Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΟΛΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ

1-Το ζευγάρι εφοπλιστών
Ένα ζευγάρι εφοπλιστών, τρώει σ' ένα κυριλέ ρεστοράν. Ξαφνικά, μια πανέμορφη ξανθιά πέφτει πάνω στο σύζυγο και αρχίζει να τον φιλάει, να τον χαϊδεύει και να τον αποκαλεί "τζουτζούκο μου", "μωράκι μου" και τέτοια. Μόλις η πιτσιρίκα φεύγει, η εμβρόντητη σύζυγος σηκώνεται αγριεμένη και φωνάζει:
- ʼτιμε, προδότη, βρομιάρη, θα σε χωρίσω!
- Είσαι σίγουρη; αντιγυρίζει εκείνος με απόλυτη ηρεμία.
- Αν είμαι; βρε θα σε κάνω ρεζίλι!
- Ξεχνάς το προγαμιαίο συμβόλαιο; Αν με χωρίσεις, θα χάσεις τα πάντα: Λεφτά, κοσμήματα, αυτοκίνητα, ταξίδια!
Η κυρία το ξανασκέφτεται, βάζει μπροστά το συμφέρον της, καταπίνει την πληγωμένη περηφάνια της και το βουλώνει. Συνεχίζουν να τρώνε αμίλητοι ώσπου η σύζυγος σχολιάζει:
- Καλέ, εκείνος εκεί κάτω, ο Παπατρέχας ο βιομήχανος δεν είναι;
- Μμμ, ναι, αυτός είναι.
- Κι αυτή μαζί του ποια είναι; Γιατί σίγουρα η γυναίκα του δεν είναι!
- Η ερωμένη του είναι!
- Πφφφ! Η δικιά μας είναι πιο καλή!!!
2- Τσέχα ή Γερμανίδα;
Δυο φίλοι κάθονται έξω στην πισίνα ενός ξενοδοχείου, παίρνουν μάτι τις γκόμενες και ταυτόχρονα βάζουν στοίχημα για το ποιας εθνικότητας είναι, βλέπουν μια που έκανε μπάνιο και λέει ο ένας.
-Αυτή είναι Tσέχα Απαντάει ο άλλος
-Α μπα Γερμανίδα είναι. Τότε φωνάζει αυτή.
-Χανς, Χανς,
-Είδες του λέει ο δεύτερος
-Έχω μάτι εγώ. Μετά από λίγο ξαναφωνάζει αυτή:
-Χανς το νιρό είνι ζιστό!!!
3-Σινεμά ο "Παράδεισος"
Κάθονται στον παράδεισο ένας άγγελος και ένας πεθαμένος και κουβεντιάζουν. Πεθαμένος: - Αγγελε, έχεις δει ποτέ τον Θεό;
Αγγελος: - Τρελός είσαι;! Εγώ είμαι κατώτερο στέλεχος. Μέχρι και τον Μωυσή, στον σινεμά τον είδα.
Πεθαμένος: - Τι;!! Είχατε και σινεμά.
Αγγελος: - Ναι, αλλά μας το έκλεισαν...
Πεθαμένος: - Τι κρίμα!! Γιατί το έκλεισαν;
Αγγελος: - Φταίει ο τότε υπεύθυνος, του είχαν πει να παίζει μόνο ταινίες θρησκευτικού περιεχομένου...
Πεθαμένος: - Και λοιπόν;
Αγγελος: - Έφερε το «Καυτές καλόγριες»!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου