Του Παναγιώτη Τελεβάντου
Να μη θεωρούμε ότι είναι λίγες οι 70,000 υπογραφές που μαζεύτηκαν ήδη εναντίον του ηλεκτρονικού φακελλώματος, μας προτρέπει το μαχητικό ιστολόγιο “Ορθόδοξο Παρατηρητήριο”.
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ
Αλλά, καλά αδελφοί, μόνον ένας παράφρων θα υποτιμούσε... τη συλλογή πάνω από 70,000 υπογραφών!
Πώς να υποτιμήσουμε ένα τέτοιο επίτευγμα που υπερέβη κατά πολύ τις προσδοκίες αλλά και ακόμη περισσότερο τους φόβους των νεοταξιτών;
Το “Ορθόδοξο Παρατηρητήριο” παραθέτει στατιστικές και αριθμούς και συγκρίνει το επίτευγμα της συλλογής περισσότερων από 70,000 υπογραφών στην Ελλάδα με την ανάλογη κίνηση στη Μεγάλη βρεττανία που κατόρθωσε να ματαιώσει την “κάρτα του πολίτη”.
ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ “ΚΑΡΤΑΣ” ΚΑΙ “ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ” ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
Θα επιχειρήσω μιαν άλλη σύγκριση αριθμών πολύ πιο εύγλωττη. Την “κάρτα του πολίτη” την υπέγραψαν σχεδόν τριπλάσιοι από την “Ομολογία πίστεως για τον Οικουμενισμό”, παρόλον ότι η “Ομολογία” βρίσκεται σε κυκλοφορία μεγάλο χρονικό διάστημα πριν αρχίσει η συλλογή των υπογραφών των αντιρρησιών συνειδήσεως για την μη παραλαβή της “κάρτας του πολίτη”.
Και όχι μόνον αυτό! Την “Ομολογία πίστεως” για τον Οικουμενισμό την υπέγραψαν και μπορούν να την υπογράψουν ΟΛΟΙ. Πιστοί κάθε εθνικότητας. Δεν μπορεί να συμβεί όμως το ίδιο με την “κάρτα” επειδή πρέπει να είναι Ελληνες πολίτες όσοι θα υπογράψουν, αφού αυτοί θα κληθούν να παραλάβουν την “κάρτα”.
Επομένως είναι πολλαπλάσια υπέρτεροι όσοι υπέγραψαν ότι δεν θα παραλάβουν την “κάρτα του πολίτη” από αυτούς που υπέγραψαν την “Ομολογία για τον Οικουμενισμό”.
Με αυτά τα δεδομένα πώς λοιπόν είναι δυνατόν να υποτιμήσει κανείς τη συλλογή ενός τόσο μεγάλου αριθμού υπογραφών;
“ΠΛΗΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΩΝ;’
Ενα με στενοχωρεί. Οτι από τους υπογράψαντες λείπουν ορισμένα ονόματα τα οποία είναι ανεπίτρεπτο να λείπουν. Γιατί έστω και τώρα δεν δίνουν τη χαρά σε όλους ότι είναι συναγωνιστές στην προσπάθεια να αποτραπεί ο εγκλεισμός των ανθρώπων σε ηλεκτρονική φυλακή; Γιατί εμμένουν να αρνούνται να δηλωσουν παρόν στο προσκλητήριο για τον αγώνα για την ελευθερία “προφασιζόμενοι προφάσεις εν αμαρτίαις” για την ερμηνεία του 666; Πώς είναι δυνατόν να εμμένουν ότι το θέμα δεν είναι πνευματικής φύσεως αφού η ελευθερία και η αξιοπρέπεια του ανθρώπου διατρέχουν άμεσο και ουσιαστικό κίνδυνο; Επομένως πώς είναι δυνατόν να μη θεωρούν το θέμα πνευματικό; Γιατί έρχονται σε αντίθεση με την απόφαση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Ορους, την πλειοψηφία της Ιεραρχίας και τις δεκάδες χιλιάδες των ανθρώπων που δήλωσαν ότι αρνούνται να παραλάβουν την “κάρτα”; Μήπως θέλουν η Εκκλησιαστική Ιστορία να γράψει γι’ αυτούς το “πλην Λακεδαιμονίων;”
ksipnistere.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου