Οι πιο δημοφιλή δραστηριότητες είναι η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα, online ανάγνωση ειδήσεων , παίζοντας ηλεκτρονικά παιχνίδια και παρακολουθώντας βίντεο στο YouTube και facebook“
Οι εταιρείες λογισμικού ξοδεύουν εκατομμύρια για να εμποδίσουν τους υπαλλήλους τους από την παρακολούθηση βίντεο, χρησιμοποιώντας ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης και για online αγορες υπό το πρόσχημα την απώλεια παραγωγικότηταςO Brent Coker είπε ότι η έρευνα έχει να κάνει με χρήστες που ασχολούνται με το ίντερνετ λιγότερο από το 20 τοις εκατό του συνολικού τους χρόνο στο γραφείο και τόνισε ότι οι χρήστες που είναι εθισμένοι με το διαδίκτυο θα έχουν χαμηλότερη παραγωγικότητα σε σχέση με ένα μέτριο χρήστη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου