Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ.....ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ...Ας μου πει επιτέλους ένας πούστης,ένας κερατάς πως να ζήσωωωωωωωωωωωωωωω!!!


Μήπως πρέπει να αυτοκτονήσουμε οικογενειακώς? Να πουλήσω το νεφρό μου ή το παιδί μου?
Ας μου πει επιτέλους ένας πούστης,ένας κερατάς πως να ζήσωωωωωωωωωωωωωωω!!!

Κύριε Παπαδήμο,κύριε Βενιζέλο!!!!!

Κύριοι Πολιτικοί Αρχηγοί (Κεριά και λιβάνια)!!

Θέλω να κάνω ένα Πρόγραμμα Επιβίωσης...
με τα χρήματα που αποφασίσατε να παίρνω και να μου πείτε πως θα ζήσω σαν μισθωτός των 490 €.

Έχω τρία παιδιά ηλικίας 12,8 και 2 χρονών!!

Μένω σε Ενοίκιο και πληρώνω 450 €

Η γυναίκα μου δεν εργάζεται πια,ήταν Συμβασιούχος και τη διώξατε!!!

Αυτή είναι η οικογενειακή μου κατάσταση και ας κάνουμε τώρα το λογαριασμό μας!!

Για φαγητό πολύ οικονομικά ,πρωινό,γεύμα και δείπνο χρειάζονται 15 € ημερησίως ήτοι 450 € το μήνα!!

Φτάνουμε δηλαδή μαζί με το ενοίκιο στα 900 €!!!

Η ΔΕΗ έρχεται περίπου 3 € την ημέρα δηλαδή άλλα 90 €

Το τηλέφωνο να βάλουμε 2 € την ημέρα έχουμε άλλα 60 €

Τα κινητά μας έχουμε Κάρτα και πληρώνουμε από 10 € το μήνα με τη γυναίκα μου ,άλλα 20 €

Τα μεγαλύτερα παιδιά μου να μη θέλουν και αυτά από 2 € την ημέρα να πάρουν ένα κουλούρι?

Έχουμε 4 € και για τα δυο δηλαδή άλλα 120 € το μήνα!!

Εγώ έκοψα το τσιγάρο,δεν έχω Έξοδα εκτός από τον κουρέα μου που μου παίρνει 10 € κάθε δυο μήνες,ήτοι 5 € το μήνα!!

Η γυναίκα μου πάει μια φορά το μήνα Κομμωτήριο και δίνει 15 €

Βάλε και τις σερβιέτες,δεν ξέρω πόσο κάνουν αλλά κάθε μήνα νομίζω χρειάζεται άλλα 10 €

Εισιτήρια ,έχω κάρτα βεβαίως κι εγώ και η γυναίκα μου άλλα 40 € το μήνα.

Καφέ δεν πίνω έξω,είναι είδος πολυτελείας ,το αυτοκίνητο το έχω σε ακινησία και πληρώνω μόνο τα
Ασφάλιστρα και τα Τέλη κυκλοφορίας, δηλαδή 350 + 250 = 600 δηλαδή 50 € το μήνα!!!

Να κάνουμε μια σούμα τώρα να δούμε πόσα έξοδα έχω?


450+450+90+60+20+120+5+15+10+40+50 = 1.290!!!!!!

Πολύ οικονομικά λοιπόν είμαι και 800 € χρεωμένος, στον μπακάλη τον μανάβη,τον κρεοπώλη!!!

Μήπως υπάρχουν και άλλα έξοδα κύριε Παπαδήμο,ΓΑΠ και Βενιζέλε που θα έπρεπε να κάνω για να
λέω ότι ζω?

Εσείς Κύριε Σαμαρά και Καρατζαφέρη ζείτε 2 μέρες με 490 € δηλαδή ,με όσα μου δίνετε εμένα όλο το μήνα

Δηλαδή από διασκέδαση μηδέν,από διακοπές ούτε να το σκέπτομαι, από Κοινωνικές σχέσεις μηδέν,ούτε σε γιορτές,ούτε σε γάμους μπορούμε να πάμε γιατί θέλουν και δωράκια!!!!

Τα έξοδα για το μωρό δεν τα έβαλα,άμα έβαζα και αυτά θα με έπιαναν για Τεκμήριο διαβίωσης!!!


Λέω να το πουλήσω, ή να το δώσω για Υιοθεσία για να μην πεθάνει!!!


Και για τα άλλα δύο παρακαλώ το παιδικό χωριό SOS να τα πάρει να έχουν ζεστασιά,γιατί δεν έχω θέρμανση στο σπίτι μου,είναι πολυτέλεια για μας ,αλλά και να τρώνε ένα πιάτο ζεστό φαγητό!!


Μου διαλύσατε μια όμορφη οικογένεια που είχα και έκανα όνειρα μαζί με τη γυναίκα μου για το μέλλον των παιδιών μας αλλά και για μας,για μια καλύτερη ζωή!!!

Θέλω να μου πείτε πως θα ζήσω εγώ,πως θα πληρώσω και την Εφορία που κατεβάσατε το Αφορολόγητο και θα πρέπει να πληρώσω κι εγώ,από που θα τα πάρω εγώ ρε κερατάδες που μας έχετε ρημάξει και δεν υπολογίζετε τίποτε!!!!!

Είμαι σε απόγνωση,δεν ζούμε απλά αναπνέουμε,δεν περιμένω τίποτε καλό,δεν περιμένω τίποτε άλλο,εκτός από το θάνατο!!!!!

Μήπως θα πρέπει να αυτοκτονήσουμε οικογενειακώς?

Μήπως θα πρέπει να σκοτώσουμε για να φάμε,να ληστέψουμε τον συνάνθρωπό μας?

Μήπως θα πρέπει πριν πεθάνουμε να καθαρίσουμε και μερικά τομάρια που κατάκλεψαν την Ελλάδα και τώρα την πληρώνουμε όλοι εμείς οι αθώοι?

Ας μου πει επιτέλους ένας πούστης,ένας κερατάς πως να ζήσωωωωωωωωωωωωωωω!!!


Νίκος Παπαχρήστος
Όποιος θέλει τη φιλία μου στο Facebook είμαι εδώ!!!!
  http://www.facebook.com/profile.php?id=100000463563773
  spastikos1.blogspot.com/2011/08/blog-post_04.html
prosexw.blogspot.com

4 σχόλια:

  1. μαζι σου φιλε μου, πρεπει να κανουμε ολοι μαζι επανασταση. δεν παει αλλο .- και εγω ειμαι ανεργη εχω 4 παιδια , ο μισθος του αντρα μου ειναι κατω απο 900Ε 15μερο πηρε 345 και το δανειο 1150.
    δεν πρεπει να επιτρέψουμε στους επίορκους να υποθηκεύσουν το μέλλον της χώρας, των παιδιών σας και το μέλλον των επόμενων γενεών…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγω ειμαι μαζι σας πρεπει να ξεσηκωθουμε ειμαστε ανεργοι απτο καλοκαιρι και γω και αντρας μου περνω καθημερινα συσιτιο για να φανε τα παιδια μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να παρουμε τα παλουκια η τα βουνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κατι πρεπει να γινει εχω δυο παιδια ανεργα πεστε μου τι να τους πω για το μελλον τους αλητες....... παιδιια μαζι σας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή