Με
αφορμή την συμπλήρωση 100 ετών ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ της Μακεδονίας μας
από τους Τούρκους, κάποιοι παπαγάλοι των ΜΜΕ έχουν το θράσος να
εκθειάζουν (!!!) τον ρόλο των Εβραίων σ' αυτήν! Επειδή λοιπόν και η
προπαγάνδα έχει τα όριά της, ας ξεστραβωθούν να διαβάσουν τα
"κατορθώματα" των Ιουδαίων, όπως εκφράστηκαν μέσα από το επίσημό όργανό
τους, το σιωνιστικό ανθελληνικό Κ.Κ.Ε:...
Το
ΚΚΕ ιδρύθηκε από Εβραίους και κρυπτοεβραίους της Θεσσαλονίκης που
τήρησαν Ανθελληνική στάση και τελικά «καπέλωσαν» τους πατριώτες
Έλληνες Σοσιαλιστές και έτρεξαν να προσαρτηθούν στους ΕβραιοΣιωνιστές
Μπολσεβίκους της Μόσχας ... Η
εισροή των Ελλήνων προσφύγων της Μ. Ασίας (γενοκτονία των οποίων
οργανώθηκε από Κρυπτοεβραίους Νεότουρκους της Θεσσαλονίκης - Κεμάλ -
Τζαβίντ - Carasso,
κλπ.) ενόχλησε πολύ τους Ισραηλίτες της Θεσσαλονίκης: Οι πρόσφυγες,
τους εκτόπισαν από το εμπόριο, και τους χάλασαν τις μπίζνες....
Αντιδρώντας, εναντιώθηκαν εκλογικά στο Βενιζέλο (γιατί «βοήθησε»
τους πρόσφυγες να εγκατασταθούν στη Β.Ελλάδα), παρόλο που εκείνος
«φρόντιζε για τα ζητήματά τους»! Ποιά η στάση του Βενιζέλου;
Στο άρθρο του Γ. Λεονταρίτη, «Εβραίοι, ΚΚΕ και Ελευθέριος Βενιζέλος», Άρδην, τεύχος 35, διαβάζουμε:
Λίγοι γνωρίζουν σήμερα, ότι οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης έπαιξαν πρωτεύοντα ρόλο στην ίδρυση του ΚΚΕ το οποίο, τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια της πορείας του, επηρεάστηκε έντονα από τον Εβραϊκό εθνικισμό.
Λίγοι γνωρίζουν σήμερα, ότι οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης έπαιξαν πρωτεύοντα ρόλο στην ίδρυση του ΚΚΕ το οποίο, τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια της πορείας του, επηρεάστηκε έντονα από τον Εβραϊκό εθνικισμό.
Το ξεκίνημα γίνεται με την περίφημη «Φεντερασιόν», τη “Σοσιαλιστική Εργατική Ομοσπονδία Θεσσαλονίκης”.
Ήταν η κυριότερη και η μαζικότερη σοσιαλιστική οργάνωση,
που πήρε μέρος στην ίδρυση του ΣΕΚΕ, το οποίο αργότερα
μετονομάστηκε σε ΚΚΕ. Ιδρυτής της Φεντερασιόν υπήρξε ο Εβραίος Αβραάμ Μπεναρόγια,
ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Βουλγαρία. Με αφορμή
το κίνημα των Νεότουρκων το 1908, εγκαταστάθηκε στη
Θεσσαλονίκη, όπου ίδρυσε την Φεντερασιόν.
Θα
πρέπει να θυμίσουμε ότι οι Εβραίοι σεφαρδίτες, ή
Ισπανοεβραίοι, έφτασαν στην Οθωμανική αυτοκρατορία στα
τέλη του 15ου αιώνα και αρχές του 16ου. Εγκταστάθηκαν κυρίως στην
Κωνσταντινούπολη και τη Θεσσαλονίκη, και πολλοί απ’ αυτούς
κατέλαβαν υψηλά αξιώματα του Οθωμανικού κράτους. Μέλη της
Ισραηλιτικής κοινότητας πήραν μέρος στα κινήματα πού
σημειώθηκαν στην Οθωμανική αυτοκρατορία από τον 19ον
αιώνα. Σ’ αυτό,έπαιξε ρόλο η στενή επαφή μεταξύ οθωμανικού
και ευρωπαϊκού εβραϊσμού.Η Φεντερασιόν πέτυχε την ένωση Βουλγάρων και Ισραηλιτών τυπογράφων, αλλά και τη συνεργασία Ισραηλιτών, Ελλήνων και Τούρκων καπνεργατών. Η Φεντερασιόν πέτυχε ακόμη την ένωση Τούρκων και Ισραηλιτών ξυλουργών. Οι Ισραηλίτες, μιμούμενοι τους Έλληνες και Τούρκους σοσιαλιστές, εξέδωσαν κι αυτοί εφημερίδα με τον ίδιο τίτλο «Εργάτης», γραμμένη στην Ισπανοεβραϊκή.
Την ελληνική έκδοση του «Εργάτη» διηύθυνε στην Αθήνα ο Νικόλαος Γιαννιός και ο Στ.Παπαδόπουλος. Στις 25 Μαΐου του 1911, δεκαπέντε «καθαροί σοσιαλιστές», όπως αυτοαποκαλούνταν, συγκεντρώθηκαν και αποφάσισαν την ίδρυση του «Σοσιαλιστικού Κέντρου» στην Αθήνα. Οι Βαλκανικοί πόλεμοι όμως έγιναν αιτία να διαλυθούν οι σοσιαλιστικές ομάδες της χώρας, επειδή τα περισσότερα μέλη στρατεύτηκαν και έτσι το κέντρο βάρους της σοσιαλιστικής κίνησης μεταφέρθηκε στην πολυεθνική Θεσσαλονίκη, όπου ο ελληνικός πληθυσμός αποτελούσε μειοψηφία. Ο ίδιος ο Γιαννιός πήρε μέρος στις μάχες που έγιναν στο Μπιζάνι, στο Σαραντάπορο, στο Κιλκίς και αλλού, και μάλιστα παρασημοφορήθηκε για τη δράση του. Το 1915, με το τέλος των Πολέμων, οι σοσιαλιστές άρχισαν να αναδιοργανώνονται.
Το “Σοσιαλιστικό Κέντρο” που ίδρυσαν οι Έλληνες πατριώτες Σοσιαλιστές (εκείνοι που πολέμησαν) τελικά δεν κατάφερε να υπερκεράσει την επιρροή της Εβραικής “Φεντερασιόν”. Η Οκτωβριανή Επανάσταση ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τις εβραιοκινούμενες “διεθνιστικές τάσεις” στα πλαίσια του ελληνικού εργατικού κινήματος.
Η επιστολή του Γιαννιού
Ο Νικ. Γιαννιός, σε μεγάλη ηλικία και στο κλίμα του Ψυχρού Πολέμου, το 1953, με μια επιστολή του προς την εφημερίδα Έθνος, αναφερόταν στο ξεκίνημα του ΚΚΕ και υπογράμμιζε τα ακόλουθα: «Ιδρυταί του ΚΚΕ, τόσον εις τας Αθήνας όσον και εις την Θεσσαλονίκην, ήσαν Ισραηλίται ή κρυπτοεβραίοι Έλληνες, το δε κίνημά των, παρ’όλα τα σοσιαλιστικά φαινόμενα ή προσχήματα, ήτο εβραϊκόν εθνικιστικόν. Τούτο αποδεικνύεται και από την εκλογικήν σύμπραξιν με τους Γούδα-Γούναρην και την αντίθεσίν του προς τον Βενιζελισμόν, ενώ ως γνωστόν, οι σοσιαλισταί πρέπει να συνεργάζονται με τα πλέον προοδευτικά αστικά κόμματα εναντίον των παλαιοκομματικών και οπισθοδρομικών. Το υπό την ηγεσίαν μου τότε Σοσιαλιστικόν Κέντρον Αθηνών (έτος Ιδρύσεως 1911) ουδέν μέρος έλαβεν εις την ίδρυσιν του ΚΚΕ. Τουναντίον, προσεπαθήσαμεν, μεταβάντες εις τα γραφεία του,οδός Ευριπίδου, ν’ αποτρέψωμεν τους νεοφώτιστους κομμουνιστές από του να προσχωρήσουν εις την Μόσχαν, προβλέψαντες ποία κρίσις και ποία δεινά επερίμεναν τον σοσιαλισμόν της Ελλάδος και την Ελλάδα από την σοβιετικήν παρερμηνείαν του Μαρξισμού. Δυστυχώς, τα σοσιαλιστικά μας επιχειρήματα δεν εισηκούσθησαν, εφόσον η εβραϊκή ηγεσία είχε τους ιδικούς της ανθελληνικούς σκοπούς, οι δε γύρω αυτής Έλληνες προλετάριοι ήσαν αγράμματοι και αφελείς. Προσήλθαμεν εν τούτοις, ως μειοψηφία, εις το πρώτον Σοσιαλιστικόν Συνέδριον (1918), ηγωνίσθημεν και πάλιν, αλλ’απεχωρήσαμεν εν τέλει δια να μη γίνωμεν όργανα της κομμουνιζούσης εβραϊκής πλειοψηφίας. Έκτοτε, οι παλαιοί σοσιαλισταί, επολεμήσαμεν και πολεμούμεν φανερά και τίμια τον Μπολσεβικισμόν, καθώς και τους κατοπινούς διφορούμενους“συναγωνι
Ένα εξαιρετικό video, για τους Εβραιο Σιωνιστές Μπολσεβίκους της Ρωσίας και της Ευρώπης, εδώ.
Μεταξύ αυτών ο Ρωσοεβραίος Μπολσεβίκος Alexander Parvus, (το εβραϊκό του όνομα ήταν Israel Lazarevich Gelfand) που υπήρξε
στενός συνεργάτης του επίσης Εβραίου Λένιν, αλλά και ο κορυφαίος
οικονομικός και πολιτικός σύμβουλος των Νεότουρκων, που ενορχήστρωσε την
γενοκτονία των (Χριστιανών) Αρμενίων. Αποκόμισε μεγάλα κέρδη από την
εταιρεία με την οποία έκανε εισαγωγή όπλων στην Τουρκία. Τα όπλα αυτά
χρησμοποιήθηκαν στην Γενοκτονία των Αρμενίων....
Βενιζέλος και Ισραηλιτική κοινότητα της Θεσσαλονίκης
Το θέμα των Ισραηλιτών της Θεσσαλονίκης υπήρξε μια πολιτική εμπειρία δυσάρεστη για τον Βενιζέλο. Ενώ είχε φροντίσει για ζητήματα που τους αφορούσαν, ο εκλογικός σύλλογος των Ισραηλιτών υποστήριζε τους αντιπάλους του.
To 1934, η Ισραηλιτική κοινότητα της Θεσσαλονίκης αποτελούσε ακόμα υπολογίσιμη αριθμητική δύναμη (9.000 ψήφοι). Η Θεσσαλονίκη είχε καταστεί πνευματική εστία της παγκόσμιας εβραϊκής διασποράς. Η εικόνα δεν άλλαξε, ούτε όταν απωθήθηκαν οι Τούρκοι από τους Έλληνες. Αλλά η ισραηλιτική κοινότητα αντέδρασε έντονα, ενάντια στις προς τις ελληνικές αρχές και στράφηκε εναντίον των ελληνικών δυνάμεων υποστηρίζοντας ότι η ελληνική πλευρά «απειλούσε τα συμφέροντά της»... Ποιά ήταν αυτά τα συμφέροντα; Η αντίληψη ότι οι πρόσφυγες, που είχαν εισρεύσει ομαδικά, είχαν εκτοπίσει τους Ισραηλίτες από τα επιχειρηματικά οχυρά του εμπορίου....
Έτσι, οι Ισραηλίτες, στην πολύ μεγάλη πλειοψηφία τους, πήραν τη θέση τους στον αντιβενιζελισμό, και επηρέασαν και το νεαρό ΚΚΕ, με το οποίο είχαν ισχυρούς δεσμούς. Η ψήφος σχεδόν δέκα χιλιάδων ψηφοφόρων στις κάλπες κατέληγε να δίνει ένα είδος «βέτο», για την τελική εκλογική ετυμηγορία της Θεσσαλονίκης, στους Εβραίους της πόλης.
Σε ανοιχτή επιστολή του προς το Ελεύθερο Βήμα στις 22 Σεπτεμβρίου 1934, ο Βενιζέλος τόνιζε:
«Έκαμα ό,τι ήτο δυνατόν κατά τα μακρά έτη της διοικήσεώς μου δια να ανταποκριθώ εις κάθε νόμιμον αίτημα των Ισραηλιτών Θεσσαλονίκης, αμέριστον δε τους παρέσχον την υποστήριξίν μου και εις την Κοινωνίαν των Εθνών. Πλην των άλλων αρετών των,είναι και ευφυέστατοι. Το σφάλμα των εις την παρούσαν περίστασιν είναι ότι θέλουν να δείχνουν υπερβολικά ευφυείς, και επίστευσαν ότι, αποτελούντες όχι απλώς θρησκευτικήν αλλά και εθνικήν μειονότητα, ημπορούν, ανερχόμενοι εις 60 μόνον χιλιάδας, να γίνουν διαιτηταί της τύχης ενός έθνους 7 εκατομμυρίων. Ο κίνδυνος είναι να γίνουν μισητοί εις ένα μεγάλο τμήμα της χώρας....... Πολλοί εκ των Ιουδαίων των εγκατεστημένων εις διαφόρους ευρωπαϊκάς χώρας έχουν αφομοιωθεί εθνικώς με τους λαούς... Και δια τούτο όταν η σιωνιστική κίνησις ήρχισε να επιτείνεται, ετάχθησαν αντιμέτωποι προς αυτήν. Αλλά το μέγα πλήθος των Ισραηλιτών ετάχθη με τον σιωνισμόν.......»
«Αλλά ας είναι λογικοί οι συμπολίται μας Ισραηλίται της Θεσσαλονίκης. Εφόσον αποτελούν μειονότητα, όχι απλώς θρησκευτικήν αλλά και εθνικήν, ας αρκεστούν εις την αντιπροσώπευσιν που τους ασφαλίζει εις τα νομοθετικά σώματα η αριθμητική των δύναμις. ΑΣ ΜΗ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑΣ ΤΥΧΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, περισσότερον από ό,τι τους δίδει δικαίωμα η αριθμητική των δύναμις. Θα ήτο κρίμα να έλθουν βοηθοί των ολίγων εκείνων που ζητούν να δημιουργήσουν και εις την Ελλάδα οξύν αντισημιτισμόν.......» Όλο το εξαιρετικό άρθρο εδώ.
Ο πρώην Γενικός Γραμματεύς και βουλευτής του ΚΚΕ, Ελ. Σταυρίδης, στο αποκαλυπτικότατο βιβλίο του «Τα παρασκήνια του ΚΚΕ» (Αθ. 1953 και ανατύπωσι 1988, έκδ. «Ελεύθερη Σκέψις») αναφέρει ότι η:
Το θέμα των Ισραηλιτών της Θεσσαλονίκης υπήρξε μια πολιτική εμπειρία δυσάρεστη για τον Βενιζέλο. Ενώ είχε φροντίσει για ζητήματα που τους αφορούσαν, ο εκλογικός σύλλογος των Ισραηλιτών υποστήριζε τους αντιπάλους του.
To 1934, η Ισραηλιτική κοινότητα της Θεσσαλονίκης αποτελούσε ακόμα υπολογίσιμη αριθμητική δύναμη (9.000 ψήφοι). Η Θεσσαλονίκη είχε καταστεί πνευματική εστία της παγκόσμιας εβραϊκής διασποράς. Η εικόνα δεν άλλαξε, ούτε όταν απωθήθηκαν οι Τούρκοι από τους Έλληνες. Αλλά η ισραηλιτική κοινότητα αντέδρασε έντονα, ενάντια στις προς τις ελληνικές αρχές και στράφηκε εναντίον των ελληνικών δυνάμεων υποστηρίζοντας ότι η ελληνική πλευρά «απειλούσε τα συμφέροντά της»... Ποιά ήταν αυτά τα συμφέροντα; Η αντίληψη ότι οι πρόσφυγες, που είχαν εισρεύσει ομαδικά, είχαν εκτοπίσει τους Ισραηλίτες από τα επιχειρηματικά οχυρά του εμπορίου....
Έτσι, οι Ισραηλίτες, στην πολύ μεγάλη πλειοψηφία τους, πήραν τη θέση τους στον αντιβενιζελισμό, και επηρέασαν και το νεαρό ΚΚΕ, με το οποίο είχαν ισχυρούς δεσμούς. Η ψήφος σχεδόν δέκα χιλιάδων ψηφοφόρων στις κάλπες κατέληγε να δίνει ένα είδος «βέτο», για την τελική εκλογική ετυμηγορία της Θεσσαλονίκης, στους Εβραίους της πόλης.
Σε ανοιχτή επιστολή του προς το Ελεύθερο Βήμα στις 22 Σεπτεμβρίου 1934, ο Βενιζέλος τόνιζε:
«Έκαμα ό,τι ήτο δυνατόν κατά τα μακρά έτη της διοικήσεώς μου δια να ανταποκριθώ εις κάθε νόμιμον αίτημα των Ισραηλιτών Θεσσαλονίκης, αμέριστον δε τους παρέσχον την υποστήριξίν μου και εις την Κοινωνίαν των Εθνών. Πλην των άλλων αρετών των,είναι και ευφυέστατοι. Το σφάλμα των εις την παρούσαν περίστασιν είναι ότι θέλουν να δείχνουν υπερβολικά ευφυείς, και επίστευσαν ότι, αποτελούντες όχι απλώς θρησκευτικήν αλλά και εθνικήν μειονότητα, ημπορούν, ανερχόμενοι εις 60 μόνον χιλιάδας, να γίνουν διαιτηταί της τύχης ενός έθνους 7 εκατομμυρίων. Ο κίνδυνος είναι να γίνουν μισητοί εις ένα μεγάλο τμήμα της χώρας....... Πολλοί εκ των Ιουδαίων των εγκατεστημένων εις διαφόρους ευρωπαϊκάς χώρας έχουν αφομοιωθεί εθνικώς με τους λαούς... Και δια τούτο όταν η σιωνιστική κίνησις ήρχισε να επιτείνεται, ετάχθησαν αντιμέτωποι προς αυτήν. Αλλά το μέγα πλήθος των Ισραηλιτών ετάχθη με τον σιωνισμόν.......»
«Αλλά ας είναι λογικοί οι συμπολίται μας Ισραηλίται της Θεσσαλονίκης. Εφόσον αποτελούν μειονότητα, όχι απλώς θρησκευτικήν αλλά και εθνικήν, ας αρκεστούν εις την αντιπροσώπευσιν που τους ασφαλίζει εις τα νομοθετικά σώματα η αριθμητική των δύναμις. ΑΣ ΜΗ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑΣ ΤΥΧΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, περισσότερον από ό,τι τους δίδει δικαίωμα η αριθμητική των δύναμις. Θα ήτο κρίμα να έλθουν βοηθοί των ολίγων εκείνων που ζητούν να δημιουργήσουν και εις την Ελλάδα οξύν αντισημιτισμόν.......» Όλο το εξαιρετικό άρθρο εδώ.
Ο πρώην Γενικός Γραμματεύς και βουλευτής του ΚΚΕ, Ελ. Σταυρίδης, στο αποκαλυπτικότατο βιβλίο του «Τα παρασκήνια του ΚΚΕ» (Αθ. 1953 και ανατύπωσι 1988, έκδ. «Ελεύθερη Σκέψις») αναφέρει ότι η:
«Σοσιαλιστική
Φεντερασιόν», αποτελούμενη από υπέρ τα 2.000 μέλη, κατά 90% μορφωμένους
Εβραίους, ταξιδεύσαντας εις την Ευρώπην και μορφωθέντας εκεί
σοσιαλιστικώς. Αυτή ήτο πολιτική οργάνωσις των Εβραίων κυρίως, αλλά
σοσιαλιστική, με σοβαράν πολιτικήν δράσιν, ακόμη από της εποχής της
Τουρκοκρατίας. Ήτο συνδεδεμένη με το διεθνές σοσιαλιστικόν κίνημα και
απετέλει επισήμως τμήμα της Β' Σοσιαλιστικής Διεθνούς της Βέρνης εις τα
συνέδρια της οποίας απέστελλε τακτικά τους αντιπροσώπους της.»
«Από
του 1908 είχε συνεργασθή με τους Νεότουρκους, των οποίων το κέντρον
ήτο η Θεσσαλονίκη, προς ανατροπήν του Σουλτάνου Χαμίτ (εδώ
διαγράφεται η συνεργασία των Κομμουνιστών Εβραίων της Θεσσαλονίκης
με τον ΕβραιοΜασώνο Ιδρυτή των Νεότουρκων Εμμανουήλ Καράσσο http://esxatianasxesi. blogspot.gr/2012/09/emmanuel- carasso-t-carasso.html που ανέτρεψε το Σουλτάνο Χαμίτ Β’),
και πολλά μέλη αυτής, εν οις και ο γνωστός μετέπειτα Αβραάμ Μπεναρόγια,
μετέσχον του αγώνος των Νεότουρκων και εξεστράτευσαν εκ Θεσσαλονίκης
κατά της Κωνσταντινουπόλεως και του Χαμίτ». («Τα παρασκήνια του ΚΚΕ» Ε. Σταυρίδη, εκδ. Ελεύθερη Σκέψις, 1953, σελ. 14)
Στο
βιβλίο του Ελ. Σταυρίδη, βλέπουμε την εβραϊκή επιρροή πάνω στο ΚΚΕ.
Κομμουνιστές βουλευτές και ανώτατα κομμουνιστικά στελέχη ήσαν εβραίοι
π.χ. Βεντούρα, Κοέν, Αρντίττι, Πινχάς, Μπεναρόγια, Σουλάμ κ.λ.π.
Αγωνίζονταν για την εξασθένηση της Ελλάδας και για την απόσπαση
Ελληνικών εδαφών, κυρίως της Μακεδονίας.
Το 1927 οι εβραίοι βουλευτές υποκινούν την αυτονόμηση της Μακεδονίας. Ο Εισαγγελέας ζητά από τη βουλή την άρση της ασυλίας τους,
για να ασκήσει εναντίον τους ποινική δίωξη «ως επιζητούντων την
απόσπασιν τμήματος της επικρατείας». Μαζί με τους εβραίους βουλευτές
κατηγορούνται και οι Έλληνες που ανήκαν στο ΚΚΕ. Κατά την συζήτηση στη
βουλή, οι εβραίοι αυθαδίασαν και υποστήριξαν την «ελευθερίαν των
μειονοτήτων»! Άκρως εξοργιστικός ήταν ο Ζακ Βεντούρα:
«Ο
Βεντούρα, καθ’ α Εβραίος, μετέφερε το ζήτημα και ωμίλησεν ως
εκπρόσωπος της ισραηλιτικής μειονότητας υπέρ των ελευθεριών των
μειονοτήτων, τονίσας τελικώς ότι «εις την έννοιαν της
αυτονομήσεως της Μακεδονίας περιλαμβάνεται ακριβώς η έννοια της
ελευθερίας των μειονοτήτων!» Φυσικά η Βουλή δεν επερίμενε ν' ακούση το
πως οι Εβραίοι εννοούσαν την αυτονόμησιν της Μακεδονίας, αφού ταύτην θα
την επεθύμουν και οι αστοί Εβραίοι και όχι μόνον οι κομμουνισταί
τοιούτοι!» («Τα παρασκήνια του ΚΚΕ» Ε. Σταυρίδη, εκδ. Ελεύθερη Σκέψις, 1953, σελ. 443).
Τελικά
η βουλή, από 128 παρόντες έδωσε 98 καταδικαστικές ψήφους στον Βεντούρα
και 96 στον Σουλάμ. Οι σχέσεις εβραϊσμού - κομμουνισμού στην Ελλάδα
είναι πασίγνωστες. Από το 1918 οι γνήσιοι σοσιαλιστές έχουν καταγγείλει
ότι το ΚΚΕ υπήρξε εβραϊκό δημιούργημα, όπως και ο μαρξισμός, με σκοπό
την εξυπηρέτηση των εβραϊκών συμφερόντων που ήθελαν την Ελλάδα
αδύναμη, μικρή και διαρκώς ταλαιπωρούμενη από εσωτερικές έριδες. Το
«Σοσιαλιστικό Κέντρο Αθηνών» (που ιδρύθηκε το 1911) μέσω του προέδρου
του Ν. Γιαννιού πληροφορούσε τους Έλληνες ότι:
«Ιδρυταί
του Κ.Κ.Ε. τόσον εις τας Αθήνας, όσον και εις την Θεσσαλονίκην, ήσαν
Ισραηλίται ή κρυπτοεβραίοι Έλληνες, το δε κίνημά των, παρ' όλα τα
σοσιαλιστικά φαινόμενα ή προσχήματα, ήτο εβραϊκόν εθνικιστικόν.
Προσήλθαμεν, εν τούτοις, ως μειοψηφία εις το πρώτον Σοσιαλιστικόν
Συνέδριον (1918), ηγωνίσθημεν και πάλιν, αλλ' απεχωρήσαμεν εν τέλει δια
να μη γίνωμεν όργανα της κομμουνιζούσης εβραϊκής πλειοψηφίας». (όπως.
ανωτ. σελ. 13 και εφημ. «Έθνος» 17 Μαίου 1951)
Οι
Έλληνες βουλευτές του ΚΚΕ ανησυχούσαν, γιατί έβλεπαν ότι οι εβραίοι
χρησιμοποιούν το ΚΚΕ ως όργανό τους. Ο Ε. Σταυρίδης σημειώνει:
«Το
ότι οι Εβραίοι απεδείχθησαν περισσότερον Εβραίοι και ολιγώτερον
κομμουνισταί ή μάλλον το ότι απεδείχθη ότι οι Εβραίοι παραμένουν Εβραίοι
και όταν ακόμη, είναι κομμουνισταί και απειθαρχούν εις το κόμμα
προκειμένου να ψηφίσουν ομοεθνείς των, προεκάλεσεν αγανάκτησιν».
Απεδείχθησαν
δηλαδή πιό πολύ Εβραίοι παρά Κομμουνιστές, πόσο δε μάλλον Εβραίοι
παρά Έλληνες... Και σήμερα τα ίδια κάνουν, με agenda την Απόσχιση
ξανά της Μακεδονίας από την Ελλάδα, και την επανίδρυση της
Θεσσαλονίκης, ως «Ιερουσαλήμ των Βαλκανίων»...
Aelius Maximus
hellas-orthodoxy.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου