Το μοναδικό σε όλο τον κόσμο τοπίο της Σαντορίνης φέρνει το νησί για
ακόμα μία φορά στην κορυφή των τουριστικών προορισμών της Μεσογείου.
Το Ημεροβίγλι και τα Φηρά αναδεικνύονται στους δύο πιο δημοφιλείς προορισμούς, σύμφωνα με τους χρήστες της γνωστής διαδικτυακής πλατφόρμας σύγκρισης τιμών ξενοδοχείων Trivago.
Τα καλά νέα για την...
Ελλάδα, ωστόσο, δεν σταματούν στην ανάδειξη της Σαντορίνης ως κορυφαίου προορισμού της Μεσογείου. Στην καλύτερη πεντάδα, και συγκεκριμένα στην τέταρτη και πέμπτη θέση, περιλαμβάνονται τα Χανιά και το Ρέθυμνο, ενώ η Κρήτη έχει ακόμα μία παρουσία με τον Αγιο Νικόλαο στη 17η θέση.
Στην τρίτη θέση της λίστας, ανάμεσα στους τέσσερις ελληνικούς προορισμούς της πρώτης πεντάδας, βρίσκεται το Κάπρι της Ιταλίας. Τις υπόλοιπες θέσεις στην εικοσάδα καταλαμβάνουν έξι προορισμοί από την Ιταλία, πέντε από την Ισπανία, δύο από την Πορτογαλία, ένας από τη Γαλλία και το Μόντε Κάρλο.
Ο πρόεδρος των ξενοδόχων της Σαντορίνης Μανώλης Καραμολέγκος επισημαίνει ότι σημαντικό ρόλο στην πρωτιά του νησιού έπαιζε ανέκαθεν το ηλιοβασίλεμα και η θέα στο ηφαίστειο, αλλά ξεκαθαρίζει ότι η Σαντορίνη προσφέρει ακόμα περισσότερα πράγματα στον επισκέπτη της.
«Προσπαθούμε να αναδείξουμε όλα τα στοιχεία της Σαντορίνης που την κάνουν μοναδική στον κόσμο.
Για παράδειγμα οι φορείς του νησιού χαρακτήρισαν τη φετινή χρονιά ''έτος γαστρονομίας'' κατά τη διάρκεια του οποίου προωθούμε δικά μας προϊόντα όπως τη φάβα, τα ντοματάκια και το βινσάντο. Επίσης, σε συνεργασία με σεφ του νησιού έχουμε δημιουργήσει γεύματα που βασίζονται στα προϊόντα μας. Οι επισκέπτες του νησιού μένουν εντυπωσιασμένοι από τέτοιου είδους πρωτοβουλίες» σημειώνει.
Σημαντικό ρόλο παίζει και το γεγονός ότι παρά τον μεγάλο τουριστικό όγκο η Σαντορίνη έχει καταφέρει να διατηρήσει κάτι από το πιο αθώο παρελθόν.
«Αυτό που αναγνωρίζουν οι περισσότεροι επισκέπτες στη Σαντορίνη είναι ότι δεν έχει πολλές μεγάλες απρόσωπες τουριστικές μονάδες αλλά μικρές οικογενειακές μονάδες που εξελίσσονται χρόνο με τον χρόνο. Οι πελάτες έχουν πολύ προσωπική σχέση με τους ιδιοκτήτες των μονάδων. Τους φωνάζουμε και μας φωνάζουν με τα μικρά ονόματα» λέει στο «Εθνος».
Σε ό,τι αφορά τις τιμές, ο κ. Καραμολέγκος λέει ότι η Σαντορίνη έχει το προνόμιο να έχει και ακριβά αλλά και φθηνά καταλύματα για τους επισκέπτες της.
«Δεν είμαστε νησί που έχει μόνο πολύ φθηνά ή μόνο πολύ ακριβά δωμάτια. Υπάρχουν επιλογές για όλους και για τον λόγο αυτό έχουμε ακόμα περισσότερους επισκέπτες».
Από την πλευρά της, η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Trivago για την Ελλάδα και την Κύπρο, Χριστίνα Λένη, επισημαίνει ότι «οι ελληνικοί προορισμοί ήταν πάντα δημοφιλείς μεταξύ των χωρών της Μεσογείου.
Ειδικά η Σαντορίνη βρισκόταν στην κορυφή και τα προηγούμενα χρόνια, ενώ και η Κρήτη ήταν πάντα ψηλά στις προτιμήσεις. Φέτος η Ελλάδα επωφελείται και από το γεγονός ότι είναι φθηνός προορισμός σε σχέση με άλλες χώρες».
Σύγκριση καταλυμάτων
Η Τrivago είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα στην οποία ο χρήστης μπορεί να συγκρίνει τις τιμές περισσότερων από 600.000 καταλυμάτων σε όλο τον κόσμο, αντλώντας πληροφορίες από περισσότερες από 160 ιστοσελίδες κρατήσεων.
Η δημοτικότητα των προορισμών είναι αποτέλεσμα των κριτικών από 39 διεθνείς πλατφόρμες της Trivago και 160 διαφορετικές ιστοσελίδες κρατήσεων τουριστικών καταλυμάτων. Για κάθε προορισμό έχουν γραφεί τουλάχιστον 5.000 κριτικές από τους χρήστες.
ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 49% Βουτιά τιμών στα ξενοδοχεία τον Ιούνιο
Ελεύθερη πτώση που έφτασε ακόμα και το 49% σημείωσαν οι τιμές των τουριστικών καταλυμάτων τον Ιούνιο στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας σύγκρισης τιμών Trivago.
Ο Ιούνιος είναι για τους περισσότερους Ευρωπαίους μήνας διακοπών και η πτώση των τιμών τους υποχρεώνει να δουν με διαφορετικό μάτι τους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας, ακόμα και αν αυτοί δεν αποτελούν πρώτη επιλογή τους.
Η μεγαλύτερη πτώση τιμών σε σχέση με τον Ιούνιο του 2012 καταγράφεται στα Λουρδάτα της Κεφαλλονιάς και φτάνει το 49%. Πάνω από 40% έπεσαν οι τιμές στη Μεγάλη Αμμο της Σκιάθου, ενώ πτώση που ξεπερνά το 30% καταγράφεται στην Αμμουδάρα της Κρήτης και στη Νικιάνα της Λευκάδας. Τέλος, μεγαλύτερη από 20% είναι η πτώση των τιμών στην Αγία Γαλήνη, στην Ιεράπετρα και στη Χερσόνησο της Κρήτης, στη Σύρο, στην Παροικιά της Πάρου και στις Μπενίτσες της Κέρκυρας. Αρκετά μικρότερη ήταν η πτώση των τιμών σε περιοχές με πολλά φθηνά καταλύματα όπως η Ιος και η Νάξος ή σε νησιά τα οποία κατακλύζονται από επώνυμους όπως η Μύκονος.
Μοναδικός προορισμός όπου καταγράφεται έστω και μικρή αύξηση των τιμών σε ποσοστό 4% είναι το Ημεροβίγλι στη Σαντορίνη.
«Η Ελλάδα είναι πάντα δημοφιλής προορισμός. Εδώ και μερικούς μήνες είναι επίσης ο πιο φθηνός προορισμός στη Μεσόγειο. Ισως και αυτό να έχει σχέση με την αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας» σημειώνει η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Trivago για την Ελλάδα και την Κύπρο Χριστίνα Λένη.
Στέλιος Βογιατζάκης
www.ethnos.gr
Το Ημεροβίγλι και τα Φηρά αναδεικνύονται στους δύο πιο δημοφιλείς προορισμούς, σύμφωνα με τους χρήστες της γνωστής διαδικτυακής πλατφόρμας σύγκρισης τιμών ξενοδοχείων Trivago.
Τα καλά νέα για την...
Ελλάδα, ωστόσο, δεν σταματούν στην ανάδειξη της Σαντορίνης ως κορυφαίου προορισμού της Μεσογείου. Στην καλύτερη πεντάδα, και συγκεκριμένα στην τέταρτη και πέμπτη θέση, περιλαμβάνονται τα Χανιά και το Ρέθυμνο, ενώ η Κρήτη έχει ακόμα μία παρουσία με τον Αγιο Νικόλαο στη 17η θέση.
Στην τρίτη θέση της λίστας, ανάμεσα στους τέσσερις ελληνικούς προορισμούς της πρώτης πεντάδας, βρίσκεται το Κάπρι της Ιταλίας. Τις υπόλοιπες θέσεις στην εικοσάδα καταλαμβάνουν έξι προορισμοί από την Ιταλία, πέντε από την Ισπανία, δύο από την Πορτογαλία, ένας από τη Γαλλία και το Μόντε Κάρλο.
Ο πρόεδρος των ξενοδόχων της Σαντορίνης Μανώλης Καραμολέγκος επισημαίνει ότι σημαντικό ρόλο στην πρωτιά του νησιού έπαιζε ανέκαθεν το ηλιοβασίλεμα και η θέα στο ηφαίστειο, αλλά ξεκαθαρίζει ότι η Σαντορίνη προσφέρει ακόμα περισσότερα πράγματα στον επισκέπτη της.
«Προσπαθούμε να αναδείξουμε όλα τα στοιχεία της Σαντορίνης που την κάνουν μοναδική στον κόσμο.
Για παράδειγμα οι φορείς του νησιού χαρακτήρισαν τη φετινή χρονιά ''έτος γαστρονομίας'' κατά τη διάρκεια του οποίου προωθούμε δικά μας προϊόντα όπως τη φάβα, τα ντοματάκια και το βινσάντο. Επίσης, σε συνεργασία με σεφ του νησιού έχουμε δημιουργήσει γεύματα που βασίζονται στα προϊόντα μας. Οι επισκέπτες του νησιού μένουν εντυπωσιασμένοι από τέτοιου είδους πρωτοβουλίες» σημειώνει.
Σημαντικό ρόλο παίζει και το γεγονός ότι παρά τον μεγάλο τουριστικό όγκο η Σαντορίνη έχει καταφέρει να διατηρήσει κάτι από το πιο αθώο παρελθόν.
«Αυτό που αναγνωρίζουν οι περισσότεροι επισκέπτες στη Σαντορίνη είναι ότι δεν έχει πολλές μεγάλες απρόσωπες τουριστικές μονάδες αλλά μικρές οικογενειακές μονάδες που εξελίσσονται χρόνο με τον χρόνο. Οι πελάτες έχουν πολύ προσωπική σχέση με τους ιδιοκτήτες των μονάδων. Τους φωνάζουμε και μας φωνάζουν με τα μικρά ονόματα» λέει στο «Εθνος».
Σε ό,τι αφορά τις τιμές, ο κ. Καραμολέγκος λέει ότι η Σαντορίνη έχει το προνόμιο να έχει και ακριβά αλλά και φθηνά καταλύματα για τους επισκέπτες της.
«Δεν είμαστε νησί που έχει μόνο πολύ φθηνά ή μόνο πολύ ακριβά δωμάτια. Υπάρχουν επιλογές για όλους και για τον λόγο αυτό έχουμε ακόμα περισσότερους επισκέπτες».
Από την πλευρά της, η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Trivago για την Ελλάδα και την Κύπρο, Χριστίνα Λένη, επισημαίνει ότι «οι ελληνικοί προορισμοί ήταν πάντα δημοφιλείς μεταξύ των χωρών της Μεσογείου.
Ειδικά η Σαντορίνη βρισκόταν στην κορυφή και τα προηγούμενα χρόνια, ενώ και η Κρήτη ήταν πάντα ψηλά στις προτιμήσεις. Φέτος η Ελλάδα επωφελείται και από το γεγονός ότι είναι φθηνός προορισμός σε σχέση με άλλες χώρες».
Σύγκριση καταλυμάτων
Η Τrivago είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα στην οποία ο χρήστης μπορεί να συγκρίνει τις τιμές περισσότερων από 600.000 καταλυμάτων σε όλο τον κόσμο, αντλώντας πληροφορίες από περισσότερες από 160 ιστοσελίδες κρατήσεων.
Η δημοτικότητα των προορισμών είναι αποτέλεσμα των κριτικών από 39 διεθνείς πλατφόρμες της Trivago και 160 διαφορετικές ιστοσελίδες κρατήσεων τουριστικών καταλυμάτων. Για κάθε προορισμό έχουν γραφεί τουλάχιστον 5.000 κριτικές από τους χρήστες.
ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 49% Βουτιά τιμών στα ξενοδοχεία τον Ιούνιο
Ελεύθερη πτώση που έφτασε ακόμα και το 49% σημείωσαν οι τιμές των τουριστικών καταλυμάτων τον Ιούνιο στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας σύγκρισης τιμών Trivago.
Ο Ιούνιος είναι για τους περισσότερους Ευρωπαίους μήνας διακοπών και η πτώση των τιμών τους υποχρεώνει να δουν με διαφορετικό μάτι τους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας, ακόμα και αν αυτοί δεν αποτελούν πρώτη επιλογή τους.
Η μεγαλύτερη πτώση τιμών σε σχέση με τον Ιούνιο του 2012 καταγράφεται στα Λουρδάτα της Κεφαλλονιάς και φτάνει το 49%. Πάνω από 40% έπεσαν οι τιμές στη Μεγάλη Αμμο της Σκιάθου, ενώ πτώση που ξεπερνά το 30% καταγράφεται στην Αμμουδάρα της Κρήτης και στη Νικιάνα της Λευκάδας. Τέλος, μεγαλύτερη από 20% είναι η πτώση των τιμών στην Αγία Γαλήνη, στην Ιεράπετρα και στη Χερσόνησο της Κρήτης, στη Σύρο, στην Παροικιά της Πάρου και στις Μπενίτσες της Κέρκυρας. Αρκετά μικρότερη ήταν η πτώση των τιμών σε περιοχές με πολλά φθηνά καταλύματα όπως η Ιος και η Νάξος ή σε νησιά τα οποία κατακλύζονται από επώνυμους όπως η Μύκονος.
Μοναδικός προορισμός όπου καταγράφεται έστω και μικρή αύξηση των τιμών σε ποσοστό 4% είναι το Ημεροβίγλι στη Σαντορίνη.
«Η Ελλάδα είναι πάντα δημοφιλής προορισμός. Εδώ και μερικούς μήνες είναι επίσης ο πιο φθηνός προορισμός στη Μεσόγειο. Ισως και αυτό να έχει σχέση με την αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας» σημειώνει η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Trivago για την Ελλάδα και την Κύπρο Χριστίνα Λένη.
Στέλιος Βογιατζάκης
www.ethnos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου