Έως και τα 500 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι απώλειες από το λαθρεμπόριο καυσίμων σύμφωνα με μετριοπαθείς εκτιμήσεις, ενώ το
ποσό αυτό σήμερα μπορεί να αγγίζει και τα...
800 εκατ. ευρώ. Σε σχετική άποψη του Καθηγητή του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, Δημήτρη Μάρδα που δημοσίευσε σήμερα το πρωί η zougla.gr αναφέρεται ότι «το λαθρεμπόριο καυσίμων αρχίζει με την ελεύθερη κυκλοφορία των βενζινών / ντίζελ στους δρόμους μέσω βυτιοφόρων ή στη θάλασσα με τα ειδικά πλοιάρια εφοδιασμού των πλοίων, (τα σλέπια). Συνεχίζει με την παράνομη αποθήκευσή τους σε μεγάλες δεξαμενές και ακολούθως την εικονική εξαγωγή τους ή τη διοχέτευσή τους στην εγχώρια αγορά. Τέλος ολοκληρώνει τον κύκλο του με τον αποχρωματισμό των καυσίμων και τη χρήση τους για άλλους σκοπούς προκαλώντας παράλληλα προβλήματα στη υγεία των πολιτών λόγω προσμίξεων με χημικές ουσίες (θείο)».
ποσό αυτό σήμερα μπορεί να αγγίζει και τα...
800 εκατ. ευρώ. Σε σχετική άποψη του Καθηγητή του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, Δημήτρη Μάρδα που δημοσίευσε σήμερα το πρωί η zougla.gr αναφέρεται ότι «το λαθρεμπόριο καυσίμων αρχίζει με την ελεύθερη κυκλοφορία των βενζινών / ντίζελ στους δρόμους μέσω βυτιοφόρων ή στη θάλασσα με τα ειδικά πλοιάρια εφοδιασμού των πλοίων, (τα σλέπια). Συνεχίζει με την παράνομη αποθήκευσή τους σε μεγάλες δεξαμενές και ακολούθως την εικονική εξαγωγή τους ή τη διοχέτευσή τους στην εγχώρια αγορά. Τέλος ολοκληρώνει τον κύκλο του με τον αποχρωματισμό των καυσίμων και τη χρήση τους για άλλους σκοπούς προκαλώντας παράλληλα προβλήματα στη υγεία των πολιτών λόγω προσμίξεων με χημικές ουσίες (θείο)».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου