Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Ρατσιστής και !ζωντανός! ή ανεκτικός και...?ζωντανός?

Μετανάστες: Σήμερα, Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011, σχεδόν όλοι μας στο άκουσμα αυτής της λέξης αισθάνομαστε έναν αυτόματο φόβο , μία ανησυχία, που μας οδηγεί πρώτα στο σάρωμα με τα μάτια όλων όσων μας περιβάλλουν, μήπως και εκεί ανάμεσα υπάρχει κάποιος αλλοδαπός που θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί απειλή για τη σωματική μας ακεραιότητα αλλά και τα «σημαντικά αντικείμενά» μας και...

εφόσον εντοπιστεί κάποιος που ταιριάζει στην παραπάνω περιγραφή, τότε όσο πιο διακριτικά μπορούμε αποτραβιόμαστε ελέγχοντας πάντα ότι τα πράγματα μας είναι εκεί όπου τελευταία φορα τα βάλαμε.

Αν κάποιος συμπολίτης μας αντιληφθεί την ενέργεια αυτή, τότε υπάρχουν δύο πιθανές περιπτώσεις : να μας χαρακτηρίσει ως ρατσιστές ή να πράξει ανάλογα, καθότι θα συμμερίζεται την ανησυχία μας. Ποιο από τα δύο , όμως, είναι σωστό; Υπάρχει σωστή απάντηση σε κάτι τέτοιο;

Πριν προβούμε σε κάποια απόπειρα απάντησης , ας ανατρέξουμε σε όλα όσα προηγήθηκαν, ώστε σήμερα απέναντι σε ένα μετανάστη της Ελλάδας να νιώθουμε ανασφάλεια.
Αν και η προηγούμενη πρόταση μας παραπέμπει να αντρέξουμε στην ιστορία του μεταναστευτικού και σε στοιχεία- γεγονότα, προσωπικά θα χρησιμοποιήσω συμβάντα και παραδείγματα από την καθημερινότητα, για τα οποία μπορώ να εκφέρω και άποψη.
Έτσι ,λοιπόν, θυμάμαι πριν λίγα σχετικά χρόνια, περίπου μία πενταετία, πως ξεκινούσα για να βγω βόλτα και ναι μεν οι γονείς μου θα μποου έλεγαν «να προσέχεις» αλλά αυτό μόνο. Άλλωστε ποιος γονέας δε θα το πει στο παιδάκι του αυτο; Τώρα όποτε βγαίνω μου δίνουν σαφείς οδηγίες τι να μην κάνω και τι να κάνω κατά τη διάρκεια της απόστασης σπίτι – σημείο εξόδου και σημείο εξόδου – σπίτι. Για παράδειγμα «στα φανάρια να κοιτάς γύρω σου μην παραμονεύει κανένας περίεργος», «μην πηγαίνεις μόνη σου εκεί που πάρκαρες, αλλά να σε συνοδεύει κάποιος», να μη φαίνονται τα ακουστικά του ipod ή το ίδιο το ipod , κινητό κλπ» , «όταν μπαίνεις στο λεωφορείο να παίρνεις αγκαλιά την τσάντα σου» και άλλα τέτοια , που ναι ακούγονται πολύ λογικά. Αλλά ποτέ δε χρειαζόταν να το λένε με τέτοια ανησυχία στο πρόσωπό τους και με τέτοια επιμονή.Άρα ανησυχούν αισθητά περισσότερο, ενώ όταν το παιδί σιγά σιγά ενηλικιώνεται και απεξαρτητοποιείται θα έπρεπε να ανησυχούν λιγότερο. Άρα κάτι έχει αλλάξει έξω στους δρόμους και τα πεζοδρόμια, στα τρένα και τα λεοφωρεία. Και ρωτάω εδώ, αυτο που έχει αλλάξει είναι η αύξηση των μεταναστών στη χώρα αυτή και αυτό μας κάνει να ανησυχούμε περισσότερο ;

Ούτε τώρα, όμως, μπορούμε να απαντήσουμε. Οπότε συνεχίζω.

Πριν λίγο καιρό είχε ξεσπάσει ο φόβος και ο τρόμος με μία συμμορία με καλάζνικοφ, οι οποίοι εισέρχονταν στα σπίτια ανεξαρτήτως ώρας και αφότου κακοποιούσαν συνήθως τη γυναίκα της οικογένειας, αρπάζαν αντικείμενα αξίας και έφευγαν ανενόχλητοι από την κύρια είσοδο. Στην ιστορία αυτή η γενναία και τρανή ΕΛ.ΑΣ. κατάφερε και έδωσε ενα αίσιο σε δεύτερη φάση τελος. Και γράφω σε δεύτερη φάση, γιατί σε πρώτη φάση είχαν πληγεί τόσες οικογένειες και επίσης όλη η Αθήνα είχε χάσει τον ύπνο της. Έπειτα, από τα εγκυρα και αξιόλογα δελτία ειδήσεων ( γκουχου γκουχου, συγχωρειστε με απλως με έπιασε ξερόβηχας) πληροφορηθήκαμε ότι η συμμορία απαρτιζόταν από αλλοδαπούς. Και ρωτάω πάλι εδώ, είναι αυτή η εξήγηση για την αντίδραση μας απένατι σε ένα μετανάστη;

Ούτε τώρα, μπορούμε να απαντήσουμε. Οπότε και πάλι συνεχίζω.

Περίπου την ίδια περίοδο με τη συμμορία με τα καλάζνικοφ συνέβησαν δύο περιστατικά. Αναφέρομαι σε εκείνον τον άνθρωπο που έχασε τη ζωή του την ίδια μέρα που το παιδάκι του ξεκινούσε τη ζωή του , τον οποίο μαχαίρωσαν επίσης αλλοδαποί και στον άλλο άνθρωπο που αφού του κλέψαν το περίπτερο τον πυροβόλησαν κιόλας. Γενικό συμπέρασμα απο αυτές τις δύο (μεταξύ άλλων) θλιβερές ιστορίες είναι ότι πλέον δεν αρκεί μόνο να τους δώσεις ό,τι πολύτιμο έχεις πάνω σου , αλλά θα σε σκοτώσουν κιόλας ή στην καλύτερη των περιπτώσεων θα σε κακοποιήσουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Άρα οι εγκληματίες πλέον ειναι «άνθρωποι» αδίστακτοι που δεν αναγνωρίζουν την αξία της μίας ζωής. Και συνήθως είναι ξένης εθνικότητας. Και όπως καταλαβαίνετε ήρθε η στιγμή να ρωτήσω ξανα. Δίνει αυτό μήπως απάντηση στο αρχικό μας ερώτημα;

Και μπορεί για αρκετούς τα προαναφερόμενα να είναι αρκετά για να απαντήσουν, εγω όμως θα ήθελα να παραθέσω κάτι ακόμη.

Αθήνα κέντρο: Εάν κυκλοφορείτε στο κέντρο θα έχετε βιώσει την πρόταση « περπατάς και νιώθεις πως είσαι σε ξένη χώρα». Από μια απογευματινή ώρα και μετά στο κέντρο της Αθηνας οι Έλληνες είναι είδος υπό εξαφάνιση. Και , μάλιστα, αν στρίψετε σε κανένα στενό πάνω και κάτω απο τις πανεπιστημίου και πατησίων θα νιώσετε αμέσως φόβο , γιατί θα αισθάνεστε χωρίς να τα βλέπετε τα βλέμματα των μεταναστών πάνω σας. Και καθώς περπατάτε προς τον προορισμό σας θα εύχεστε απο μέσα σας να φτάσετε σώοι και αβλαβείς.

Μήπως τώρα μπορούμε να απαντήσουμε; Ή μήπως άμα απαντήσουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε θα είμαστε ρατσιστές; Θα είμαστε ρατσιστές, επειδή ζούμε στην ίδια μας τη χώρα , στην ίδια μας την πόλη, στην ίδια μας τη γειτονιά φοβισμένοι και κατατρομαγμένοι παρακαλώντας να μην είναι αυτή η φορά που αυτά που ακούμε θα συμβουν σε εμάς;

Και για να μην κατηγορηθώ ως ρατσίστρια και για να προλάβω κάποιες αναμενόμενες αντιδράσεις, για τον τρομοκρατημένο ελληνικό λαό δεν οφείλονται μόνο τα αυξημένα ποσοστά των μεταναστών και των εγκλημάτων απο μετανάστες μόνο.
Σίγουρα όμως αν απουσίαζαν όλα τα παραπάνω ,το κλίμα στην ήδη ταλαιπωρημέμη κοινωνία μας θα ήταν πολύ καλύτερο.

sosto-lathos.blogspot.com
 ksipnistere.blogspot.com

4 σχόλια:

  1. ΠΡΩΤΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΣΟΒΑΡΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ: Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΟΡΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ "ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ Η..."
    ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ, ΟΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΠΟ ΔΙΑΜΟΝΗΣ, ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΒΙΟΠΟΡΙΣΜΟΥ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ), ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ(Π.Χ. ΝΑ ΚΑΤΑΤΡΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΝΥΠΑΝΤΡΗ ΜΗΤΕΡΑ), ΕΙΤΕ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, Η ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΤΟΠΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗΣ Η ΠΟΛΕΜΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΟΡΟ: ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ.
    ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ, ΥΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΤΕΘΕΙ Η ΕΥΘΥΝΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΥΧΟΥΣΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ΜΕΛΕΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΕΛΑΣΗ ΟΡΔΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ.
    ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΥΠΟΔΟΧΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ, ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΧΩΡΑ ΣΕ ΧΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΚΟΙΝΟΣ ΓΝΩΜΟΝΑΣ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ,ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΧΩΡΙΑ ΖΗΤΗΣΗ, Η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΕΠΙΔΗΜΙΩΝ.
    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΞΕΝΩΝ ΥΠΗΚΟΩΝ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΩΣ, ΣΕ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΙΘΑΝΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ "ΠΡΟΤΟΥ" ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ! ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΟΜΙΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΞΗ!
    ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΑΘΡΑ ΚΑΙ ΚΡΥΦΙΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΥΚΡΙΝΩΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ, ΣΥΝΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙ DE FACTO ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΣΥΝΙΣΤΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ,ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ.
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ DE FACTO ΚΑΙ DE JURIS ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ(PERSONA NON GRATA ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΡΟΣ).
    ΑΡΑ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΒΙΟΥΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΝΟΜΙΜΩΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΛΑΘΡΟ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΦΑΛΜΑ, ΠΕΡΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ:
    ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ (ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ) ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ Η ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΙΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΟΝ, ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ(Π.Χ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟΒΑΛΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΑΧΥΣΑΡΚΩΝ, ΤΩΝ ΚΑΛΟΔΕΙΧΝΟΥΜΕΝΩΝ Η ΩΡΑΙΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΣΧΗΜΩΝ, ΤΩΝ ΕΞΥΠΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ, ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΚΛΠ.).
    ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟ ΟΡΟ(ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΣ ΔΙΟΤΙ "ΡΑΤΣΕΣ" ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ Η ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ)ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΥ ΕΝΟΣ, ΤΟΥ ΖΩΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥ, ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΟΥ, ΤΟΥ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ, ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ Η ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΚΑΛΩΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙ ΤΑ ΧΕΙΡΩ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΕΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝΤΕΣ, ΛΑΘΡΑΙΑ ΕΙΣΕΛΘΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΝΟΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΝΤΕΣ ΣΩΡΕΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΤΥΧΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Ο ΟΡΟΣ, ΟΥΤΕ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΒΙΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΘΙΓΟΜΕΝΩΝ ΕΝΤΟΠΙΩΝ-ΙΘΑΓΕΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΕΘΝΟΤΗΤΑΣ-ΦΥΛΗΣ Η ΠΙΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΔΚΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ.
    ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ, ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ-ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΩΣ ΝΥΦΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΑΜΠΡΟ. Η ΠΑΡΘΕΝΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΙΜΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΩΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑΣ.
    Η ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ, ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΑ 13 ΜΕ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΥΤΟ, ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΦΥΛΗΣ, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ. ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ (Η ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΑΚΟΜΑ) ΑΠΟΦΑΖΙΣΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ "ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ" ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΩΣ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, Η ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΑ ΟΡΙΖΟΤΑΝ ΩΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ, ΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΑΝΤΙΡΑΤΙΣΤΩΝ" ΤΩΝ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΒΙΤΡΙΝΩΝ ΞΕΠΛΥΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ Μ.Κ.Ο;
    ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή