Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΘΕΑΜΑ!

Αυτό τώρα το πράμα είναι ωραίο;;;Εμένα πάντως δεν μου αρέσει και τόσο!Μπορούσαν να κάνουν πολλά καλύτερα πράγματα σε αυτό το μέρος.Να φυτέψουν ένα κανονικό δέντρο και να γεμίσουν με όμορφα λουλούδια τον κύκλο.Αυτό θα ήταν καλό.Τώρα με αυτό το σιδερένιο πράγμα δεν είναι και τόσο καλό το θέαμα.Τζάμπα λεφτά μου φαίνεται...
 σκπορπάνε σε βλακείες που δεν θα αρέσει και σε κανέναν.Ο κ αλεξανδρής εχει κάνει πολλά κουφά τελευταία.Η πόλη μας χρειάζετε άλλου βελτίωση δημαρχέ;;;Σε πράγματα που θα την κάνουν να ανέβει επίπεδο σαν πόλη.

5 σχόλια:

  1. Καλά τα λές δεν είναι και τόσο ωραίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πριν εκφράσουμε άποψη, θετική ή αρνητική, καλό είναι, να περιμένουμε την ολοκλήρωση του έργου. Ας είμαστε μία φορά λίγο υπομονετικοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοιτά φίλε το θέαμα δεν είναι καλό.Τώρα αν το γεμισουν με λουλούδια τον κύκλο πάλι δεν θα είναι τόσο ωραίο.Το ωραίο θα ήταν αν είχε ένα μεγάλο φυσικό δέντρο.Αυτό θα ήταν τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιμένω στην αρχική μου προσέγγιση. Αυτή τη στιγμή είναι ένα γιαπί όλο το μέρος. Έχεις δει ποτέ σου όμορφο γιαπί; Να περιμένουμε την ολοκλήρωσή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάλα φίλε θα περιμένω και εγώ και θα το ξανασχολιάσω για το αν είναι καλό ή κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή