Κυριακή 25 Απριλίου 2010

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗΝ ΒΛΑΧΟΜΠΑΡΟΚ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΣΑΣ



ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ
Η αλεξανδρούπολη είναι μια πολή που μου αρέσει πολύ για το πώς είναι τόσο καλά δομημένη και είναι εύκολο ένας που δεν την ξέρει τόσο καλά να την περπατήσει.

Το πρόβλημα που έχω είναι με ορισμένους ανθρώπους σας που έχουν μια λανθασμένη νοοτροπία σε καποιά θέματα που εκνευριζουν πολύ κόσμο.

Την παρασκευή πείγα με έναν φίλο μου στο spesso games έγω είμαι φοιτητής στην πόλη σας και ο φίλος μου είναι στρατιωτής και βγήκαμε έξω για ένα καφεδάκι, καθίσαμε στο μαγαζί...
 και έρχεται η σερβιτόρα να μας πάρει παραγγελία και μας ρωτάει αν είμαστε φοιτητές και εγω της είπα ναί και αυτή κοίταξε το φίλο μου με ύφος χιλίων καρδιναλίων και του είπε με ειρωνικό τρόπο ''εσύ είσαι φοιτητής'' ο φίλος μου της είπε ''οχι'' και εκείνη έφυγε,αυτό εδώ με έχει πειραξει πάρα πολύ γιατί έχω ακούσει για το πόσο υποτιμητικά φέρονται στους στρατιώτες που έρχονται στον Έβρο, γιατί τους καλεί η πατρίδα για να κάνουν την θυτεία τους και κάποιοι άπο τον τόπο σας τους υποτιμούν πολύ,αυτό το θεώρω μεγάλη αδικία γιατί χάρι στους στρατιώτες και τους επόπ γεμίζουν τα μαγαζιά άπο καφετέρειες μέχρι και φάστ φούντ και αφήνουν πολλά λεφτά σε όλο τον νομό για όσο καιρό είναι και ορισμένοι κάφροι τους συμπεριφέρονται με το χειρότερο τρόπο λές και είναι σκουπίδια της κοινωνίας.
Πρέπει να το βάλετε στο blog σας για να το ακούσει ο κόσμος το πόσο βλαχομπαρόκ νοοτροπία έχουν κάποιοι και να σταματήσουν να το παίζουν μάγκες σε αυτούς που τους αφήνουν τόσα πολλά λεφτα κάθε χρόνο μόνο και μόνο γιατί φοράν χακί.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Ilitrela blog: τα σχόλια είναι περιττά...

6 σχόλια:

  1. Ετσί ακριβώς είναι όπως τα λέει το παιδί και εγώ στρατιώτης είμουν πριν μερικούς μήνες και με νευρίαζαν πάρα πολύ τέτοιοι τύποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα προτιμουσα τα μαγαζια μου να γεμιζαν απο φοιτητες/φοιτητριες οπως στην Κομοτηνη παρα με φανταρους και εποπ που στην πλειοψηφια τους ειναι ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλε πρεπεί να καταλάβεις ότι είναι άνθρωποι και αυτοί και θα βρεθείς στην θέση τους κάποια στιγμή θες να σου φέρονται και εσένα έτσι για πές μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. min 3exnas pws kai oi foitites me ptixia pane strato den oloi kagoures opws les.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @bigili
    Εγραψα "στην πλειοψηφια τους" οχι ολοι..
    @Ανωνυμος
    Ελπιζω οταν φτασω στην τραγικη θεση να παω στρατο να μην εχω την λογικη και την συμπεριφορα ορισμενων φανταρων που βλεπω εξω..

    Και προσωπικα, ΔΕΝ γουσταρω φανταρους
    ΑΠΑΙΤΩ φοιτητοκοσμο..
    Δεν ειναι οτι εχω κατι με τα παιδια, αλλα παρατηρηστε ποσο ομορφες γινονται οι πολεις (Γιαννενα,Θεσ/νικη κλπ) απο τους φοιτητες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε παιδια καιαυτη ψυχή δεν έχουν αν όλη η μαλάκες τους κοροϊδευουν τι θελετε να κάνου σκέψου το 8:38

    ΑπάντησηΔιαγραφή