Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

«Nα διώξουμε αυτούς που κυβερνούν»


spice_sfakianakis_mum
Λόγια από έναν πατριώτη καλλιτέχνη, τον Νότη Σφακιανάκη, που «αγγίζουν» τον πυρήνα του ελληνικού προβλήματος. «Δεν φταίνε για όλα οι πολιτικοί, εγχώριοι και ξένοι, αλλά έχουμε ευθύνες και εμείς, οι απλοί πολίτες», είπε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Νότης Σφακιανάκης. Και πρόσθεσε: «Τώρα που καταλάβαμε...
πως έχουμε όλοι την ευθύνη ως πολίτες ας πιεστούμε να πάρουμε θέση και να διώξουμε αυτούς που κυβερνούν, για να πάμε προς την ανάσταση. Αλλά για να γίνει η ανάσταση πρέπει πρώτα να γίνει η επανάσταση!»
Ο Νότης Σφακιανάκης, ο οποίος ετοιμάζεται για την πρεμιέρα του σε λίγες μέρες στο κέντρο «Ιερά Οδός» μαζί με την Αγγελική Ηλιάδη, περιγράφει πως νιώθει για την πατρίδα, παρακολουθώντας τα απίστευτα δρώμενα: «Αυτό που συμβαίνει τριγύρω μου με αφορά άμεσα. Αυτά που βλέπω και ακούω είναι η ίδια μου η ζωή. Είναι επίπονο, νιώθω τον παλμό που υπάρχει, είμαι άνθρωπος που δεν μου απαγορεύει και δεν θα μου απαγορέψει κανείς να λέω το ποιος φταίει. Και πάνω απ' όλα δεν φταίει κανείς άλλος πλην υμών στην χώρα μας».
Ο 53χρονος καλλιτέχνης συνηθίζει, ως ενεργός πολίτης, να τοποθετείται για τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα. Στην απονομή του πολυπλατινένιου δίσκου του πριν λίγες ημέρες, έκανε και πάλι δηλώσεις σχετικές με τα γεγονότα των ημερών, καυτηριάζοντας τα πεπραγμένα των πολιτικών.

elkosmos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου