Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Μέσα στο κελί βλαχάρα!Προφυλακιστέα και η Βίκυ Σταμάτη

Προφυλακιστέα και η Βίκυ ΣταμάτηΠροφυλακιστέα κρίθηκε μετά την κόρη του Ακη Τσοχατζόπουλου και η σύζυγός του, Βίκυ Σταμάτη. Ελεύθερος με την επιβολή του περιοριστικού όρου της εμφάνισης δύο φορές το μήνα σε αστυνομικό τμήμα και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, αφέθηκε μετά την απολογία του ο αδελφός της, Παναγιώτης Σταμάτης.


Αρνείται την κατηγορία, που τη βαραίνει σε σχέση...
με τις δραστηριότητες του συζύγου της, Άκη Τσοχατζόπουλου, η Βίκυ Σταμάτη, που πήρε από λίγο τον δρόμο για τη φυλακή, ύστερα από την ομόφωνη απόφαση, για προφυλάκισή της, ανακριτή και εισαγγελέα.
Στο απολογητικό υπόμνημα, που παρέδωσε στον ανακριτή, επισημαίνει ότι ουδέποτε είχε συνεργαστεί η συναλλαγεί με offshore εταιρείες, πλην της Νobilis, από την οποία αγόρασε το ακίνητο στην Ακρόπολη και τονίζει ότι ουδέποτε περιήλθε σε γνώση της κάτι επιλήψιμο.
«Πιστεύω ότι αποτελεί κοινό τόπο και δίδαγμα της κοινής πείρας ότι μια γυναίκα, όπως εγώ με την όποια παιδεία και αγωγή μου, γνωρίζοντας έναν άνδρα σαν τον σύζυγό μου, στη θέση που βρισκόταν, τη διαδρομή που είχε, τη γοητεία που ασκούσε στη δική μου σκέψη και ψυχή, το τελευταίο που θα ενδιαφερόταν, θα ήταν οι λεπτομέρειες των πολιτικών δράσεων και αποφάσεών του, ή οτιδήποτε άλλο θα σχετιζόταν με την επαγγελματική - πολιτική του δράση.
"Ήμουν ένας πιστός, αφοσιωμένος άνθρωπος στον σύντροφο της ζωής μου και στο παιδί μου ανεξαρτήτως οιουδήποτε κόστους και τιμήματος» αναφέρει, μεταξύ άλλων, στο υπόμνημά της η κ. Σταμάτη.

1 σχόλιο: