Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Ο επιμένων Ελλη-νικά

Τη δεκαετία του '80 η καρδιά της αγοράς χτυπούσε... ελληνικά, σύμφωνα με μια πολύ διαδεδομένη διαφημιστική καμπάνια της εποχής που περνούσε το μήνυμα «ο επιμένων ελληνικά». Ήταν η εποχή που άρχισαν να πολλαπλασιάζονται τα πολυκαταστήματα και τα μεγάλα σούπερ μάρκετ και η Ελλάδα μπήκε στον κόσμο των barcode .
Σήμερα, σε μια αντίστοιχη κίνηση προώθησης των ελληνικών προϊόντων, το σύνθημα είναι... «κωδικός 520», δηλαδή προτιμήστε προϊόντα με barcode που να ξεκινάει με τον αριθμό 520, αφού αυτά φέρουν... ελληνική σφραγίδα.
Τι είναι η barcode?
Είναι ένα «γραμμωτό κώδικα» αναγνώρισης (bar code ή ακριβέστερα universal product Code - UPC) με κάποια νούμερα στη βάση του που μας δίνει πληροφορίες για το προϊόν.Τα τρία πρώτα ψηφία αυτού του κωδικού αντιστοιχούν στη χώρα που τον εκδίδει και συγκεκριμένα ο αριθμός 520 δηλώνει... ελληνική ταυτότητα. (δεν συμπίπτει απαραίτητα με τη χώρα παραγωγής).
Made in... », «Παρασκευάζεται στην... για την εταιρεία... », «Εισάγεται από την... και συσκευάζεται στην...».
Χρήσιμες πληροφορίες στους καταναλωτές σχετικά με τη χώρα προέλευσης και τυποποίησης των προϊόντων δίνουν οι πιο πάνω «σταθερές» φράσεις, που αναγράφονται στις συσκευασίες, αλλά και το barcode.
Είναι ανάγκη να αναδειχτεί ο «οικονομικός και κοινωνικός πατριωτισμός» διευκρινίζοντας ότι δεν εννόουμε «μια εσωστρεφή και αμυντική στάση, και ασφαλώς ούτε καμίας μορφής εθνικισμό», αλλά μια προσπάθεια να αναδειχθεί η σημασία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
«Παρασυρόμενοι από μια ραγδαία αύξηση της κατανάλωσης στραφήκαμε με ευκολία σε φτηνές εισαγωγές, παρακάμπτοντας τον μικρό και μεγάλο Ελληνα παραγωγό, που μας τροφοδοτούσε όλα αυτά τα χρόνια. Στην παρούσα φάση οφείλουμε να μεριμνήσουμε σοβαρά για τα του οίκου μας. Πρέπει το νέο αναπτυξιακό μοντέλο να στηριχθεί, σε σημαντικό βαθμό, στην ελληνική παραγωγική βάση. Πρέπει να εμποτίσουμε τη δράση μας με το σύνθημα: ''Καταναλώνω όσα και όσο παράγω''.
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η έννοια του πατριωτισμού, σε μια κατεύθυνση ενίσχυσης του ελληνικού παραγωγικού ιστού και της ελληνικής αγοράς.
Αγοράζοντας «ξένα» κερδίζουμε στιγμιαία, αλλά μακροπρόθεσμα καταστρέφουμε την οικονομία μας, την παραγωγή μας, σκοτώνουμε τα μαγαζιά της γειτονιάς, στέλνουμε στα αζήτητα της ανεργίας τον παλιό μπακάλη και τον μανάβη.
Οταν ψωνίζουμε παπούτσι από τον τόπο μας δημιουργούμε θέσεις εργασίας για μας και τα παιδιά μας. Κι αν κάθε ελληνική οικογένεια αφιερώσει 500 ευρώ ετησίως σε ελληνικά προϊόντα, τότε για 1.000 οικογένειες θα αυξηθεί η ζήτηση των ελληνικών προϊόντων κατά 500.000 ευρώ.
Σε οικονομικούς όρους, αυτές οι 1.000 οικογένειες μπορούν να δημιουργήσουν 100-150 θέσεις εργασίας. Μερικές απλές καθημερινές κινήσεις μπορούν να βάλουν το μικρό τους λιθαράκι στην ανάπτυξη του τοπικού προϊόντος, που τώρα αρθρώνει έναν ολοκαίνουριο λόγο, με αγρότες-γιάπις-διαθέτοντες πλείστα διδακτορικά, οι οποίοι προσπαθούν να το επανεφεύρουν, να το ανακαλύψουν, να το ντύσουν με όση τεχνολογία αιχμής αντέχει για να παραμείνει αγνό, προκειμένου να βρει τη θέση που του αξίζει στις αγορές του κόσμου.



Η ξενομανία είναι θέμα αγωγής που ξεκινά από την παιδική ηλικία, θέμα ενημέρωσης, ανησυχίας και προσωπικής αναζήτησης. Η οικονομία του μέλλοντος ξεκινά από το προσωπικό καλάθι της αγοράς του καθενός από μας.Περνώντας αυτή την πληροφορία στους φίλους και γνωστούς σας, προσφέρετε πολύτιμη υπηρεσία
Θα πάρω Ελληνικά ρούχα, ελληνικές συσκευές, θα κρατήσω το χρήμα εδώ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΩ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΛΕΙΜΑ
Οι κυβερνώντες νομοθετώντας τα νέα εργασιακά μέτρα υποδούλωσης στήσανε το πλαίσιο και ανοίξανε τον δρόμο ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ πολυεθνικούς οργανισμούς να έρθουν και να “επιγχειρήσουν” εις βάρος μας καί ως εργαζομένους σε αυτές αλλα και ώς “υπόχρεους” καταναλωτές επίσης.
ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ. ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΗ ........................... Δ Ι Α Δ Ω Σ Ε - Τ Ο
continuita.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου