Εκτός από μεγάλα λόγια φαίνεται ότι δεν θα δούμε τίποτε άλλο σ’ αυτόν τον τόπο. Είχαμε το λάδι, που το 85% της παραγωγής αγοράζεται από Ιταλούς και Ισπανούς, που το αναμιγνύουν με το δικό τους και πωλείται στις Η.Π.Α. ως ελληνικό, είχαμε...
την φέτα που άλλες χώρες την προωθούν στις αγορές της Δύσης, τώρα έχουμε και το γιαούρτι.
Κυριαρχεί στην αμερικανική αγορά το γιαούρτι της τουρκικής εταιρείας «Τσομπάνη» (Chobani) που ανήκει στον μόλις 39 ετών Τούρκο επιχειρηματία Χαμντί Ουλουκάγια.
Η συγκεκριμένη εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στην αμερικανική αγορά «ελληνικού γιαουρτιού», στην οποία δραστηριοποιούνται επίσης, οι όμιλοι τροφίμων Kraft και Danone.
www.liako.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου