Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ

1-Ήταν ένας Γερμανός, ένας Γάλλος και ένας Έλληνας και συζητούσαν για τις χώρες τους.Λέει ο Γερμανός:
- Εμείς έχουμε τους καλύτερους δρόμους. Να φανταστείτε ότι σχολάμε 4 και 4.05 είμαι σπίτι. Πετάγεται ο Γάλλος:
- Αυτό δεν είναι τίποτα. Εμείς έχουμε πολύ καλύτερους δρόμους από σας. Εμείς σχολάμε 4 και 4.02 είμαι σπίτι.Λέει και
ο Έλληνας ατάραχος:
- Λέτε βλακείες, ρε. Τους καλύτερους δρόμους τους έχουμε εμείς στην Ελλάδα. Ο Γάλλος και ο Γερμανός αρχίζουν να γελάνε:
- Μα πώς είναι δυνατόν αυτό; Ακούς εκεί στην Ελλάδα έχουνε τους καλύτερους δρόμους!
Και τότε ο Έλληνας τους λέει:
- Φυσικά και τους έχουμε. Να φανταστείτε ότι εμείς σχολάμε στις 4 και εγώ μία και κάτι είμαι σπίτι.
2- Ντάτσουν-Πόρσε
Ήταν ένας γύφτος με ένα Ντάτσουν σταματημένος σε ένα φανάρι και βλέπει από τον σπασμένο του καθρέφτη να έρχεται με 1000 ένας με μία Πόρσε.
Τρέχει, τρέχει, τρέχει η Πόρσε και σταματάει χιλιοστά απο το Ντάτσουν του γύφτου.Κατεβαίνει τρομαγμένος ο γύφτος και πηγαινει στον οδηγό της Πόρσε:
- Τι κάνεις ρε! Θα με σκοτώσεις! Πως πας έτσι;
Ανοίγει ο οδηγός της Πόρσε το ηλεκτρικό παράθυρο και του λέει:
- "Τα πάντα στην ζωή είναι ακρίβεια", ΣΑΙΞΠΗΡ.Και κλείνει το παράθυρο.
Τον κοιτά σαστισμένος ο γύφτος και επιστρέφει στο Ντάτσουν. Ξεκινάει πάει τσούκου-τσούκου, και σταματά στο επόμενο φανάρι.
Βλέπει πάλι ο γύφτος από τον καθρέφτη την Πόρσε να τρέχει πίσω του, και πάλι να σταματά λίγα μόλις χιλιοστά από το Ντάτσουν.Ξανακατεβαίνει κάτω:
- Τι θες ρε! Πας να με σκοτώσεις;
Ανοίγει πάλι ο οδηγός της Πόρσε το ηλεκτρικό παράθυρο και του λέει:
- "Τα πάντα στην ζωή είναι ακρίβεια", ΣΑΙΞΠΗΡ.Και κλείνει το παράθυρο.Νευριάζει ο γύφτος και επιστρέφει στο Ντάτσουν μονολογώντας:
- Να δεις τι θα πάθεις, μαλάκα.Ανοίγει το φανάρι, ξεκινάει ο γύφτος και κάνει στην άκρη στην διαδρομή, αφήνοντας να τον προσπεράσει η Πόρσε.Σταματάει η Πόρσε στο φανάρι, γκαζώνει ο γύφτος το Ντάτσουν, και πέφτει πάνω στην Πόρσε.
Κατεβαίνει ο οδηγός της Πόρσε και πάει κοντά στον γύφτο φωνάζοντας:
- Τι έκανες ρε; Ξέρεις τι ζημιά είναι αυτή; Ξέρεις πόσο έχουν τα ανταλλακτικά της Πόρσε;
Ανοίγει ο γύφτος το παράθυρο και λέει νευριασμένος:
- "Το μου.. της μάνας σου!" ΜΗΤΣΟΣ.
3-Το πιο ωραίο θέμα
Βάζει η δασκάλα έκθεση στα παιδιά.Μετά από λίγο σηκώνεται ο Τοτός και δίνει το τετράδιο του στην δασκάλα.
- Πολύ ωραίο θέμα, κυρία! Πρώτη φορά ευχαριστήθηκα τόσο να γράφω έκθεση, λέει ο Τοτός και βγαίνει έξω να παίξει.Ανοίγει και η δασκάλα περίεργη το τετράδιο."Όνομα:Τοτός
Ημερομηνία:Η σημερινήΘέμα:
Μια έπισκεψη στο σπίτι της γιαγιάς μου.
Δεν έχω πάει στο σπίτι της γιαγιάς μου γιατί έχει πεθάνει."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου