Στην
Αρχαία Σπάρτη, όταν κάποιος πολεμιστής άφηνε το σπίτι του για να
ακολουθήσει τον Σπαρτιάτικο στρατό σε κάποια μάχη, η μάνα του δεν
έκλαιγε, δεν έδειχνε τα συναισθήματα της, λησμονούσε... παρά μόνο μια
φράση... Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ ... προτρέποντας τον να επιστρέψει είτε με την
ασπίδα του, ζωντανός, είτε πάνω σε αυτή...Νεκρός και τιμημένος.
Ή ταν ή επί τας: Ή να την φέρεις νικητής ή να...
σε φέρουν πάνω της νεκρό, ή θα καταφέρουμε ή θα αποτύχουμε, ό,τι θέλει ας γίνει.
Ο αγώνας είναι δύσκολος αλλά πρέπει να αγωνιστούμε μέχρι τέλους, ή ταν ή επί τας.
Τη φράση έλεγαν οι Σπαρτιάτισσες μητέρες στα παιδιά τους, όταν τους έδιναν την ασπίδα για τον πόλεμο.
Πλουτάρχου Λακεδαιμ. Αποφθ.16
Σχόλιο ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ: Για τους αρχαίους Έλληνες η έννοια της τιμής ήταν πολύ σημαντική: καλύτερα νεκρός και τιμημένος παρά ζωντανός και ατιμασμένος.
Σήμερα οι λέξεις τιμή και αξιοπρέπεια έχουν εκμηδενισθεί όχι μόνο από τον λαό αλλά και από τους πολιτικούς μας και επειδή το ψάρι βρομάει από το κεφάλι, αναρωτιόμαστε ποιος από τους 300 κυβερνώντες έχει τιμή / υπόληψη.
Αναρωτιόμαστε ποιος μπορεί να δει κατάματα τον λαό που υποφέρει, ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη των πράξεων του για το παρελθόν, το τώρα και το μέλλον και επειδή είμαστε σίγουροι κανείς τους, έτσι καλύτερα να αποσυρθούν παρά να καταλήξουν νεκροί και ατιμασμένοι.
Ή ταν ή επί τας.
by Siglitiki - eleftheroiellines
σε φέρουν πάνω της νεκρό, ή θα καταφέρουμε ή θα αποτύχουμε, ό,τι θέλει ας γίνει.
Ο αγώνας είναι δύσκολος αλλά πρέπει να αγωνιστούμε μέχρι τέλους, ή ταν ή επί τας.
Τη φράση έλεγαν οι Σπαρτιάτισσες μητέρες στα παιδιά τους, όταν τους έδιναν την ασπίδα για τον πόλεμο.
Πλουτάρχου Λακεδαιμ. Αποφθ.16
Σχόλιο ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ: Για τους αρχαίους Έλληνες η έννοια της τιμής ήταν πολύ σημαντική: καλύτερα νεκρός και τιμημένος παρά ζωντανός και ατιμασμένος.
Σήμερα οι λέξεις τιμή και αξιοπρέπεια έχουν εκμηδενισθεί όχι μόνο από τον λαό αλλά και από τους πολιτικούς μας και επειδή το ψάρι βρομάει από το κεφάλι, αναρωτιόμαστε ποιος από τους 300 κυβερνώντες έχει τιμή / υπόληψη.
Αναρωτιόμαστε ποιος μπορεί να δει κατάματα τον λαό που υποφέρει, ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη των πράξεων του για το παρελθόν, το τώρα και το μέλλον και επειδή είμαστε σίγουροι κανείς τους, έτσι καλύτερα να αποσυρθούν παρά να καταλήξουν νεκροί και ατιμασμένοι.
Ή ταν ή επί τας.
by Siglitiki - eleftheroiellines
ksipnistere.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου