Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Προς τους υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας


thumb

Σε κατάσταση απελπισίας είναι ο κόσμος και η απελπισία μεγαλώνει όσο βλέπει πολιτικούς και δημοσιογράφους να προσπαθούν να ωραιοποιήσουν την κατάσταση και να επιβάλουν την άποψη πως ό,τι συμβαίνει στη χώρα μας είναι αναγκαίο κακό και μάλιστα θεωρείται... μεταρρύθμιση.
Πριν από λίγες μέρες στο «Π» λάβαμε επιστολή από έναν αναγνώστη, στην οποία επισημαίνει την κατάσταση...
την οποία βρίσκεται με τη μονομερή επιβολή από τον εργοδότη καθεστώτος εκ περιτροπής εργασίας και το δίλημμα στο οποίο βρίσκεται, αφού το καθεστώς της ανεργίας είναι προσώρας ευνοϊκότερο από τη σημερινή εργασιακή του σχέση. Τι γράφει λοιπόν ο φίλος αναγνώστης (τα στοιχεία του στη διάθεση της εφημερίδας) για όσα του συμβαίνουν:
«Εδώ και δυόμισι μήνες, ο εργοδότης μου μού έχει επιβάλει μονομερώς την εκ περιτροπής εργασία, με αποτέλεσμα οι μηνιαίες αποδοχές μου να έχουν μειωθεί κατά 65% και να ανέρχονται πλέον στο ποσό των 360 ευρώ. Αυτό το πρόγραμμα θα ισχύει για τους υπόλοιπους 8 μήνες. Είμαι παντρεμένος και πατέρας δύο ανήλικων τέκνων 12 και 9 ετών. Όπως θα δείτε και στα έγγραφα που σας επισυνάπτω, με αυτό το ποσό πρέπει να συντηρήσω την τετραμελή οικογένειά μου και να πληρώσω και τις ΔΕΚΟ και την εφορία, που όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατο.
Πήγα στην εφορία και ζήτησα την εξαίρεσή μου από τον φόρο για τα ακίνητα και δεν δέχτηκαν καν να το συζητήσουν γιατί δεν συμπεριλαμβάνεται η περίπτωσή μου στις εξαιρέσεις, ενώ περιλαμβάνονται οι άνεργοι που επιδοτούνται και στην περίπτωσή μου παίρνουν το ποσό των 550 ευρώ από το ελληνικό κράτος χωρίς να εργάζονται, ενώ αντιθέτως εγώ παίρνω το ποσό των 360 ευρώ από την εργασία μου. Σας παρακαλώ πολύ να δείτε σοβαρά την περίπτωσή μου γιατί αφορά χιλιάδες συμπολίτες μας, οι οποίοι έχουν μπει σε αυτές τις μορφές εργασίας».
Οι κύριοι Βενιζέλος και Κουτρουμάνης έχουν τον λόγο, αν τους ενδιαφέρει η τύχη ενός οικογενειάρχη συμπολίτη μας, τον οποίο απασχολεί ένα πρόβλημα που σίγουρα ενδιαφέρει την πολιτεία αλλά και πολλούς άλλους συμπατριώτες μας.

topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου