Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Εγγυοδοσία ζητείται για τη συγχώνευση ΕΤΕ-Eurobank λόγω Τράπεζας Ανατολής


Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του banquedorient μέτοχος της Τράπεζας Ανατολής, ο οποίος έχει έννομο συμφέρον κινείται ενάντια στην Εθνική Τράπεζα ενόψει της συγχώνευσης ΕΤΕ-Eurobank. Το σκεπτικό της νομικής του ομάδας είναι ότι... θα πρέπει να του παρασχεθούν επαρκείς εγγυήσεις, όπως ορίζει ο νόμος, ότι η συγχώνευση της Εθνικής Τράπεζας με τη Eurobank-Ergasias δεν θα εμποδίσει την αποπληρωμή της απαίτησης του, εφόσον κερδίσει την αγωγή του σε τακτικό δικαστήριο. Ακολουθούν επιλεγμένα τμήματα από δωδεκασέλιδο (12) εξώδικο του μετόχου το οποίο στάλθηκε στην Εθνική Τράπεζα, στην Eurobank, στην Τράπεζα της Ελλάδος και στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

ΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ

“Μη περατωθείσης (ήτοι διαρκούσης) της φάσης της εκκαθάρισης υφίσταται νόμιμο και ισχυρό το δικαίωμά μου ως κομιστή μετοχών της Τράπεζας Ανατολής και δικαιοδόχο των εξ αυτών δικαιωμάτων, να αξιώσω την ταχύτερη δυνατή περαίωση της εκκαθάρισης και τη σε κάθε περίπτωση απόδοση του τιμήματος εξαγοράς…”

ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ

“Η Εθνική Τράπεζα προσπάθησε δια του ηλεκτρονικού και του γραπτού τύπου να υποβαθμίσει το όλο θέμα των μετοχών της Τράπεζας Ανατολής με διάφορους ισχυρισμούς οι οποίοι εστίαζαν στην υποτιθέμενη ακύρωση των μετοχών, στην εκμηδένιση της αξίας αυτών κλπ.
Ωστόσο ήδη η με αριθμό 6341/2012 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, εκδοθείσα επί αιτήσεως ασφαλιστικών μέτρων που άσκησαν κάποιοι κομιστές μετοχών της Τράπεζας Ανατολής, δικαίωσε εν μέρει τους αιτούντες κομιστές των μετοχών, δεχόμενη μεταξύ άλλων ότι οι μετοχές της Τράπεζας Ανατολής έχουν το χαρακτήρα αξιογράφου – χρεογράφου – χρεωστικού ομολόγου και ενσωματώνουν αξία η οποία δέον να προσδιοριστεί δικαστικώς”.

ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΟΧΟΥ

“Επιθυμώ δε να σας ενημερώσω ότι το συνολικό αίτημα της αγωγής μου ανέρχεται στο ποσό του ενός τρισεκατομμυρίου, τριακοσίων ογδόντα τεσσάρων δισεκατομμυρίων, οχτακοσίων τριάντα τριών εκατομμυρίων, τριακοσίων σαράντα εννέα χιλιάδων, τετρακοσίων πενήντα πέντε ευρώ και εξήντα έξι λεπτών (1.384.833.349.455,66 €) το οποίο (ή μέρος του οποίου) σε περίπτωση αμετάκλητης ευδοκίμησης (ή αμετάκλητης εν μέρει ευδοκίμησης της αγωγής μου) θα κληθεί να μου καταβάλει η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε.
Ήδη δια του τύπου έχει ανακοινωθεί η πρόθεση της Εθνικής Τράπεζας να συγχωνευθεί με την Τράπεζα Efg Eurobank Ergasias Α.Ε. ιδρύοντας ένα νέο τραπεζικό οργανισμό, ενώ δημοσιεύθηκε ήδη το προτεινόμενο Σχέδιο της Συγχώνευσης δι’ εξαγοράς.
Ωστόσο η εν λόγω συγχώνευση θέτει σε κίνδυνο την απαίτησή μου ../.. αφού δεν μου παρέχονται επαρκείς εγγυήσεις ως προς τα παρακάτω :
α) ότι η νέα (διάδοχος) τραπεζική εταιρία που θα προκύψει από τη συγχώνευση θα ευθύνεται καθ’ ον τρόπο ευθύνεται σήμερα η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος έναντι εμού
β) ότι η οικονομική ισχύς της τράπεζας που θα προκύψει θα επιτρέπει την κάλυψη του συνόλου των απαιτήσεών μου εναντίον της, όπως αυτές περιγράφονται στην άνω αγωγή μου”.

Ο ΜΕΤΟΧΟΣ ΖΗΤΑΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ 1.4 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ

“Ενόψει των παραπάνω και με επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μου ζητώ :
Την κατ’ άρθρον 70 παρ. 2 του ν. 2190/1920 παροχή επαρκών εγγυήσεων για την εξασφάλιση της ικανοποίησης των απαιτήσεών μου που προκύπτουν από την παραπάνω αγωγή που έχω ασκήσει ήτοι κατά την διακριτική ευχέρεια της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε. :
α) Ή την κατάθεση του ποσού του 1.384.833.349.455,66 ευρώ στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων επ’ ονόματί μου με την αναβλητική αίρεση της είσπραξης από εμένα των χρημάτων που θα κατατεθούν (ή μέρος αυτών) σε περίπτωση τελεσίδικης ευδοκίμησης (ή τελεσίδικης εν μέρει ευδοκίμησης) της αγωγής μου
β) Ή την παράδοση εις χείρας μου εγγυητικής επιστολής Ελληνικής Τράπεζας εκ ποσού 1.384.833.349.455,66 ευρώ η οποία θα καταπέσει σε βάρος της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε. σε περίπτωση που ευδοκιμήσει η άνω αγωγή μου και κατά το ποσό που το αρμόδιο Δικαστήριο θα επιδικάσει.
Καλούμε την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε., εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών (3) εργασίμων ημερών από της νομίμου κοινοποιήσεως της παρούσης μου, να μου γνωστοποιήσει εγγράφως (δι’ εξωδίκου δηλώσεως κοινοποιηθείσης δια Δικαστικού Επιμελητή) ποια εκ των άνω εγγυήσεων προτίθεται να μου παράσχει”.
Και ο Ι. Καραμιχάλης, νομικός εκπρόσωπος του μετόχου από τη Ρόδο, συνεχίζει “Σε περίπτωση παρέλευσης απράκτου του άνω ταχθέντος τριημέρου εργασίμων ημερών, θα θεωρήσω την αδράνεια της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε. ως σιωπηρή της άρνηση να μου παράσχει επαρκείς εγγυήσεις ικανοποίησης της απαίτησής μου και θα ζητήσω από κάθε αρμόδιο φορέα να παρεμποδιστεί η πρόοδος της ανακοινωθείσης συγχωνεύσεως ως θέτουσας σε κίνδυνο την άνω περιγραφείσα αγωγική μου αξίωση”.
Το Banquedorient.org δέχεται καθημερινά πληροφορίες από μετόχους αλλά και όχι μόνο, τις οποίες αξιολογεί και ελέγχει. Μάλιστα, πολύ πρόσφατα έχει ξεκινήσει και το σχετικό forum (http://banquedorient.org/forum/) στο οποίο μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να εκφράσει την άποψη του για την υπόθεση.


banquedorient.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου