Ένας
σταθμός διοδίων είναι το «δώρο» του Υπουργού Υποδομών Μ. Βορίδη στον
όμιλο Μπόμπολα, μία εβδομάδα μετά τις εκλογές. Στις 14 Μαΐου ο Μ.
Βορίδης υπέγραψε Υπουργική Απόφαση για την λειτουργία ενός νέου σταθμού
διοδίων στην Καλαμάτα από την κοινοπραξία «Μορέας» στην οποία ο όμιλος
Μπόμπολα έχει στρατηγική συμμετοχή.
Η «Μορέας» πρέπει να ολοκληρώσει το τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα και την
περιμετρική οδό της Καλαμάτας και μετά θα μπορούσε να τοποθετήσει
διόδια. Όμως ο γαλαντόμος με το χρήμα των πολιτών Μ. Βορίδης αποφάσισε
ότι...
πρέπει να στηθεί ο σταθμός τον Ιούλιο, πριν ολοκληρωθεί η περιμετρική. Αποφάσισε δηλαδή ότι ο όμιλος Μπόμπολα πρέπει να πληρώνεται για ένα έργο που δεν έχει παραδώσει ή να προπληρώνεται το έργο που έχει αναλάβει!!! Εκτιμάται ότι η διέλευση των διοδίων θα είναι 1,30 – 1,40 ευρώ. Να θυμίσουμε ότι το έργο (συνολικά 32,9 χλμ.) έπρεπε να έχει παραδοθεί από τον Ιούλιο του 2011. Αλλά αντί να κινηθούν ρήτρες, το κράτος έδωσε και μπόνους… ΠΗΓΗ: avantipopolo
anti-ntp.blogspot.com
πρέπει να στηθεί ο σταθμός τον Ιούλιο, πριν ολοκληρωθεί η περιμετρική. Αποφάσισε δηλαδή ότι ο όμιλος Μπόμπολα πρέπει να πληρώνεται για ένα έργο που δεν έχει παραδώσει ή να προπληρώνεται το έργο που έχει αναλάβει!!! Εκτιμάται ότι η διέλευση των διοδίων θα είναι 1,30 – 1,40 ευρώ. Να θυμίσουμε ότι το έργο (συνολικά 32,9 χλμ.) έπρεπε να έχει παραδοθεί από τον Ιούλιο του 2011. Αλλά αντί να κινηθούν ρήτρες, το κράτος έδωσε και μπόνους… ΠΗΓΗ: avantipopolo
anti-ntp.blogspot.com
Διοδια Ελευσινας προ ξεπουληματος 2 ευρω και 3,20 μετα το ξεπουλημα .Αυξηση 60% μεσα σε περιοδο υφεσης και μεσοσταθμικης μειωσης του εισοδηματος κατα 40-50% . Καντε τον υπολογισμο για να δειτε ποσο πραγματικα ειναι η αυξηση πρακτικα στην ζωη του καθε απλου πολιτη . Ποιος τους επετρεψε να κερδοσκοπουν απεναντι στους ΕΛΛΗΝΕΣ πολιτες ? Μια ειναι η λυση παλιοαλητες και κλεφτες που πρεπει και να πληρωνουμε να κυκλοφορουμε στην γη μας και τους δρομους μας. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .
ΑπάντησηΔιαγραφή