Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Δεν με πληρώνουν!


Είμαι μουσικός και οργανωτής συναυλιών. Τον Οκτώβριο του 2009 μου ανέθεσε ο Δήμος νέας Φιλαδέλφειας μια μουσική συναυλία , ύψους 6.600 Ευρώ, την οποία και πραγματοποίησα. Με νόμιμη διαδικασία σύμβασης, με έκδοση τιμολογίου προς τον Δήμο, με απόδοση του Φ.Π.Α προς την εφορία.
Ο Δήμος δεν με...
πληρώνει και μου είναι αδιάφορες οι κάθε δικαιολογίες του. Κατέφυγα στη δικαιοσύνη για να ζητήσω διαταγή πληρωμής με τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

Εκδοθέν τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών
Εντυπο του δήμου που προαναγγέλλει τη συναυλία
2 εξώδικα προς το Δήμο με τα οποία ζητώ να μου απαντήσουν ότι η συναυλία είχε τελεσθεί  (χωρίς να λάβω απάντηση)

Τα πειστήρια φαίνεται ήταν αδύναμα προς τη δικαιοσύνη (γιατί σεσημασμένος είμαι, ή έχω βεβαρυμένο ποινικό μητρώο?)
Ετσι μας παραπέμψανε σε τακτική δικάσιμη αγωγής.
Η δικάσιμη ορίστηκε για τον Μάρτιο του 2013........Την ημερομηνία αυτή θα πάρουν μια αναβολή -ισως μεγαλύτερη του χρόνου- για να δικαιωθώ το  2015. Θα ακολουθήσει έφεση και αν δεν ακολουθήσει άλλη αναβολή, ελπίσω να λάβω τη διαταγή πληρωμής γύρω  το 2017.........

Κύριε υπουργέ δικαιοσύνης καλημέρα σας
Κύριε υπουργέ προστασίας του πολίτη καλημέρα σας......
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου