Δεκάδες καταγγελίες ως προς τις παράνομες χρεώσεις SMS μηνυμάτων από αριθμούς 54ΧΧΧ έχει λάβει η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής και καλεί τους καταναλωτές να μην συμπληρώνουν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου ή άλλα προσωπικά τους στοιχεία σε ιστοσελίδες, όπου δεν αναγράφονται όροι ή χρεώσεις, ενώ καλεί και την ΕΕΤΤ και τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να ξεκινήσουν ή να επισπεύσουν τις ενέργειές τους, ώστε να λυθεί άμεσα το πρόβλημα και να επιβληθούν κυρώσεις σε κάθε υπεύθυνο.
Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ σε ανακοίνωσή της, στις καταγγελίες τους οι καταναλωτές, οι οποίοι κάνουν χρήση Διαδικτύου, συναντούν διαφημιστικά banner σε ιστοσελίδες ή αναδυόμενα παράθυρα ποικίλου περιεχομένου (παραδείγματος χάριν: μέτρηση δείκτη ευφυΐας, συμμετοχή σε διαδικτυακά παιχνίδια, εντοπισμός θέσης κινητών τηλεφώνων κ.ά.), στα οποία, προκειμένου να συμμετέχουν, πληκτρολογούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου, ωστόσο στα παράθυρα αυτά πουθενά δεν αναγράφονται οι όροι συμμετοχής και οι χρεώσεις.
Στη συνέχεια, λαμβάνουν σωρεία μηνυμάτων SMS από αριθμούς 54ΧΧΧ, κάθε ένα από τα οποία χρεώνεται με τη λήψη του και μόνο (ακόμα και 2€/SMS). Αντιλαμβάνονται μάλιστα τις περισσότερες φορές ότι τα μηνύματα αυτά χρεώνονται, όταν λάβουν το λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ υποστηρίζει ότι τίθεται θέματα παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού από τις εταιρείες παροχής Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, που αποστέλλουν τα εν λόγω μηνύματα, ενώ εγείρονται ερωτήματα σχετικά με την ευθύνη πληροφόρησης και διαφύλαξης της ασφάλειας των υπηρεσιών από τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου