Άλλη
μια βαριά ήττα για τον Γιάννη Ραγκούση, αλλά και για την Ελληνική Ένωση
των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και την αλβανίδα Έντα Γκέμι, που είχαν
«παρέμβει».
Η επταμελής σύνθεσης του Δ΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε αντισυνταγματικό το νόμο 3838/2010 που προβλέπει...
την χορήγηση ελληνικής ιθαγένειας στους λαθρομετανάστες που διαμένουν στην ελληνική επικράτεια. Και υπογράμμισε πως το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι κατά τις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές έχουν μόνο οι Έλληνες πολίτες, αποκλειομένων των αλλοδαπών και τα αντίθετα που προβλέπει ο νόμος 3838/2010 περί ιθαγενοποίησης είναι αντισυνταγματικά. Συγκεκριμένα, υπογραμμίζεται στην υπ΄ αριθμ. 350/2011 απόφαση πως η άσκηση του δικαιώματος του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι για την ανάδειξη των οργάνων της τοπικής αυτοδιοίκησης, «επιφυλάσσεται μόνο στους Έλληνες πολίτες και δεν μπορεί να επεκταθεί και στους μη έχοντες την ιδιότητα αυτή, χωρίς αναθεώρηση της σχετικής διατάξεως του Συντάγματος». Κατά συνέπεια οι ρυθμίσεις των άρθρων 14 έως 21 του Ν. 3838/2010 είναι ανίσχυρες ως αντίθετες προς τα άρθρα 1, 52 και 102 του Συντάγματος. Επίσης, επισημαίνεται πως οι εκλογές για τους ΟΤΑ έχουν «καθαρά πολιτικό χαρακτήρα εν όψει των αρμοδιοτήτων που ασκούν οι οργανισμοί αυτοί, αλλά και διότι η εκλογή αυτή ανάγεται στην πολιτική ζωή της χώρας γενικώς... η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης αποτελεί λειτούργημα απαραίτητο για την πραγμάτωση της λαϊκής κυριαρχίας, ως τοιαύτης νοουμένης της ασκούμενης από το λαό ως εκλογικό σώμα απαρτιζόμενο μόνο από τους έχοντες δικαίωμα ψήφου Έλληνες πολίτες».
Θαρραλέα και εθνοπρεπής εισήγηση
Οι σύμβουλοι Επικρατείας έκριναν και πως τα άρθρα 1Α και 24 του Ν. 3838/2010 είναι αντίθετα σε πλειάδα άρθρων του Συντάγματος (άρθρα 1, 4, 21, 25 & 108) εφόσον δεν προβλέπεται από αυτά «διαδικασία για τη διαπίστωση από τα διοικητικά όργανα, της συνδρομής in concreto, της ουσιαστικής προϋποθέσεως γνήσιου δεσμού των αλλοδαπών προς το ελληνικό έθνος, ενώ και τιθέμενη τυπική προϋπόθεση της νόμιμης διαμονής έχει αναιρεθεί κατά το απώτερο και πρόσφατο παρελθόν με νομοθετικές εξαιρετικές διατάξεις (π.χ. Ν. 3536/2007, κ.λπ.), ούτως ώστε να καθίσταται αδύνατη η διάγνωση της συνδρομής έστω και αυτής της προϋποθέσεως. Και υπογραμμίζεται πως ο Έλληνας νομοθέτης εναρμονιζόμενος προς τις συνταγματικές επιταγές, «εμερίμνησε να διαφυλάξει την εθνική ομοιογένεια του κράτους, μεταξύ των άλλων, και δια της θεσπίσεως δικαίου ιθαγένειας, του οποίου οι ρυθμίσεις εβασίζοντο, κατ΄ αρχήν, στο σταθερό κριτήριο του δικαίου του αίματος (jus sanguinis), δηλαδή την καταγωγή από Έλληνες γονείς».
Όχι σε τυπικές προϋποθέσεις
Οι σύμβουλοι Επικρατείας, βλέποντας που πάει το πράγμα, λένε πως ο εθνοκτόνος Ν. 3838/2010 πολιτογραφεί με βάση αμιγώς τυπικές προϋποθέσεις (όπως είναι ο χρόνος νόμιμης διαμονής του αιτούντος αλλοδαπού ή της οικογένειάς του, η φοίτηση σε ελληνικό σχολείο επί ορισμένο χρόνο, η ανυπαρξία καταδίκης για ορισμένα σοβαρά ποινικά αδικήματα) και δεν προβλέπεται εξατομικευμένη κρίση περί της ουσιαστικής προϋποθέσεως του δεσμού προς το ελληνικό έθνος του αιτούντος την πολιτογράφηση αλλοδαπού, δηλαδή την εκ μέρους εθελούσια αποδοχή των αξιών που συνάπτονται προς τον Ελληνισμό και την εντεύθεν απόκτηση ελληνικής συνειδήσεως.
Όπως όλα δείχνουν, στο πυρ το εξώτερον θα καταλήξουν η από 30.4.2010 απόφαση του Γιάννη Ραγκούση που καθορίζει τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίζονται κατά την αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο, όπως και η από 7.5.2010 εγκύκλιος του ίδιου που δίνει το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στους ΟΤΑ (για τις θέσεις δημοτικών συμβούλων, συμβούλων δημοτικών διαμερισμάτων και τοπικών συμβούλων) σε υπηκόους τρίτων χωρών.
Το θέμα πλέον παραπέμπεται για οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου. Όσο για την ακυρότητα των εκλογών σε κάποιους δήμους, πλέον δημιουργείται μείζον θέμα. Απ' ό,τι όλα δείχνουν, πάμε για μεγάλες ανατροπές, που θα καταστήσουν εξαιρετικά δυσχερή τη διενέργεια κοινωνικής μχανικής από την εθνομηδενιστική αριστερά.
elkosmos.gr
Η επταμελής σύνθεσης του Δ΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε αντισυνταγματικό το νόμο 3838/2010 που προβλέπει...
την χορήγηση ελληνικής ιθαγένειας στους λαθρομετανάστες που διαμένουν στην ελληνική επικράτεια. Και υπογράμμισε πως το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι κατά τις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές έχουν μόνο οι Έλληνες πολίτες, αποκλειομένων των αλλοδαπών και τα αντίθετα που προβλέπει ο νόμος 3838/2010 περί ιθαγενοποίησης είναι αντισυνταγματικά. Συγκεκριμένα, υπογραμμίζεται στην υπ΄ αριθμ. 350/2011 απόφαση πως η άσκηση του δικαιώματος του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι για την ανάδειξη των οργάνων της τοπικής αυτοδιοίκησης, «επιφυλάσσεται μόνο στους Έλληνες πολίτες και δεν μπορεί να επεκταθεί και στους μη έχοντες την ιδιότητα αυτή, χωρίς αναθεώρηση της σχετικής διατάξεως του Συντάγματος». Κατά συνέπεια οι ρυθμίσεις των άρθρων 14 έως 21 του Ν. 3838/2010 είναι ανίσχυρες ως αντίθετες προς τα άρθρα 1, 52 και 102 του Συντάγματος. Επίσης, επισημαίνεται πως οι εκλογές για τους ΟΤΑ έχουν «καθαρά πολιτικό χαρακτήρα εν όψει των αρμοδιοτήτων που ασκούν οι οργανισμοί αυτοί, αλλά και διότι η εκλογή αυτή ανάγεται στην πολιτική ζωή της χώρας γενικώς... η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης αποτελεί λειτούργημα απαραίτητο για την πραγμάτωση της λαϊκής κυριαρχίας, ως τοιαύτης νοουμένης της ασκούμενης από το λαό ως εκλογικό σώμα απαρτιζόμενο μόνο από τους έχοντες δικαίωμα ψήφου Έλληνες πολίτες».
Θαρραλέα και εθνοπρεπής εισήγηση
Οι σύμβουλοι Επικρατείας έκριναν και πως τα άρθρα 1Α και 24 του Ν. 3838/2010 είναι αντίθετα σε πλειάδα άρθρων του Συντάγματος (άρθρα 1, 4, 21, 25 & 108) εφόσον δεν προβλέπεται από αυτά «διαδικασία για τη διαπίστωση από τα διοικητικά όργανα, της συνδρομής in concreto, της ουσιαστικής προϋποθέσεως γνήσιου δεσμού των αλλοδαπών προς το ελληνικό έθνος, ενώ και τιθέμενη τυπική προϋπόθεση της νόμιμης διαμονής έχει αναιρεθεί κατά το απώτερο και πρόσφατο παρελθόν με νομοθετικές εξαιρετικές διατάξεις (π.χ. Ν. 3536/2007, κ.λπ.), ούτως ώστε να καθίσταται αδύνατη η διάγνωση της συνδρομής έστω και αυτής της προϋποθέσεως. Και υπογραμμίζεται πως ο Έλληνας νομοθέτης εναρμονιζόμενος προς τις συνταγματικές επιταγές, «εμερίμνησε να διαφυλάξει την εθνική ομοιογένεια του κράτους, μεταξύ των άλλων, και δια της θεσπίσεως δικαίου ιθαγένειας, του οποίου οι ρυθμίσεις εβασίζοντο, κατ΄ αρχήν, στο σταθερό κριτήριο του δικαίου του αίματος (jus sanguinis), δηλαδή την καταγωγή από Έλληνες γονείς».
Όχι σε τυπικές προϋποθέσεις
Οι σύμβουλοι Επικρατείας, βλέποντας που πάει το πράγμα, λένε πως ο εθνοκτόνος Ν. 3838/2010 πολιτογραφεί με βάση αμιγώς τυπικές προϋποθέσεις (όπως είναι ο χρόνος νόμιμης διαμονής του αιτούντος αλλοδαπού ή της οικογένειάς του, η φοίτηση σε ελληνικό σχολείο επί ορισμένο χρόνο, η ανυπαρξία καταδίκης για ορισμένα σοβαρά ποινικά αδικήματα) και δεν προβλέπεται εξατομικευμένη κρίση περί της ουσιαστικής προϋποθέσεως του δεσμού προς το ελληνικό έθνος του αιτούντος την πολιτογράφηση αλλοδαπού, δηλαδή την εκ μέρους εθελούσια αποδοχή των αξιών που συνάπτονται προς τον Ελληνισμό και την εντεύθεν απόκτηση ελληνικής συνειδήσεως.
Όπως όλα δείχνουν, στο πυρ το εξώτερον θα καταλήξουν η από 30.4.2010 απόφαση του Γιάννη Ραγκούση που καθορίζει τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίζονται κατά την αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο, όπως και η από 7.5.2010 εγκύκλιος του ίδιου που δίνει το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στους ΟΤΑ (για τις θέσεις δημοτικών συμβούλων, συμβούλων δημοτικών διαμερισμάτων και τοπικών συμβούλων) σε υπηκόους τρίτων χωρών.
Το θέμα πλέον παραπέμπεται για οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου. Όσο για την ακυρότητα των εκλογών σε κάποιους δήμους, πλέον δημιουργείται μείζον θέμα. Απ' ό,τι όλα δείχνουν, πάμε για μεγάλες ανατροπές, που θα καταστήσουν εξαιρετικά δυσχερή τη διενέργεια κοινωνικής μχανικής από την εθνομηδενιστική αριστερά.
elkosmos.gr
αντε και σε ανωτερα.φανταστείτε να την άφηναν την δικεοσινη ελευθερη τη θα γινιταν
ΑπάντησηΔιαγραφή