Ειλικρινά δεν πάει άλλο. Το διαδίκτυο έχει κατακλυστεί από ανοησία , άγνοια και χοντροκομμένη προπαγάνδα του χειρίστου είδους. Μα καλά δεν υπάρχει 1 Σώφρων μορφωμένος άνθρωπος να βάλει τα πράγματα στην θέση τους ; Δεν θέλω να πω πως εγω είμαι αυτός . Αυτό που θέλω να πω είναι πως αυτή η κατάσταση ξεφεύγει με ανεξέλεγκτους ρυθμούς και η αντίδραση είναι το λιγότερο ανεπαρκής. Λύσαμε ξαφνικά όλα μας τα προβλήματα ως Έθνος και καταπιαστήκαμε τα τελευταία χρόνια με τα της Θρησκείας ; Είμαστε με τα καλά μας ; Και για να ακριβολογούμε, δεν καταπιαστήκαμε, αλλά κάποιοι εκ του πονηρού μας οδηγούν...
να καταπιαστούμε. Στο σημείο αυτό θέλω να διευκρινήσω κάτι θεμελιώδες. Δεν έγραψα το παρόν άρθρο επειδή "ξαφνικά" έγινα ορθόδοξος οπως ορισμένοι νομίζουν η θεώρησαν εσφαλμένα. Το παρον άρθρο το γράφω επειδή είμαι υπέρμαχος της Αλήθειας , απο οπου κι αν προέρχεται αυτή. Δυστυχώς η ευτυχώς δεν εχει σχέση με προσωπικές πεποιθήσεις. Κάτι που οι περισσότεροι παρερμήνευσαν βλακωδώς ηταν η "ομολογία" πίστεως εκ μέρους μου στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού.
Ναι δήλωσα ομολογία πίστεως στο Πρόσωπο του Ιησού Χριστού και πιστεύω ακράδαντα πως υπήρξε Τέλειος ως άνθρωπος και Θεάνθρωπος , με γνώμονα ομως τον βίο του, τις πράξεις Του, την στάση Του, τα λεγόμενα Του, τα οσα παρέδωσε στους συνανθρώπους Του. Δεν είπε τίποτα το αρνητικό, τίποτα το λάθος . Αντιθέτως οι άνθρωποι φρόντισαν να μολύνουν τα λεγόμενα Του, οι άνθρωποι έφτιαξαν πολιτικής φύσης θρησκεία εις το όνομα Του, οι άνθρωποι παρερμήνευσαν την στάση Του. Ουδέποτε ο Ιησούς είπε να δημιουργηθεί δόγμα εις το όνομα Του και πόσο μάλλον δε να σκοτώσουμε η να καταδικάσουμε συνανθρώπους μας εις αυτό (Ο Αναμάρτητος, πρώτος τον λίθο βαλέτο). Το μόνο που είπε, ηταν να πιστέψουμε σε Εκείνον πνευματικά και να ακολουθήσουμε το πρότυπο ανθρώπου που ο ίδιος μας ενέπνευσε με τον Βίο Του. Αυτή κατα την γνώμη μου θα έπρεπε να είναι η μορφή της "Εκκλησίας" Του. Η προσπάθεια του καθενός μας να ομοιάσει σε Εκείνον σε αγνότητα, αυταπάρνηση, ταπεινότητα και Αγάπη προς τον πλησίον. Επίσης δεν πιστεύω πως μόνο διαμέσου του Ιησού Χριστού μπορεί κανείς να φτάσει στην "Θέωση". Κάθε ποτάμι οδηγεί στην θάλασσα. Κάθε οδός - θρησκεία και φιλοσοφία μπορεί να μας οδηγήσει στο Εν αρκεί να ερμηνεύεται ορθά και το κυριότερο να ερμηνεύεται με βάση την καρδιά μας. Ο Θεός κατοικεί εντός μας ως Πυρ άσβεστο. Το μέγα ζητούμενο είναι να το ακολουθήσουμε και να αφεθούμε σε αυτό. Να γίνουμε κι εμείς εν ολίγοις σαν τον Ιησού Χριστό . Αυτός είναι ο στόχος, αυτό είναι το Θέλημα του "Θεού" για τον άνθρωπο κι αυτό θα έπρεπε να είναι και το δικό μας Θέλημα. Δεν θα είχε νόημα να ηταν αλλιώς άλλωστε. Δεν πιστεύω πως ο Θεός είναι "δικτάτορας" , η δημιουργός μιας "φυλακής". Τα πάντα τα διαμορφώνουμε εμείς οι ίδιοι . Ο Θεός δεν εχει ανάγκη να παρέμβει στις ζωές μας. Ζει μέσα μας και μέσα σε κάθετι και εμείς οφείλουμε να Τον δεχθούμε . Είναι το αγαθό στις ψυχές μας. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Ο Ιησούς ηταν εκ γεννετής ενας Τέλειος Υιός του Θεού...Ενω η αλήθεια είναι πως ολοι μας είμαστε Υιοί του Θεού, γιατί ολους μας Εκείνος μας έπλασε είτε έμμεσα είτε άμεσα. Ο Ιησούς δήλωσε πως ηταν Υιός του Ανθρώπου, εν ολίγοις ενας Τέλειος άνθρωπος , γιατί το παιδί του ανθρώπου δεν μπορεί να είναι κάτι λιγότερο απο την εξελιγμένη φύση της ανθρώπινης υπόστασης. Εαν διαβάσετε το παλαιότερο άρθρο μου η Ορθή Δοξασία υπο το Ελληνικό Πρίσμα θα καταλάβετε τι εννοώ.
Εδώ στην Ελλάδα έχουμε Ορθοδοξία , που σημαίνει πως δεν ευθύνεται η Ορθοδοξία για τον Παπισμό και τα όσα προκάλεσε, ούτε σαφώς συμφωνεί η ορθοδοξία με τα πεπραγμένα της κάθε αίρεσης που χρησιμοποιήθηκε κατά καιρούς . Τι σημαίνει ορθοδοξία ; Η Ορθή δόξα της λατρείας/πίστης στον Ιησού Χριστό, τουτέστιν η αρχαία εκκλησία της Πίστης αυτής. ΌΛΕΣ οι άλλες εκφάνσεις είναι Αίρεση, εκτός ορθής ερμηνείας και για τα εγκλήματα εκείνων δεν φέρει ευθύνη η Μητέρα Εκκλησία. Είναι άλλου είδους συζήτηση και θέμα το αν θα έπρεπε, η εάν είναι "Λογικό" η σωστό οι άνθρωποι να ερμηνεύουν τον Θεό η την Θεϊκή ουσία με διαφορετικό τρόπο σε σημείο να αλληλοσφαγιάζονται μεταξύ τους δημιουργώντας τόσο διαφορετικές μορφές λατρείας (ενώ το αντικείμενο "συζήτησης" η λατρείας είναι το ίδιο - ο Θεός / Δημιουργός) , είναι άλλου είδους συζήτηση για το αν ο Δογματισμός ευρύτερα προκάλεσε φανατισμό και ευνόησε Χ συμφέροντα εχθρικά προς την πρόοδο των ανθρώπων, είναι άλλου είδους συζήτηση το αν ερμηνεύουμε σωστά τον Θεό μέσα από την εκκλησιαστική παράδοση η μέσα από τις παραδόσεις όλων των λαών (γιατί ολα είναι "προσπάθειες" προσέγγισης και ερμηνείας του Δημιουργού και τίποτα περισσότερο) και είναι άλλο πράγμα το να λέμε πως μια Χ θρησκεία κατέστρεψε, η κατέσφαξε έναν ολόκληρο πολιτισμό και ειδικά όταν μιλάμε για τον Ελληνικό. Καταρχάς εάν όντως είχε προκληθεί γενοκτονία του Ελληνισμού από τους Βυζαντινούς δεν θα υπήρχαμε εμείς σήμερα. Ξεκάθαρα πράγματα. Εάν πάλι το Βυζάντιο ήταν τόσο εχθρικό προς τον Ελληνισμό , τότε σίγουρα θα υπήρχαν πολλές εξεγέρσεις και επαναστάσεις προς το κράτος με αίτιο την θρησκεία. Κάτι τέτοιο όμως καλώς η κακώς, θέλουν δεν θέλουν ορισμένοι ΔΕΝ συνέβη.
Ένα από τα "ατράνταχτα" επιχειρήματα που χρησιμοποιούν οι σύγχρονοι "Εθνικοί" κατά των Ορθοδόξων είναι τα λεγόμενα "Αναθέματα κατά των Ελλήνων" που ακούγονται κάθε Κυριακή στις εκκλησίες. Τι είναι ομως πραγματικά αυτά τα αναθέματα και που βρίσκεται ο πυρήνας τους ; Πριν περάσουμε σε αυτό το δύσκολο κομμάτι ανάλυσης, σας καλώ να διαβάσετε πρώτα τα κάτωθεν θέματα για να μπείτε στην ουσία των συλλογισμών :
Φιλόσοφοι και Αρχαία Θρησκεία
Ανθρωποθυσίες, Ανθρωποφαγία - Νηπιοφαγία π.χ στις Αρχαίες Θρησκείες
Η Ελληνικότητα των Βυζαντινών
Περισσότερα περι του Βυζαντίου (γιατί οταν μιλάμε για Ορθόδοξη εκκλησία εννοούμε αυτόματα το Imperium Romanum η αλλιώς την Χιλιόχρονη Αυτοκρατορία) μπορείτε να βρείτε και να μελετήσετε στην ετικέτα : Imperium Romanum . (Η Ετικέτα ανανεώνεται αρκετά συχνά λόγο των θεμάτων που προσθέτονται . )
Ας δούμε τώρα λοιπόν για τα "περιβόητα" αναθέματα :( Με κόκκινα γράμματα είναι οι απόψεις/γνώμη του συγγραφέα της σελίδας " Απολογητής" απο οπου και άντλησα τα κάτωθεν αποσπάσματα)
ΑΝΑΘΕΜΑ Α΄
1 «1. Ετι τοις φρονούσι και λέγουσι, κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυποστάτου Θεότητος ως κτιστήν εκ τούτου πάντως, και αυτήν την θείαν ουσίαν αναγκαζομένοις δοξάζειν κτιστή γαρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν. Άκτιστον δε, άκτιστον χαρακτηρίσει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσιν εις αθείαν παντελή περιπίπτειν, και την Ελληνικήν μυθολογίαν, και των κτισμάτων λατρείαν τη καθαρά και αμώμω των Χριστιανών Πίστει προστριβομένοις, μη ομολογούσι δε κατά τας Αγίων θεοπνεύστου θεολογίας και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυποστάτου Θεότητος Ανάθεμα τρις.».
Όσοι δηλώνουν "Εθνικοί" λένε πως το πρώτο ανάθεμα που ακούγεται είναι ανάθεμα προς τους Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α.. Εν ολίγοις πως είναι ανάθεμα προς την πνευματικότητα των Ελλήνων. Ας δούμε και την μετάφραση στην Νεο-Ελληνική
(Μτφρ: Επίσης σε αυτούς που φρονούν και λένε ότι είναι κτιστή (δημιουργημένη) κάθε φυσική δύναμη κι ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας επειδή σαν κτιστή οπωσδήποτε θα αναγκαστούν να δοξάζουν και την Θεία ουσία. Επειδή σύμφωνα με τους Αγίους (Πατέρες) η κτιστή ενέργεια δηλώνει και κτιστή φύση (ουσία) και άκτιστη ενέργεια (δηλώνει) άκτιστη ουσία. Και από αυτό ήδη κινδυνεύουν να περιπέσουν σε παντελή αθεΐα επειδή ανακατεύουν την Ελληνική μυθολογία και την λατρεία των κτισμάτων με την καθαρή κι άμωμη πίστη των Χριστιανών και δεν ομολογούν ότι κάθε φυσική δύναμη κι ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας είναι άκτιστη σύμφωνα με την θεόπνευστη θεολογία των Αγίων (Πατέρων) και το ευσεβές φρόνημα της Εκκλησίας, ανάθεμα τρεις φορές.)
1.
Πού λοιπόν αναθεματίζονται οι έλληνες φιλόσοφοι και η Ελληνική
πνευματικότητα ; (οι οποίοι μάλιστα διώχθηκαν στην αρχαία Ελλάδα απο
τους συνανθρώπους τους οι οποίοι τυχαίνει να ηταν και οπαδοί της αρχαίας
λατρείας ; )
2. Πού γνώριζαν οι αρχαίοι φιλόσοφοι την
Τρυσιπόστατη Θεότητα (Πατέρα, Χριστό και Άγιο Πνεύμα) ώστε να την πουν
πως είναι ΚΤΙΣΤΗ;
3. Θα μπορούσε κανείς να πει σαν
αντεπιχείρημα, για την Τρισυπόστατη φύση λατρείας των Ορφικών . Όμως οι
Ορφικοί στην αρχαιότητα ηταν μια ομάδα ανθρώπων που χαρακτηριζόντουσαν
ως ξένο σώμα απο την πλειοψηφία των Ελλήνων της εποχής.
Το κείμενο λοιπόν ξεκάθαρα αναφέρεται σε
όσους πιστεύουν πως οι ενέργειες και η δύναμη του Θεού καθώς και η
ουσία του είναι κτιστά και ουσιαστικά μέρος του κόσμου και όχι η
δημιουργική και τελική αιτία του η οποία βρίσκεται έξω απ’ τον κόσμο. Εναντίων αυτών καταφέρεται το παραπάνω απόσπασμα.
Και αντιπαραβάλλει την ειδωλολατρική και γενικά την μη Χριστιανική
μυθολογία και θεολογία για να καταστήσει την διαφορά ακόμη ευκρινέστερη
σε εκείνους τους Χριστιανούς που ασχολούνται με τα αρχαία κείμενα μιας
και οι αρχαίοι δεν γνώριζαν καμιά τρυσιπόστατη θεότητα.
Συμπέρασμα: Πουθενά δεν υπάρχει κατάρα κατά των Ελλήνων ως έθνος ή γένος
Ανάθεμα Β'
2.
Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, αφ' εαυτών και την καθ' ημάς
κλίσιν μεταπλάττουσι, και τας Πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις,
και αυθυπόστατον την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και
προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον του Δημιουργού, του από του μη
όντος ει το είναι παραγάγοντος τα πάντα, και ως Ποιητού πάσιν αρχήν και
τέλος επιτιθέντος εξουσιαστικώς και δεσποτικώς Ανάθεμα τρις
(Μτφρ: Σε αυτούς που μεταπλάττουν την δική μας (ανθρώπινη) κλίση μαζί με τα άλλα μυθικά πλάσματα και σε αυτούς που δέχονται τις Πλατωνικές ιδέες σαν αληθείς και σε αυτούς που λένε ότι η ύλη είναι αυθύπαρκτη και μορφοποιείται από μόνη της και έτσι προφανώς συκοφαντούν το αυτεξούσιο του Δημιουργού, ο οποίος παρήγαγε (δημιούργησε) τα πάντα από το μηδέν και σαν Δημιουργός έχει επιβάλλει κάθε αρχή και τέλος (σε όλα) με εξουσία και δεσποτεία, ανάθεμα τρεις φορές)
Το ανάθεμα κάνει σαφή
διάκριση και δεν κατηγορεί τον Πλάτωνα ως φυσικό πρόσωπο, ούτε το
σύνολο του έργου του, αλλά διευκρινίζει ότι διαφωνεί με κάποιες από τις
ιδέες του που η Εκκλησία του Χριστού θεωρεί εσφαλμένες, όπως π.χ. «το
αυθυπόστατο της ύλης». Συνεπώς κανείς Έλληνας κατά την παιδεία δεν
κατατάσσεται αλλά απλά αποβάλλονται από το Εκκλησιαστικό σώμα εκείνοι
που δέχονται τους ανθρώπους το ίδιο και το αυτό με τα μυθικά πλάσματα
όλων των μυθολογιών και όχι αναγκαστικά μόνο της ελληνικής και εκείνοι
οι οποίοι δέχονται την άποψη του Πλάτωνα για τις ιδέες. Όχι βέβαια τις
ιδέες του Πλάτωνα εννοώντας τις σκέψεις του αλλά μερικές και ιδίως τις
ιδέες (θεοί) οι οποίες είναι αιώνιες και που ο κόσμος είναι εικόνα
τους.
Συμπέρασμα: Πουθενά δεν υπάρχει κατάρα κατά των Ελλήνων ως έθνος ή γένος
ΑΝΑΘΕΜΑ Γ΄
3.
Τοις τα Ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα
παιδευομένοις, αλλά και ταις δόξαις αυτών ταις ματαίας επομένοις, και
ως αληθέσι πιστεύουσι, και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσας
εγκειμένοις ώστε και ετέρους ποτε μεν λάθρα, ποτέ δε νοερώς ενάγειν
αυταίς και διδάσκειν ανενδοιάστως Ανάθεμα τρις.
(Μτφρ: Σε αυτούς που κάνουν Ελληνικά (ειδωλολατρικά) μαθήματα και εκπαιδεύονται σε αυτά όχι μόνο για μόρφωση, αλλά ακολουθούν και τα μάταια δόγματα αυτών και πιστεύουν σαν αληθινά και έτσι μ΄
αυτές τις δοξασίες που λέγονται σαν να έχουν το βέβαιο και δογματικό,
ώστε και άλλους να μιαίνουν, πότε μεν κρυφά , πότε δε νοερά, και να τις
διδάσκουν σαν αναμφίβολες Ανάθεμα τρις..)
Αυτό το ανάθεμα είναι
υπέρ των Χριστιανών. Γιατί φανερώνει ότι η Εκκλησία δεν αντιτίθεται
στην μελέτη των αρχαίων σοφών αλλά αντιτίθεται απλά στο να πιστεύει
κανείς ότι όλα όσα είπαν οι Έλληνες είναι αληθή και αλάνθαστα.
Λογικά δεν θα μπορούσαν να είναι όλα αληθινά και αλάνθαστα εφόσον ως
γνωρίζουμε πολλές ελληνικές απόψεις ήσαν αντικρουόμενες.
Συμπέρασμα: Πουθενά
δεν υπάρχει κατάρα κατά των Ελλήνων ως έθνος ή γένος ή ως διδασκαλία
εφόσον η διδασκαλία δεν απαγορεύεται στην εκκλησία αλλά η ΠΙΣΤΗ σε
αυτά.
ΑΝΑΘΕΜΑ Δ΄
4.
Τοις δεχομένοις, και παραδίδουσι τα μάταια και Ελληνικά ρήματα, ότι τε
προϋπαρξις εστι των ψυχών και εκ του μη όντος τα πάντα εγένετο, και
παρήχθησαν, ότι τέλος εστί της κολάσεως, ή αποκατάστασις αύθις της
κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και δια των τοιούτων λόγων την
Βασιλείαν Των Ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ήν
αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ο Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και
παρέδοτο, και δια πάσης της παλαιάς και νέας Γραφής ημείς παρελάβομε,
ότι και η Κόλασις ατελεύτητος και η Βασιλεία αίδιος, δια δε των
τοιούτων λόγων εαυτούς τε απολλύασι, και ετέροις αιωνίας προξένοις
γινομένοις Ανάθεμα τρις.
(Μτφρ: Σε αυτούς που δέχονται και
παραδίδουν τα μάταια και Ελληνικά (ειδωλολατρικά) λόγια ότι υπάρχει
προΰπαρξη των ψυχών και ότι εκ του μηδενός τα πάντα έγιναν και
παρήχθησαν και ότι υπάρχει τέλος της κολάσεως ή αποκατάσταση της κτίσεως
και των ανθρωπίνων πραγμάτων και με αυτά τα λόγια διδάσκουν ότι η
Βασιλεία των Ουρανών καταστρέφεται και τελειώνει, την οποία αιώνια και
ακατάλυτη ο ίδιος ο Χριστός ο Θεός μας δίδαξε και παρέδωσε και από όλη
την παλαιά και καινή διαθήκη εμείς παραλάβαμε ότι και η Κόλαση είναι
ατελεύτητη και η Βασιλεία αΐδιος, και με αυτά τα λόγια και τους εαυτούς
τους οδηγούν σε απώλεια και άλλους προξενούν αιώνια κόλαση, ανάθεμα
τρεις φορές.)
Εδώ πάλι φαίνεται για
άλλη μια φορά ότι η Εκκλησία με τα κείμενα αυτά δεν επιτίθεται εναντίων
κανενός αλλά απλά οριοθετεί την πίστη της. Λέει λοιπόν ότι η Ελληνική
διδασκαλία περί προΰπαρξης των ψυχών κατά την άποψή της είναι
εσφαλμένη, συνεχίζει όμως λέγοντας εξ ίσου εσφαλμένη είναι και η
διδασκαλία περί καταργήσεως της κόλασης. Προσοχή όμως: η τελευταία αυτή
διδασκαλία δεν είναι Αρχαιοελληνική, αφού οι Έλληνες δεν πίστευαν σε
κόλαση. Άρα η εκκλησία δεν στρέφεται εδώ ενάντια στην εθνότητα των
ελλήνων αλλά ως ελέχθη σε μερικά από τα μέλη της ιδίας τα οποία έχουν
παρεξηγήσει και παραποιήσει την διδασκαλία της. Δηλαδή δεν μεροληπτεί
έναντι καμίας φυλής και παραδόσεως. Μένει όμως άγρυπνη και οποιαδήποτε
πλαστογράφηση και διαστροφή του πιστεύω της την καταγγέλλει χωρίς να
έχει πρόβλημα, από ποιον χώρο προέρχεται η πλαστογράφηση αυτή.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονίσουμε το
αυτονόητο. Είναι άλλου είδους συζήτηση το εαν η εκκλησία έπραξε σωστά η
λάθος με τις οριοθετήσεις της , με το αν έπραξε σωστά η λάθος με το να
αποδεχθεί ακόμα και με φανατισμό την Παλαιά διαθήκη και τις διδαχές της
(η οποία Παλαιά Διαθήκη έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με τα λόγια και τις
πράξεις του Χριστού με εξαίρεση τους Προφήτες), είναι άλλου είδους
συζήτηση το εαν περι του Θεού εχει γίνει σωστή ερμηνεία των ανθρώπων η
εαν έπρεπε να μπούνε τόσο αυστηρά ορια στην σκέψη περι της αναζήτησης
του τι εστι Θεός και άλλο το να λέμε πως αυτή η θρησκεία / Εκκλησία
είναι υπαίτια γενοκτονίας και καταστροφής της αρχαίας παράδοσης.
Κλείνουνε τα μάτια στα κακώς κείμενα της αρχαιότητας οι περισσότεροι και
αυτό είναι είτε προιόν άγνοιας, είτε προιόν δόλου. Παράδειγμα η χρήση
της Μαγείας στην αρχαία Ελλάδα και τον αρχαίο κόσμο και το κατα πόσο
είναι σωστό οι άνθρωποι να εξασκούν μια τέτοια γνώση , οι ανθρωποθυσίες
στην Ελλάδα μα και γενικότερα στον αρχαίο κόσμο σε Θεούς και Δαίμονες, η
πληθώρα σε βαθμό παράνοιας ανεξάρτητων θεοτήτων / δαιμόνων/ ναών και
μεθόδων πίστεως. Δεν πας κόντρα στο πνεύμα των αρίστων των Ελλήνων (Των
Ορφικών ,των Πυθαγορίων , του Εμπεδοκλή , του αναξαγόρα η του Ηρακλείτου
και τόσων άλλων) λέγοντας απλά την αλήθεια για εκείνη την εποχή.. Οι
ίδιοι οι φιλόσοφοι και πληθώρα Ιεροφαντών ηταν ενάντιοι σε οσα πίστευε ο
κόσμος και στον τρόπο που τα πίστευε. Το να λες δηλαδή την αλήθεια
είναι κακό ; Ο Χριστιανισμός δεν "επιβλήθηκε" οπως λαθεμένα λένε . Ο
Χριστιανισμός απλώς άλλαξε (εβαλε σε τάξη εν ολίγοις) τα κακώς κείμενα
για την ΤΟΤΕ εποχή. Μια εποχή Μονομάχων , αγριότητας, ηθικής κατάπτωσης
και άκρατου ηδονισμού, υπερ-εξουσιών των πλουσίων ενάντια στους φτωχούς.
Μια εποχή που εαν την βιώναμε σήμερα με την τότε μορφή της, δεν θα απείχε και υπερβολικά απο τον πρόσφατο μεσαίωνα.
Είναι άλλο το να συζητήσουμε, αναλύσουμε,
ξεπεράσουμε τα κακώς κείμενα των Θεολόγων, η των Δογματικών επειδή η
εποχή θέλοντας και μη θα τους αφήσει στο παρελθόν και νέοι ορίζοντες στα
της Γνώσης και Λατρείας θα ανοιχθούν (η εξέλιξη είναι ο θάνατος για κάθε δοξασία) και άλλο το να λέμε πως ο αρχαίος κόσμος ηταν "άψογος" και ήρθε ο κακός Χριστιανικός μπαμπούλας και έφερε σκοταδισμό.
Συμπέρασμα: Πουθενά δεν υπάρχει κατάρα κατά των Ελλήνων ως έθνος ή γένος
ΑΝΑΘΕΜΑ Ε΄
5. Τοις ευσεβείν μεν επαγγελομένοις, τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα
τη και Καθολική Εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γής,
και των άλλων κτισμάτων αναιδώς, ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν Ανάθεμα
τρις
(Μτφρ: Σε αυτούς που επαγγέλλονται μεν
ευσέβεια, αλλά αναιδώς ή μάλλον ασεβώς εισάγουν τα ασεβή δόγματα των
Ελλήνων σχετικά με τις ανθρώπινες ψυχές και του ουρανού και της γης και
των άλλων κτισμάτων, ανάθεμα τρεις φορές.)
Τα των Ελλήνων δυσσεβή δόγματα..
Ο καθείς καταλαβαίνει το νόημα της φράσεως αυτής. Δηλώνει ότι η
Εκκλησία με την Αγια εικόνα που έχει για τον Θεό δεν μπορεί να
συμβιβαστεί με χαμηλές περί θείου δοξασίες με τις οποίες είναι γεμάτες
οι πολυθεϊστικές μυθολογίες μεταξύ των οποίων και η Ελληνική. Το
ενδιαφέρον είναι ότι δεν ήταν η Εκκλησία η πρώτη οπού εξέφρασε τέτοιες
απόψεις. Πολύ πριν απ’ την ίδρυση της, ο Πλάτωνας έλεγξε κάθε πάτρια
ιδέα περί θεού και έδειξε το άτοπο αυτής. Μάλιστα φυγάδευσε
κυριολεκτικά τον Όμηρο από την «Πολιτεία» του, διότι θεώρησε ότι οι
ανήθικοί μύθοι για τους θεούς αποτελούν επιζήμια πρότυπα για τους
νέους. Τόνισε εμφατικά ότι ο Όμηρος και ο Ησίοδος έπλασαν ψευδείς και
ανάξιους μύθους για τους θεούς (Πολιτ. 368Α-383C). Αρνήθηκε ουσιαστικά
την πατρώα θρησκεία και προσηλώθηκε στην δική του ιδεατή θεότητα, το
«Όντως Όν».
Ο Πλάτωνας όμως δεν
ήταν ο μόνος. Πλειάδα φιλοσόφων εκφράστηκαν ενάντια στην αρχαία
θρησκεία και αυτή αντίδρασε ως ήταν αναμενόμενο, δια μέσω της
πολιτείας, με εξορίες και καταδίκες φιλοσόφων έπειτα από δίκες περί
ασεβείας. Επί παραδείγματι άλλων φιλοσόφων που θεώρησαν ασεβείς τις
ελληνικές ιδέες περί θρησκείας είναι ο Ξενοφάνης ο Κολοφώνιος που
τόλμησε να αρνηθεί την κρατούσα θρησκεία της εποχής του και να
διακηρύξει επίσημα: «Είς Θεός, εν τε θεοίσι καί ανθρώποισι μέγιστος ούτε δέμας θνητοίσι όμοιος ουδέ νόημα». Όμως «πάντα
θεοίσ’ ανέθηκαν Όμηρος θ΄ Ησίοδος τε… όσσα παρ’ ανθρώποισιν ονείδεα
και ψόγος εστίν, κλέπτειν, μοιχεύειν τε και αλλήλους απατεύειν»
(Ξενοφ. Απ.,11). Ανάλογα τους θεούς θεωρούσε εξ ολοκλήρου αποκυήματα
της ανθρώπινης φαντασίας, ανάρμοστα για την θεία φύση. Υποστήριζε
μάλιστα πως όσοι πιστεύουν ότι οι θεοί γεννήθηκαν, ασεβούν το ίδιοι με
όσους λένε πως οι θεοί πεθαίνουν. Ακόμη και ο Ηράκλειτος υποστήριζε πως
ο Όμηρος και ο Ησίοδος, αποδίδοντας στους θεούς κακίες και
ανηθικότητες είχαν ολέθρια επίδρασή στα ήθη των ανθρώπων. Στηλίτευσε
τον ανόητο ανθρωπομορφισμό των θεών, τόνισε την απόλυτη διαφορά ανθρώπου
και Θεού (Αποσπ. 88) και απειλούσε όσους έκαναν ανίερες τελετές
(Βακχισμός, ιερά όργια, ιερή πορνεία κ.λπ.). Έτσι λοιπόν το ανάθεμα
δείχνει την ορθότητα της Εκκλησίας όταν μιλά για δυσσεβή δόγματα.
Συμπέρασμα: Πουθενά δεν υπάρχει κατάρα κατά των Ελλήνων ως έθνος ή γένος
Τα των Ελλήνων δυσσεβή δόγματα.. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να πούμε πάλι κάτι το αυτονόητο. Πέραν των εύστοχων παρατηρήσεων του συγγραφέα της σελίδας Απολογητής , υπάρχει και ενα ακόμα "πλαίσιο" που αρκετοί "Εθνικοί" χρησιμοποιούν. Το πλαίσιο της χρήσεως της λέξης "Έλλην". Γιατί χρησιμοποιούσανε την λέξη "Έλλην" οι Ρωμαίοι και οι Έλληνες (στο γένος) χριστιανοί για να οριοθετήσουν τα της αρχαίας θρησκείας και πίστης ; Μα φυσικά γιατι η Ρώμη ητανε κόσμος "ΕλληνοΡωμαικός". Οι Θεοί της Ρώμης ηταν και Θεοι των Ελλήνων μιας και απο τους Έλληνες απέκτησαν θρησκευτικότητα οι Ρωμαίοι. Επίσης ξεχνάμε πως ο Ελληνισμός ως πνευματικότητα ηταν παγκόσμιος εκείνη την εποχή. Λέγοντας "Έλληνας" εννοούσες σχεδόν κάθε θετική όψη της γνώσης και της πίστης στον αρχαίο κόσμο. Είμασταν κοσμοκράτορες (τότε) και θεμελιωτές του κόσμου. Ο κόσμος χωριζόταν σε Έλληνες και Βαρβάρους. Ορθώς λοιπόν εαν εξετάσουμε την εποχή και μπούμε στα σπλάχνα της, οι Χριστιανοί Ιεράρχες χρησιμοποίησαν τον όρο Έλλην οταν θέλησαν να αναφερθούν στα της Θρησκείας / Πίστης / Φιλοσοφία. Επίσης πρέπει να αναφερθεί πως ο όρος "Εθνικός" χρησιμοποιούνταν οχι μόνο για "Έλληνες" μα και για τους Ιουδαίους με τους οποίους οι Χριστιανοί αρχής εξαρχής ήτανε αντίθετοι εως και εχθρικοί για μια πληθώρα θεολογικών και Εθνικών θεμάτων. Το να κατηγορούν οι σύγχρονοι Εθνικοί τον χριστιανισμό ως αίρεση του Σιωνισμού/Ιουδαισμού , απο την στιγμή που ο ίδιος ο Ιησούς αντιτάχθηκε ευθέως στον Ιουδαισμό είναι το λιγότερο γελοίο. Απευθύνθηκε τόσο σε Ιουδαίους , οσο και Παγανιστές αλλά οι Ιουδαίοι δεν τον αναγνώρισαν ως Μεσσία τους (Άλλωστε Μεσσία περίμεναν και περιμένουν οι Ιουδαίοι ενω ο Ιησούς μίλησε ως Υιός του Βασιλέα των Ουρανών μη δεχόμενος τον Όρο "Μεσσίας".) Το επιχείρημα πως οι Χριστιανοί χρησιμοποιούν Ιουδαικές ορολογίες (οπως Σιών η της Ιερουσαλήμ κ.ο.κ) άρα είναι και Εβραίοι κι αυτοί είναι εκτός τόπου και χρόνου. Και αυτό διότι οι Ορολογίες αυτές είναι Θεολογικής ερμηνείας και φύσεως (άρα και παν-ανθρώπινης πνευματικής υφής) για τους Χριστιανούς , ενω τόσο πνευματικής οσο και "Εθνικής" υφής για τους Ιουδαίους. Η διαφορά είναι σαφώς τεράστια και θεμελιώδης. Όταν ο Χριστιανός μιλάει για την "Σιών" εννοεί την Ουράνια πανανθρώπινη πνευματική Βασιλεία , ενω οταν ενας Εβραίος αναφέρεται στην Σιών μιλάει για επίγεια βασιλεία - Λόγο της υπόσχεσης του Γιαχβέ προς αυτούς- αλλά και πνευματική / πανανθρώπινη εξίσου και αυτό έγκειται στο πως αντιλαμβάνεται ο ιδιος ο Εβραίος την πίστη του. Είναι καθαρά ανθρώπινο ζήτημα εαν εμπειρίες , βιώματα, "οράματα", πάσης φύσεως κείμενα και δοξασίες ο άνθρωπος τα μεταφράζει, παραφράζει η τα προσαρμόζει σε ενα εγωιστικό, φυλετικό, Εθνικό μοτίβο κι άλλο εαν τα κείμενα αυτά η οι εμπειρίες αυτές εχουν να κάνουν για κάθε άνθρωπο επι Γης. Ο Θεος για μένα είναι ομοιος και κοινός για ολους, κατοικεί εντός μας και ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ. Είναι η ενέργεια που ενώνει το διαιρεμένο, η Υπερ-Νόηση που γεμίζει και διοικεί τα πάντα. Κι αυτήν την Υπερ-Νόηση οι άνθρωποι άκρως αποτυχημένα κατ εμε ως σήμερα ερμήνευσαν, παρερμήνευσαν και βεβήλωσαν με αποτέλεσμα τις γνωστές μας θρησκείες δοξασίες η παραδόσεις.
ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤ΄
6.
Τοις την μωράν των έξωθεν φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμώσι, και
τοις καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε μετεμψυχώσεις των
ανθρωπίνων ψυχών, ή και ομοίως τοις αλόγοις ζώοις ταύτας απόλλυσθαι,
και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο ανάστασιν και κρίσιν
και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν αθετούσιν Ανάθεμα τρις.
(Μτφρ: Σε αυτούς που προτιμούν την ανόητη,
των εκτός (Εκκλησίας - μάνδρας του Ιησού Χριστού) φιλοσόφων λεγομένη
σοφία και ακολουθούν τους διδασκάλους αυτών και δέχονται τις
μετεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών ή και ομοίως ότι αυτές χάνονται στα
άλογα ζώα και ότι αυτές εις το μηδέν καταλήγουν και για αυτό αθετούν
την ανάσταση και την κρίση και την τελευταία (οριστική) ανταπόδοση των
πράξεων .ανάθεμα τρεις φορές.)
Εδώ δεν
αναφέρεται πουθενά ο όρος Έλληνας. Το κείμενο αναφέρεται στην
μετεμψύχωση και σε όσους αρνούνται την ανάσταση. Σαφώς δεν στρέφεται ο
αναθεματισμός (αποβολή) σε εκείνους που βρίσκονται εκτός της Εκκλησίας
αλλά εκείνων που βρίσκονται εντός και εισάγουν τέτοιες αντιλήψεις.
Το
σημαντικό πάντως που πρέπει να λεχθεί εδώ είναι πως σύμφωνα με τον
ιστορικό Έλληνα Ηρόδοτο, την ιδέα της μετεμψύχωσης παρέλαβαν οι Έλληνες
από τους Αιγύπτιους. Ηρόδοτος [Β 123]: «..Οι Αιγύπτιοι είναι που
είπαν πρώτοι και τούτο το λόγο, ότι η ψυχή του ανθρώπου είναι Αθάνατη
και όταν το σώμα πεθάνει, αυτή μπαίνει σε άλλο ζώο που γεννιέται κάθε
φορά. Κι αφού περάσει απο όλα τα ζώα τα χερσαία, τα θαλάσσια και τα
φτερωτά, ξαναμπαίνει σε σώμα ανθρώπου που γεννιέται. Κι η περιφορά αυτή
διαρκεί τρεις χιλιάδες χρόνια. Αυτό το λόγο διδαξαν μερικοί Ελληνες
παλαιότεροι* και νεότεροι σαν να ήταν δικός τους. Μου είναι γνωστά τα
ονόματα τους,, αλλά δεν τα αναφέρω.»
Τέτοιες ιδέες
βρίσκουμε και στον Πλάτωνα….Επίσης ο μέγιστος Πλάτωνας αφού παρέλαβε
τις μετεμψυχώσεις από αυτούς αναφέρει: Τιμαιος 42 Β: όποιος (άνδρας)
όμως αποτύχει σ' αυτά (να ζήσει με δικαιοσύνη), θα μεταμορφωθεί κατά τη
δεύτερη γέννησή του σε γυναίκα.
Είναι λοιπόν παράλογο
που η Εκκλησία του Χριστού δεν δέχεται τέτοιες θεωρίες στην διδασκαλία
της που της παραδώθηκε από τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό;
Συμπέρασμα: Πουθενά δεν υπάρχει κατάρα κατά των Ελλήνων ως έθνος ή γένος
*οι Ορφικοί, ο Πυθαγόρας και ο Εμπεδοκλής αργότερα
Εδώ διαπιστώνουμε ενα
διαχρονικό σφάλμα των Χριστιανών κατα την άποψη μου. Ουδέποτε ο Ιησούς
αρνήθηκε την μετενσάρκωση. Ουδέποτε ο Ιησούς κάθισε να αναλύσει τα της
ψυχής και της πορείας της . Για ποιον λόγο η Ανάσταση να είναι αντίθετη
με την μετενσάρκωση ; Για ποιόν λόγο να μην είναι συμπληρωματική της
μετενσάρκωσης ; Η Ανάσταση εχει να κάνει με την υπέρβαση του πνεύματος
σε ανώτερη σφαίρα ύπαρξης . Σφαίρα ύπαρξης άκρως πνευματική που
υπερβαίνει και ξεπερνάει τον αισθητό σε μας κόσμο. Η μετενσάρκωση ομως
δεν μιλάει για κάποια ανώτερη σφαίρα ύπαρξης αλλά για την διαρκή πορεία
της ψυχής διαμέσου διδακτικών ενσαρκώσεων εως οτου κατορθώσει να φτάσει
στην Θέωση. Η Θέωση ομως επιτυγχάνεται διαμέσου του κόσμου τούτου. Γιατί
λοιπόν η Ανάσταση (δηλαδή η απελευθέρωση απο τα δεσμά της Ύλης σε ενα
ανώτερο πεδίο ύπαρξης) να μην είναι ιδια με την "Θέωση" οπως την καλούν
οι Μύστες και οι Φιλόσοφοι ; Και ποιός ο λόγος να χαρακτηριστούν
αιρετικοί η εκ του "Πονηρού" - Σατανά οσοι πιστεύουν σε αυτήν ; Το
μεγάλο σφάλμα του Χριστιανισμού και κάθε -ισμού είναι η αβάσιμη
απολυτότητα που εχει πάνω σε ζητήματα που και η ίδια κατ ουσίαν εχει
θεμελιώδη άγνοια. Αλλά αυτή ειναι μονάχα η άποψη μου άλλωστε....
ΑΝΑΘΕΜΑ Ζ'
7.
Τοις λέγουσιν, ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι
παρά των επτά Αγίων και Καθολικών Συνόδων, και παρά πάντων των εν
Ορθοδοξία λαμψάντων Πατέρων αναθέματι καθυποβλήθέντας, ως αλλότριοι της
Καθολικής Εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν
περιουσίαν κρείττονες εισί κατά πολύ, και ενταύθα, και εν τη μελλούση
κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος
ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων Ανάθεμα τρις.
(Μτφρ: Σε αυτούς που λένε ότι οι σοφοί
των Ελλήνων και οι πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι οποίοι από τις επτά Άγιες
Καθολικές Συνόδους και από όλους τους Πατέρων, που έλαμψαν στην
Ορθοδοξία, έχουν υποβληθεί σε ανάθεμα, επειδή είναι ξένοι της Καθολικής
Εκκλησίας εξ αιτίας της κίβδηλης και ρυπαρής διδασκαλίας τους που
διατύπωσαν με τα λόγια τους, είναι κατά πολύ καλύτεροι και εδώ και στην
μέλλουσα κρίση από τους ευσεβείς και ορθοδόξους άνδρες, ή αλλιώς ότι
κατά ανθρώπινο πάθος ή από άγνοια έχουν κάνει μικρό σφάλμα, ανάθεμα
τρεις φορές.)
Σε αυτό το ανάθεμα,
αναθεματίζονται (αποβάλλονται Εκκλησιαστικά) εκείνοι που διατυπώνουν
την άποψη πως οι έξωθεν φιλόσοφοι και οι αιρεσιάρχες είναι καλύτεροι
από τους Ορθόδοξους άνδρες. Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να ισχύσει σύμφωνα
με την άποψη της Εκκλησίας διότι η Ορθόδοξη εκκλησία αντιπροσωπεύει
κατά την αντίληψή της Αλήθεια ή οποία σαφώς δεν είναι δυνατόν να
κατέχεται πλήρως και από άλλους εφόσον αυτοί οι άλλοι διαφωνούν με τα
διδάγματά της. Η ποινή (ως αποκοπή) έχει και πάλι νόημα μόνο εφ’ όσον
εφαρμόζεται σε μέλη της Εκκλησίας. Δεν έχει νόημα να αναθεματιστεί
κάποιος Μουσουλμάνος, Εβραίος ή Εθνικός αφού δεν είναι μέλος της
Εκκλησίας. Πώς θα μπορούσε να αποκοπεί κάποιος εφόσον δεν ήταν ποτέ
συνδεδεμένος;
Συμπέρασμα: Πουθενά δεν υπάρχει κατάρα κατά των Ελλήνων ως έθνος ή γένος
ΤΡΟΠΑΡΙΟ & ΜΑΚΑΡΙΣΜΟΣ
Το Τροπάριο :
«Ναούς ειδώλων (=Ελληνικούς) καθείλετε αθλούντες, και εαυτούς της Τριάδος θείους ναούς εδομήσασθε, αθλοφόροι κυρίου αγγέλων συνόμιλοι».
(Μτφρ: Ναούς ειδώλων γκρεμίζετε καθώς
κοπιάζετε και αγωνίζεσθε και εκτίσατε για τον εαυτό σας θείους ναούς
της Τριάδας αθλοφόροι του Κυρίου (και) σύντροφοι των Αγγέλων)
Ο όρος «Ελληνικός»
στην μετάφραση των παγανιστών προστίθεται από έξω. Όπως φαίνεται στόχος
του υμνογράφου δεν είναι να δείξει την αντίθεση με τον Ελληνισμό (αν
υπήρχε αυτή) αλλά με τα είδωλα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ. Αν ήθελε ο
υμνογράφος θα μπορούσε κάλλιστα να πει «Ναούς Ελλήνων..». Και οι δύο
λέξεις έχουν ίδιο αριθμό συλλαβών και τονίζονται στην παραλήγουσα. Έτσι
δεν θα χαλούσε το μέτρο ούτε το μουσικό μέλος. Γιατί λοιπόν λέει
ειδώλων και όχι Ελλήνων, αν αυτό υπονοούσε;
Ο Μακαρισμός :
«Οι καλάμω του Σταυρού,
εκ του βυθού της αγνωσίας τους λαούς αναγαγόντες Απόστολοι, την των
Ελλήνων πλάνην απεμειώσατε από της γης, απλανείς σωτήρες γενόμενοι των
πιστών, αληθώς όθεν μακαρίζεσθε».
(Μτφρ: Με τον κάλαμο του Σταυρού από τον
βυθό της άγνοιας του λαούς ανεβάσατε Απόστολοι και την πλάνη των
Ελλήνων εξαφανίσατε από την γη, και γίνατε αλάθητοι σωτήρες των πιστών,
για αυτό και αληθώς μακαρίζεστε)
Ποια είναι αυτή η πλάνη των Ελλήνων; Μπορεί να είναι η διάθεσή τους και η δίψα τους για την αλήθεια; Όχι γιατί και οι Πατέρες μελέτησαν και έγιναν κοινωνοί αυτής της αναζήτησης.
Μήπως είναι οι επιστήμες τους; Μάλλον όχι γιατί όπως είναι γνωστό οι
Βυζαντινοί, θεματοφύλακες της επιστήμης αυτής ήταν. Άλλωστε σε αυτούς
χρωστάμε την διάσωση των αρχαίων χειρογράφων και με τον τρόπο αυτό την
ιστορική μας συνείδηση. Αν δεν υπήρχαν οι Βυζαντινοί αντιγραφείς,
σήμερα το όνομα του Πλάτωνα και του Σωκράτη, του Περικλή και του
Θουκυδίδη αν δεν είχε εξαφανιστεί θα σωζόταν μέσα σε μυθολογική ομίχλη.
Επομένως το απόσπασμα αναφέρεται στην περί θεού αντίληψη των αρχαίων η
οποία ήταν όντως πλανεμένη και αυτό ελέχθη ακόμη και από τους ίδιους
τους φιλόσοφους.
Συμπέρασμα: Πουθενά δεν υπάρχει κατάρα κατά των Ελλήνων ως έθνος ή γένος
Αυτά ηταν τα περιβόητα αναθέματα και ο Αντίλογος ελπίζω να "πείσει" περι της σκοπιμότητας των επιχειρημάτων των "Νεο-Εθνικών" . Κατ εμέ μετά απο πολλά χρόνια αναζήτησης και μελέτης τόσο σε ιστορικό υπόβαθρο , οσο και σε πνευματικό αυτή είναι η Αλήθεια. Είναι κάτι εντελώς διαφορετικό να αναθεωρούμε η να πιστεύουμε πως μια θρησκεία η ενα δόγμα είναι εσφαλμένο ως προς τις αντιλήψεις του και με ανάλυση, αναζήτηση και καθαρό Νου και καρδιά να προσπαθήσουμε να γίνουμε κοινωνοί της Αλήθειας και είναι κάτι εντελώς διαφορετικό το να λέμε πως μια θρησκεία για την οποία πολέμησαν και Μαρτύρησαν οι πρόγονοι μας, είναι θρησκεία εχθρική προς τον Ελληνισμό - πόσο μάλλον δε εγκληματική και καταστροφική αγνοώντας η διαστρεβλώνοντας την ιστορική πραγματικότητα. Κι εγω πιστεύω πως το Δόγμα τύφλωσε τον λογισμό πολλών ανθρώπων και πολλά εγκλήματα προς την Γνώση και την Αλήθεια οφείλονται σε αυτή την τύφλωση. Όμως καλό θα ήταν να εξετάζουμε και την εποχή που τα εγκλήματα αυτά συνέβησαν. Δεν είναι δυνατόν με κριτήρια σύγχρονα να εξετάσεις τεκταινόμενα πριν 1 αιώνα , πόσο μάλλον δε τεκταινόμενα πολλών χιλιετιών στο παρελθόν.
Η ανθρωπότητα στο άμεσο μέλλον κατ εμε θα αναθεωρήσει πολλά πράγματα .
Τόσο θρησκευτικής φύσεως, οσο και Πνευματικής φύσεως. Και αυτό θα συμβεί
γιατί εμείς οι άνθρωποι αδυνατούμε να κατανοήσουμε το βασικότερο ολων.
Πως δεν γνωρίζουμε κατ ουσίαν τίποτα . Αυτό ομως δεν σημαίνει πως πρέπει
να ατιμάζουμε το παρελθόν και να βεβηλώνουμε την Ιστορική Αλήθεια .
Οφείλουμε Σεβασμό και Κατανόηση σε οσα οι πρόγονοι μας έζησαν, πίστευαν
και για οσα Θυσιάστηκαν.
Ουδεμία Θρησκεία - Επιστήμη η Νόμος Ανωτέρα της Αλήθειας
καθε θρσησκεια για να εδραιωθει μολις γινει εξουσια,το πρωτο που κανει ειναι να βγαλει παρανομη την παλια για να μην υπαρχουν ανταγωνιστες, για αυτο και επι μεγαλου κωνσταντινου και θεοδωσιου, βγηκαν τα διαταγματα οτι ποιος δεν βαπτιζεται χριστιανος αποκεφαλιζεται και που αποτελεσμα τους ηταν με απο 9 αιωνες κυνηγητο καθε τι εθνικου, η ελλαδα να γινει τον 9 μχ αιωνα εντελει χριστιανικη και αφου ειχε σφαγιαστει το 1/3 του πληθυσμου, τωρα αν ο χριστιανισμος ειναι πραγματικη θρησκεια ή συρραφη παλιων θρησκειων, ο καθενας ας κανει το ψαξιμο του και θα βρει την απαντηση
ΑπάντησηΔιαγραφή