Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Θα το παλεψω ομως διοτι εγω δεν αυτοκτονω,δεν ειμαι λιποψυχος!

Καλημερα σας,ονομαζομαι Γερασιμος Τσουρουφλης,αποφασισα να γραψω επωνυμα-λες κι εχει σημασια.Ειμαι ανεργος και δεν με παιρνουν πουθενα πια,κανω κατι μεροκαματα απο δω κι απο'κει σαν χαμαλης και αυτα αν τυχει,τζαμπα η μορφωση και οι αξιες της ζωης λοιπον -η μαλλον τα εχω για να λεω οτι τα εχω-εχω εναν πατερα με ανοια και σακχαρο 77 ετων με πετσοκομμενη συνταξη και τα λεφτα που παιρνει ειναι για φαρμακα και για κανενα φαγητο συν κατι μικροεξοδα της πλακας αφου το σαπιο κρατος τον εχει σαν ασφαλισμενο αλλα στην ουσια ...

ειναι ενας παρακατιανος ανασφαλιστος-ετσι τον καταντησαν. Η μητερα μου εχει πεθανει απο καρκινο εδω και πολλα χρονια και ειναι πραγματικα πολυ ασχημο να ζεις χωρις μητερα και να μεγαλωνεις ετσι. Ο αδερφος μου ειναι παιδι με ειδικες αναγκες και ειναι 67% αναπηρος,δικαιουται και παιρνει ενα επιδομα απο την προνοια το οποιο του το στερησαν τωρα και αφου το μετατοπισαν για τις 15 Ιουνη ενω επρεπε να το παρει τον Μαη του το πηγαν τωρα για μετα τις 20 Ιουλιου επειδη ειχαν κανει λαθος στην απογραφη οπως και σε αλλους πολλους ανθρωπους. Την Δευτερα πιθανον να μας κοψουν το ρευμα επειδη...
δεν εχουμε κανει νεο συμβολαιο με την ΔΕΗ μιας που ειχαμε παει στην Ηellas power και αφου πληρωσαμε την μια δοση του χαρατσιου και εχασε την αποδειξη ο πατερας μου λογω προβληματος που εχει,το ελληνικο κρατος μεσω εφοριας δεν μπορει-δεν δυναται-και εν τελει αδιαφορει να μας εκδοσει την ηδη πληρωμενη αποδειξη οπως θα επρεπε να κανει αφου ειναι κρατικο εγγραφο. Συνεπως για να γυρισουμε στην Δεη θα πρεπει να πληρωσουμε τις δυο δοσεις (την μια ξανα)το νεο συμβολαιο και την αξια του ρευματος. Αυτα υπολογιζαμε να τα πληρωσουμε οσα μπορουσαμε απο το επιδομα του αρρωστου αδερφου μου (ρεζιλικια πραγματα δηλαδη να μας ταιζει ενας ψυχικα αναπηρος και ενας γερος ανθρωπος με αννοια-προσωπικα ντρεπομαι-το κρατος δεν ντρεπεται;)και τωρα μας το καθυστερουν τραγικα επειδη λεει το συστημα κατα την απογραφη δεν μπορεσε να εγκρινει το επιδομα διοτι η διευθυνση μας ηταν γραμμενη στα Αγγλικα ενω θα επρεπε να ειναι στα Ελληνικα (λαθος του ΚΕΠ η της προνοιας). Οπως και να εχει η προνοια θα επρεπε να το δει αφου απο εκει δινονται τα οκ. Και τι δικαιολογια ειναι αυτη; Ειναι για γελια το πραγμα,προκειται για σηψη! Η απογραφη του αδερφου εγινε πριν 3μιση μηνες περιπου και επειδη εγω τον συνοδευσα ξερω οτι στα ΚΕΠ εδωσα το τηλεφωνο μου,μηπως χρειαστει τιποτα αλλο. Μετα απο 3μιση μηνες αφου εγω δεν ειδα χρηματα να μπαινουν πουθενα τα οποια και δικαιουται ο βαρεια αναπηρος αδερφος μου και αφου πηρα καμια 200ρια τηλεφωνα (οντως)να βγαλω ακρη τελικα απο την προνοια μου ειπαν οτι θα πληρωθει μετα τις 20 Ιουλη οπως και πολλοι ακομα συνανθρωποι μας,ειχαν το τηλεφωνο μου διπλα στην αιτηση και δεν με πηραν ποτε αφου ειδαν το προβλημα που εκεινοι εκαναν η εκεινοι βαπτισαν ως προβλημα. Λενε οτι δεν προλαβαν αλλα το λαθος ηξεραν να το δουν μονο οταν αναζητησαμε τα ανυπαρκτα χρηματα στον λογαριασμο. Δηλαδη ουτε καν θα το ειχαν δει ακομα και ενας χρονος να περνουσε. Διοτι πολυ απλα δεν μου το ειπαν πιο πριν. Αρα το τηλεφωνο μου τι το ηθελαν; Ολο κατι ζητανε τελικα(χαρτια,υπομονη,καταννοηση κτλ)και τιποτα δεν δινουν. Τον λογο που βασανιζουν τους αρρωστους μας δεν ξερω!Η μαλλον ξερω- φανταζομαι.......... Επρεπε εγω να βρω την σαπιλα τους εκ του αποτελεσματος- μιλαμε για δραματικες καταστασεις. Ο πατερας μου κοντευει να τρελλαθει οσο καταλαβαινει πια και ο αδερφος μου ειναι σε κατασταση αμοκ και φοβου. Εγω τα εχω χαμενα και δεν ξερω πως να αντιδρασω......... Θα το παλεψω ομως διοτι εγω δεν αυτοκτονω,δεν ειμαι λιποψυχος! Γερασιμος Τσουρουφλης
anti-ntp.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου