Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Ο αετος και ο γυμνοσαλιαγκας....



Ειναι πανω σε ενα δεντρο ενας αετος και χαζευει τη θεα του καμπου.
Καμαρωνει που ειναι τοσο ψηλα!!
Θαυμαζει τα φτερα του που εγιναν τοσο δυνατα απο το πεταγμα!!
Κοιταζει τα κοφτερα του νυχια και νιωθει πολυ περηφανος!!
-Ειμαι δυνατος σκεφτεται.Μονος μου εφτασα εδω στην κορυφη!!Με τη δυναμη μου!!
Ξαφνικα ομως νιωθει...
κατι γλειωδες και σιχαμενο στα ποδια του..
-Πως εφτασες μεχρι εδω σιχαμενε σαλιγκαρι??
-Εχω και εγω τον τροπο μου..
-Μα πως ?δεν εχεις φτερα εσυ...δεν εχεις νυχια...
-Εχω σαλια αετε μου....ξερω να γλυφω...ΚΑΝΕ ΠΙΟ ΚΕΙ....
Επαιξαν στο ρολο του αετου(Ενας ιδιωτικος υπαλληλος)
και στο ρολο του γυμνοσαλιαγκα (Ενας δημοσιος υπαλληλος)
ANAΓΝΩΣΤΗΣ

1 σχόλιο:

  1. αυτη την ωρα πρεπει να γινουμε ολοι οι Ελληνες μια γροθια και οχι να χωριστουμε στα δυο γιατι αυτο τους βολευε παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή