Σχ. ΚΟ: Το 2001, η Ολλανδία έγινε η πρώτη χώρα στον κόσμο που θέσπισε «γάμο» μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου. Ανάλογο «γάμο» έχει θεσπίσει το Βέλγιο (2003), η Ισπανία (2005), ο Καναδάς (2005), η Νότια Αφρική (2006), η Νορβηγία (2009), η Σουηδία (2009), η Πορτογαλία (2010), η Ισλανδία (2010), η Αργεντινή (2010) και η Δανία (2012). Στις ΗΠΑ έχει αναγνωρισθεί στις πολιτείες του Κονέκτικατ, της Αϊόβα, της Μασαχουσέτης, του Νιού
Χάμσαιρ, της Νέας
Υόρκης και του Βερμόντ, ενώ στο Μεξικό, σε όλες τις 31 πολιτείες, αλλά εκτελείται μόνο στην Πόλη του
Μεξικού. Υπολογίζεται ότι... το 4% του παγκόσμιου πληθυσμού ζει σήμερα σε περιοχές που αναγνωρίζεται
ο «γάμος» μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου (βλ. εδώ).
TFP Student Action / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
1. Δεν
Είναι Γάμος
Το να ονομάζεις κάτι γάμο
δεν το κάνει γάμο. Ο γάμος ήταν πάντα μια συνθήκη μεταξύ ενός άνδρα και μιας
γυναίκας η οποία από τη φύση (ή τον Θεό) έχει διαταχθεί για την αναπαραγωγή και
την εκπαίδευση των παιδιών και την ενότητα και την ευημερία των συζύγων.
Εκείνοι που προωθούν τον "γάμο"
μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου προτείνουν κάτι εντελώς διαφορετικό. Προτείνουν την
ένωση μεταξύ δύο ανδρών ή δύο γυναικών. Αυτό αρνείται τις αυτονόητες
βιολογικές, φυσιολογικές και ψυχολογικές διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών,
που βρίσκουν τη συμπληρωματικότητά τους στο γάμο. Αποκρούει επίσης τον
συγκεκριμένο κύριο σκοπό του γάμου: την διαιώνιση του ανθρώπινου γένους και την
ανατροφή των παιδιών.
Δύο εντελώς διαφορετικά
πράγματα δεν μπορεί να θεωρηθούν ότι είναι το ίδιο πράγμα.
2. Παραβιάζει τον Φυσικό Νόμο
Ο γάμος δεν είναι απλώς
μια οποιαδήποτε σχέση μεταξύ δύο ανθρώπων. Είναι μια σχέση ριζωμένη στην
ανθρώπινη φύση και επομένως διέπεται από φυσικούς νόμους.
Το πιο στοιχειώδες
δίδαγμα του φυσικού νόμου είναι ότι «καλό πρέπει να γίνεται και να συνεχίζεται και
το κακό πρέπει να αποφεύγεται." Με το φυσικό λόγο του, ο άνθρωπος μπορεί να
αντιληφθεί τι είναι ηθικά καλό ή κακό γι’ αυτόν. Έτσι, ο ίδιος μπορεί να
γνωρίζει το τέλος ή το σκοπό του καθενός από τις πράξεις του και πώς είναι
ηθικά λάθος να μετατρέψει τα μέσα που τον βοηθούν να ολοκληρώσει μια πράξη για το
σκοπό της πράξης.
Κάθε κατάσταση η οποία
θεσμοθετεί την καταστρατήγηση του σκοπού της σεξουαλικής πράξης παραβιάζει το
φυσικό νόμο και το στόχο του κανόνα της ηθικής.
Όντας ριζωμένο στην
ανθρώπινη φύση, ο φυσικός νόμος είναι καθολικός και αμετάβλητος. Δεν ισχύει για
ολόκληρο το ανθρώπινο γένος, εξίσου. Διατάζει και απαγορεύει σταθερά, παντού
και πάντα. Ο Απόστολος Παύλος δίδαξε στην Επιστολή προς Ρωμαίους ότι ο φυσικός
νόμος είναι χαραγμένος στην καρδιά του κάθε ανθρώπου. (Ρωμ. 2:14-15)
3. Αρνείται Πάντα σε Ένα Παιδί
Είτε Έναν Πατέρα Είτε Μία Μητέρα
Είναι προς το συμφέρον
του παιδιού να μεγαλώσει υπό την επίδραση του φυσικού του πατέρα και της
μητέρας του. Ο κανόνας αυτός επιβεβαιώνεται από τις προφανείς δυσκολίες που
αντιμετωπίζουν πολλά παιδιά που είναι ορφανά ή που μεγαλώνουν από έναν μόνο
γονέα, έναν συγγενή, ή ένα θετό γονέα.
Η ατυχής κατάσταση αυτών
των παιδιών θα είναι ο κανόνας για όλα τα παιδιά του "γάμο" ατόμων
του ιδίου φύλου. Ένα παιδί σε "γάμο" ομοφυλόφιλων πάντα θα στερείται είτε
την φυσική του μητέρα είτε τον φυσικό του πατέρα. Θα πρέπει αναγκαστικά να ανατρέφεται
και να μεγαλώνει από ένα μέλος που δεν έχει καμία σχέση με το αίμα του. Πάντα
θα πρέπει να στερείται το πρότυπο είτε της μητέρας είτε του πατέρα.
Ο "γάμος" των
ομοφυλόφιλων αγνοεί το συμφέρον του παιδιού.
4. Επικυρώνει και Προωθεί
το Ομοφυλοφιλικό Lifestyle
Στο όνομα της
"οικογένειας", ο "γάμος" ατόμων του ιδίου φύλου χρησιμεύει
για την επικύρωση όχι μόνο αυτού του είδους τις αστικές ενώσεις αλλά και του συνόλου
του ομοφυλόφιλου τρόπου ζωής με όλες τις αμφισεξουαλικές και τρανσεξουαλικές
του παραλλαγές.
Οι αστικές ενώσεις είναι δομικές
αρχές στη ζωή του ανθρώπου στην κοινωνία. Ως εκ τούτου, διαδραματίζουν έναν
πολύ σημαντικό και μερικές φορές αποφασιστικό ρόλο στη διαμόρφωση τρόπων σκέψης
και συμπεριφοράς. Διαμορφώνουν εξωτερικά τη ζωή της κοινωνίας, αλλά και
τροποποιούν βαθιά στον καθένα την αντίληψη και την αξιολόγηση όλων των μορφών
συμπεριφοράς.
Η νομική αναγνώριση του ομοφυλοφιλικού
"γάμου" συσκοτίζει αναγκαστικά ορισμένες βασικές ηθικές
αξίες, υποτιμά τον παραδοσιακό γάμο, και αποδυναμώσει τα χρηστά ήθη.
5. Μετατρέπει ένα Ηθικό Λάθος
σε Πολιτικό Δικαίωμα
Οι ομοφυλόφιλοι ακτιβιστές
υποστηρίζουν ότι ο "γάμος" των ομοφυλόφιλων είναι ένα θέμα πολιτικών
δικαιωμάτων παρόμοιο με τον αγώνα για την φυλετική ισότητα στη δεκαετία του
1960 (στις ΗΠΑ).
Αυτό είναι λάθος.
Πρώτα απ’ όλα, η
σεξουαλική συμπεριφορά και η φυλή είναι ουσιαστικά διαφορετικές
πραγματικότητες. Ένας άντρας και μια γυναίκα που θέλουν να παντρευτούν μπορεί
να είναι διαφορετικοί ως προς τα χαρακτηριστικά τους: ο ένας μπορεί να είναι
μαύρος, ο άλλος άσπρος. Ο ένας πλούσιος και ο άλλος φτωχός. Ή ο ένας ψηλός, ο άλλος
κοντός. Καμία από αυτές τις διαφορές δεν αποτελεί ανυπέρβλητο εμπόδιο για το
γάμο. Τα δύο άτομα συνεχίζουν να είναι ακόμα άνδρας και γυναίκα, και, συνεπώς,
τηρούνται οι απαιτήσεις της φύσης.
Ο "γάμος" ατόμων
του ιδίου φύλου αντιτίθεται στην φύση. Δύο άτομα του ίδιου φύλου, ανεξάρτητα
από τη φυλή τους, τον πλούτο, την φήμη, την δόξα ή την πολυμάθεια, δεν θα
μπορέσουν ποτέ να παντρευτούν λόγω ανυπέρβλητης βιολογικής αδυναμίας.
Δεύτερον, τα κληρονομούμενα
και αναλλοίωτα φυλετικά χαρακτηριστικά δεν μπορούν να συγκριθούν με την
μη-γενετική και ευμετάβλητη συμπεριφορά. Απλούστατα, δεν υπάρχει αναλογία
μεταξύ του διαφυλετικού γάμου ενός άνδρα και μιας γυναίκας και του "γάμου"
μεταξύ δύο ατόμων του ιδίου φύλου.
6. Δεν Δημιουργεί Οικογένεια,
αλλά Μια Φυσικά Στείρα Ένωση
Ο παραδοσιακός γάμος
είναι συνήθως τόσο γόνιμος που εκείνοι που θέλουν να ανακόψουν το τέλος του πρέπει
να το κάνουν βιάζοντας τη φύση για να αποτρέψουν τη γέννηση παιδιών με τη χρήση αντισύλληψης. Από
τη φύση του τείνει να δημιουργήσει οικογένειες.
Αντίθετα, ο "γάμος"
μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου είναι εγγενώς στείρος. Εάν οι «σύζυγοι» επιθυμούν
ένα παιδί, πρέπει να παρακάμψουν τη φύση μέσω δαπανηρών και τεχνητών μέσων ή
χρησιμοποιώντας υποκατάστατα. Η φυσική τάση μιας τέτοιας ένωσης δεν είναι να
δημιουργήσει οικογένειες.
Ως εκ τούτου, δεν
μπορούμε να ονομάζουμε μια ένωση ομοφύλων «γάμο» και να της αποδίδουμε τα οφέλη
ενός αληθινού γάμου.
7. Καταστρατηγεί τον Σκοπό
του Κράτους για τα Γαμήλια Οφέλη
Ένας από τους κύριους
λόγους για τους οποίους το κράτος παραχωρεί πολυάριθμα οφέλη στο γάμο είναι ότι
από τη φύση και το σχεδιασμό του, ο γάμος προσφέρει τις κανονικές συνθήκες για
μια σταθερή, στοργική, και ηθική ατμόσφαιρα που είναι επωφελής για την ανατροφή
των παιδιών - όλα καρπός της αμοιβαίας αγάπης των γονέων. Αυτό ενισχύσει τη
διαιώνιση του έθνους και την ενίσχυση της κοινωνίας των πολιτών, για το οποίο προφανώς
ενδιαφέρεται ένα κράτος.
Ο ομοφυλοφιλικός
"γάμος" δεν παρέχει τέτοιες συνθήκες. Πρωταρχικός σκοπός
του, αντικειμενικά μιλώντας, είναι η προσωπική ικανοποίηση δύο ατόμων των
οποίων η ένωση είναι αποστειρωμένη από τη φύση. Δεν έχει το δικαίωμα, ως εκ
τούτου, στην προστασία του κράτους η οποία παρέχεται στον πραγματικό γάμο.
8. Επιβάλλει την Αποδοχή
του από Ολόκληρη την Κοινωνία
Με τη νομιμοποίηση του
"γάμου" των ομοφυλόφιλων, το κράτος καθίσταται επίσημος και ενεργός
υποστηρικτής του. Το κράτος καλεί τους δημόσιους υπαλλήλους να λειτουργήσουν
επίσημα στο νέο πολιτικό γάμο, παραγγέλλει τα δημόσια σχολεία να διδάξουν την
αποδοχή του στα παιδιά, και τιμωρεί κάθε δημόσιο υπάλληλο που εκφράζει την
αποδοκιμασία του.
Στην ιδιωτική σφαίρα, οι
γονείς που έχουν αντιρρήσεις θα βλέπουν τα παιδιά τους να εκτίθενται
περισσότερο από ποτέ σε αυτή τη νέα «ηθική», οι επιχειρήσεις που προσφέρουν
υπηρεσίες γάμου θα αναγκαστούν να τις παρέχουν για άτομα του ιδίου φύλου, και οι
ιδιοκτήτες ακινήτων θα πρέπει να συμφωνήσουν να δεχτούν ομοφυλόφιλα ζευγάρια ως
ενοικιαστές.
Σε οποιαδήποτε κατάσταση
που ο γάμος επηρεάζει την κοινωνία, το κράτος θα περιμένει από τους χριστιανούς
και όλους τους ανθρώπους καλής θέλησης να προδώσουν τη συνείδησή τους με το να
υπερασπιστούν, με σιωπή ή με πράξη, μια επίθεση στην φυσική τάξη και την χριστιανική
ηθική.
9. Είναι η Αιχμή της
Σεξουαλικής Επανάστασης
Στη δεκαετία του 1960, η
κοινωνία αναγκάστηκε να δεχθεί όλα τα είδη των ανήθικων σεξουαλικών σχέσεων μεταξύ
ανδρών και γυναικών. Σήμερα βλέπουμε μια νέα σεξουαλική επανάσταση όπου η κοινωνία
καλείται να αποδεχθεί τον σοδομισμό και τον "γάμο" ατόμων του ιδίου
φύλου.
Αν "γάμος" των ομοφυλόφιλων
είναι καθολικά αποδεκτός ως το σημερινό βήμα στη σεξουαλική "ελευθερία",
τι λογικά επιχειρήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να σταματήσουν τα επόμενα
βήματα της αιμομιξίας, της παιδοφιλίας, της κτηνοβασίας και άλλων μορφών αφύσικης
συμπεριφορά; Είναι αλήθεια ότι ριζοσπαστικά στοιχεία ορισμένων τέτοιων "πρωτοπόρων"
υποκουλτούρων υποστηρίζουν ήδη τέτοιες εκτροπές.
Η προώθηση του "γάμου"
των ομοφυλόφιλων στον αμερικανικό λαό καθιστά ολοένα και πιο σαφές αυτό που ο ομοφυλόφιλος
ακτιβιστής Paul Varnell έγραψε στην Chicago Free Press:
«Το κίνημα των ομοφυλόφιλων,
είτε το αναγνωρίσουμε είτε όχι, δεν είναι ένα κίνημα για τα πολιτικά
δικαιώματα, ούτε καν ένα κίνημα σεξουαλικής απελευθέρωσης, αλλά μια ηθική
επανάσταση με στόχο την αλλαγή της γνώμης των ανθρώπων για την ομοφυλοφιλία».
10. Προσβάλλει τον Θεό
Αυτός είναι ο πιο
σημαντικός λόγος. Κάθε φορά που ένας παραβιάζει τη φυσική ηθική τάξη που
καθιέρωσε ο Θεός, αμαρτάνει και προσβάλλει τον Θεό. Ο "γάμος" των
ομοφυλόφιλων κάνει ακριβώς αυτό. Κατά συνέπεια, οποιοσδήποτε πρεσβευει ότι πρέπει
να αγαπάμε τον Θεό πρέπει να είναι αντίθετος σε αυτόν.
Ο γάμος δεν είναι το
δημιούργημα του κάθε κράτους. Αντίθετα, θεσπίστηκε από τον Θεό στον Παράδεισο
για τους προπάτορές μας, τον Αδάμ και την Εύα. Όπως διαβάζουμε στο βιβλίο της
Γένεσης: «Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο κατ 'εικόνα Του. Σύμφωνα με τη δική Του εικόνα τον δημιούργησε· άρσεν
και θήλυ τους δημιούργησε· και τους ευλόγησε ο Θεός· και είπε σ' αυτούς ο Θεός:
Αυξάνεστε και πληθύνεστε και γεμίστε τη γη, και κυριεύστε την, και εξουσιάζετε
επάνω στα ψάρια τής θάλασσας, κι επάνω στα πουλιά τού ουρανού κι επάνω σε κάθε
ζώο που κινείται επάνω στη γη», (Γένεσις 1:28-29).
Το ίδιο δίδαξε ο Σωτήρας
μας Ιησούς Χριστός: «…εξαρχής τής κτίσης, ο Θεός αρσενικό και θηλυκό τούς
δημιούργησε. Εξαιτίας αυτού, ο άνθρωπος θα αφήσει τον πατέρα του και τη μητέρα
του και θα προσκολληθεί στη γυναίκα του», (Μάρκος 10:6-7)..
Η δε Αποκάλυψη τελειώνει
με ένα γάμο: «χαίρωμεν και αγαλλιώμεν και δώσομεν την δόξαν αυτώ, ότι ήλθεν ο
γάμος του Αρνίου και η γυνή αυτού ητοίμασεν εαυτήν» (Αποκάλυψη 19:7).
redskywarning.blogspot.gr
k epeidh esy eisai ratsistis ,ti ftaine aytoi oi anthrwpoi k egw eimai yper tn gamwn aytwn ,gt anthrwpoi k oloi exoun t dikaiwma n nai me ayto pou theloun!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή