Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Οι αριστερές ρίζες και ο αντιφασισμός του "Εθνικού Στάρ"! Δεν έχουν τον θεό τους!


antifa starΑφού έκανε "αντιφασιστική παρέμβαση" κατά του Ηλία Κασιδιάρη, ο κόσμος των μήντια ανακάλυψε και πάλι τον "Εθνικό Στάρ" Ανδρέα Ευαγγελόπουλο! Και η Lifo του lifestyle και των...
μεταρρυθμιστο-σημιτικο-ανανεωτικών, του πήρε και συνέντεξη για να τον ανταμείψει! Όπου μάθαμε και για τις αριστερές της ρίζες! Τουλάχιστον μέσα σε αυτό το χάος, υπάρχουν και τέτοιες στιγμές! Ολόκληρη την συνέντευξη αν έχετε διάθεση για γέλιο μπορείτε να βρείτε στο lifo.gr

Ακούστε να δείτε, εγώ έχω αριστερά γονίδια. Ο πατέρας της γιαγιάς μου και μάνας μου, αφού αυτή με μεγάλωσε από έξι μηνών, ήτο ο Δημήτρης Κουτσομιχάλης, ο οποίος στην Κατοχή είχε τα κάρβουνα στο Καστρί και κουβαλούσε στα σπίτια. Πρόσφυγας από τη Μικρά Ασία, δεν υπήρχε άνθρωπος με πιο αριστερές πολιτικές αξίες. Από τους αριστερούς επίσης που πίστευαν πάρα πολύ στο Θεό, όχι απ' αυτούς που δεν πιστεύουν. Δεν κρίνω τους ανθρώπους, ο καθένας μπορεί να πιστεύει όπου θέλει, εγώ όμως σας εξηγώ τις δικές μας θέσεις. Μεγαλώνοντας επισκέφτηκα τη Γιάρο, τη Μακρόνησο. Τι να κάνουμε τώρα, σαν οικογένεια δεν μας άρεσε ο φασισμός. Μην περιμένετε όμως σε μία συνέντευξη να το παίξω παρθένα ό,τι μια ωραία μέρα σήκωσα το λάβαρο της Επανάστασης! Από τη ζωή μου την ίδια προέκυψε να καταλάβω πως ο φασισμός είναι το χειρότερο για μία κοινωνία. Η δική μου τραγική ζωή με οδήγησε εκεί.


 www.elkosmos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου