξει την “δυναμική” του, στις
περιπτώσεις της Siemens, των υποβρυχίων, της Hoechtief που πήρε τον ΦΠΑ
και έφυγε κλπ κλπ, βρέθηκε ένας Έλληνας πολίτης που είχε τα κότσια,
μάζεψε τα στοιχεία και έκανε την καταγγελία.
Και
τι έγινε; Σύμφωνα με την Α1 και αυτά που είπε ο Καρατζαφέρης στην
εκπομπή του, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ! Στις καλένδες η “έρευνα”. Αν όμως ήταν
κανένας δύστυχος Έλληνας τυροπιτάς από την Ύδρα, θα τον είχαν ξεσκίσει.
Θα τον είχαν λιώσει. Αρχές, “μνημονιακοί”, ΜΜ”Ε”, παρουσιάζοντας τον
περίπου ως την αιτία που …πτωχεύσαμε!
Η αλήθεια βέβαια είναι πως το μέγιστο μερίδιο ευθύνης όντως είναι
δικό μας. Είτε ως ψηφοφόροι είτε ως καταναλωτές. Είναι καιρός να
κατανοήσουμε τι δύναμη έχει τόσο το Ευρώ μας, όσο και η ψήφος μας.
Αλλιώς θα είμαστε η ντροπή για την γενιά και τα παιδιά μας.
olympia.gr
Δεν φταιει το κρατος αλλα οι ΕΛΛΗΝΕΣ που ακομα ψωνιζουν απο εκει . Καντε τους ενα μπουκοταζ να τις βαλουν μετα τις τιμες εκει που ξερουν. Το Κεφαλαιο καθε επιχειρησης ειναι οι πελατες της και οχι οι τοιχοι και τα εμπορευματα γιατι εμεις οι πελατες δινουμε το χρημα μας και τους πλουτιζουμε .
ΑπάντησηΔιαγραφή