Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Στα έξι μέτρα..!!!


Κάθομαι όλη μέρα σήμερα και παρακολουθώ τις συνεδριάσεις της Βουλής...Ναι , ναι ξέρω είμαι καμμένος θα πουν πολλοί.Εγώ έχω αντίθετη άποψη όμως..Είμαι ένας από τους πολύ λίγους ανθρώπους αυτής της χώρας που παρακολουθούν συστηματικά τα πολιτικά δρώμενα..Οι περισσότεροι (ΜΑΛΑΚΕΣ) απλά αδιαφορούν..Δεν πειράζει ,όμως , θα σας πω εγώ τι γίνεται..''Μας δουλεύουν ψηλό γαζί!''..Όλη μέρα κάθονται και προτείνουν...

λύσεις (στη Βουλή) τυπάκια που έχουν φάει επί χρόνια με χρυσά κουτάλια εις βάρος του ελληνικού λαού..αντί να πάνε να αυτοκτονήσουν οι καραγκιόζηδες , οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ! Και φυσικά δε μιλάω για όλους..υπάρχουν και άνθρωποι εκεί μέσα που πραγματικά αξίζουν και δε φταίνε σε τίποτα (Κανέλη , Καμμένος , ίσως Λοβέρδος , ίσως Βελόπουλος κ.α)..Και τα λέω αυτά γιατί δεν πρέπει να τους βάλουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι..Αυτοί που πραγματικά φταίνε....ΣΤΑ ΕΞΙ ΜΕΤΡΑ!!!!!Ούτε καν φυλακή..

Και έχουμε έξω από τη Βουλή τους Αγανακτισμένους.
Δε λέω , ωραίο κίνημα , με αγνούς σκοπούς , αγωνίζονται για το καλό της χώρας και εγώ μαζί τους...αλλά
το να κάθεσαι απλά έξω από τη βουλή και να διαμαρτύρεσαι ειρηνικά δε μου λέει τίποτα!!Τα ΜΜΕ , τα οποία όλοι ξέρουμε ότι υποκινούνται από τα κόμματα , έχουν περάσει στον λαό αυτό το παραμυθάκι περί ειρηνικών διαδηλώσεων..και γιατί;;Γιατί θέλουν να περάσουν το Μεσοπρόθεσμο και να μη κινηθεί φύλλαράκι...
Για να μην παρεξηγηθώ δεν είμαι υπέρ του να τα σπάμε όλα(τεράστιο λάθος...αν θέλετε να σπάσετε κάτι σπάστε καλύτερα τα σπίτια και τα αυτοκίνητα των πολιτικών!).
Αλλά μη κάθεστε απλά και βαράτε κουτάλες...ΚΑΝΤΕ ΤΗ ΓΗ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ...κάντε τους να χεστούν πάνω τους...και να μάθουν ότι όποιος ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο , όποιος βάλει ταφόπλακα στο μέλλον μας θα πάθει αυτό που του αξίζει..θα στηθεί ΣΤΑ ΕΞΙ ΜΕΤΡΑ!

pare5malaka

http://pare5malaka.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου